آکسیوس:موضع واشنگتن با تغییر دولت ایران تغییر نمی کند

یک مقام آمریکایی به تغییر دولت ایران اشاره کرد و به تارنمای خبری آکسیوس گفت که موضع واشنگتن تغییر نخواهد کرد و تهران نمی‌تواند توافق هسته‌ای را بازآفرینی کند.

به گزارش مشرق،  یک مقام آمریکایی به تغییر دولت ایران اشاره کرد و به تارنمای خبری آکسیوس گفت که موضع واشنگتن تغییر نخواهد کرد و تهران نمی‌تواند توافق هسته‌ای را بازآفرینی کند.

این تارنمای خبری نوشت: این مقام دخیل در مذاکرات وین اعلام کرد که دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در حال نظارت بحث های عمومی در ایران است ولی هیچ چیز قطعی درباره موضع دولت آتی نشنیده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کارشناس سیاسی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    اکنون ابزار تحریم در دست آمریکا بمانند اسلحه ای است که هر وقت بخواهدطرف مقابل را تهدید کند.اولند تا قبل از هر توافقی برنامه هسته ای کشور با توان وسرعت بالا ادامه یابد و در صورت ضرورت غنی سازی با دوز بالاتر انجام شود تا طرفهای مذاکره فکر نکنند ما هیچ اقدامی نمیکنیم؟ سیاست فشار حداکثری ترامپ از سوی رئیس جمهور فعلی آمریکا نیز دنبال میشود اما با ترفند دیگر کشورهای غربی بعلاوه آمریکا وقت کشی میکنند تا اثرات مخرب تحریمها بر اقتصاد ایران و معیشت ملت ایران نمایانتر شود. باید با هوشیاری در اتاقهای فکر این موضوعات مطرح و جمع بندی شود ضمن اینکه بوق های سه شبکه معاند بی بی سی ، انترنشنال و من و تو مردم را تشویق و ترعیب به خرابکاری و حضور در خیابانها میکنند؟ آمریکا قبل از آغاز مذاکرات برجام ابتدا با کشورهای اروپایی همه هماهنگیها را کرده بود تا در صورت عدم توافق آنها هم در ظلم به ملت ایران شریک باشند
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    اتفاقا تغییر دولت در ایران، موضع ایران را در برابر زورگویی‌های امریکا تغییر اساسی خواهد داد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس