بازتاب درخشش بانوی بدمینتون باز المپیکی ایران در سایت فدراسیون جهانی - کراپ‌شده

سایت BWF (فدراسیون جهانی) به تمجید از ثریا آقایی بانوی بدمینتون باز کشورمان پرداخت و عملکرد درخشان این ورزشکار ایران را بازتاب داد.

به گزارش مشرق، سایت BWF (فدراسیون جهانی بدمینتون) مصاحبه ای با ثریا آقایی بانوی بدمینتون باز ایرانی حاضر در مسابقات المپیک داشته است.

در ابتدای این مصاحبه، این سایت به افتخارآفرینی آقایی اشاره داشته و اینکه بانوی ایرانی برای اولین بار در المپیک حاضر شده و موفق به پیروزی شده است.

ثریا آقایی درباره حضور در المپیک و عملکردش مقابل بدمینتون باز مالدیوی اظهار داشت: از اینکه یک دختر ایرانی در المپیک بازی می کند احساس غرور می کنم. من در اولین مسابقه خود پیروز شدم و این پیروزی برای من شگفت انگیز بود.

بازتاب درخشش بانوی بدمینتون باز المپیکی ایران در سایت فدراسیون جهانی

وی افزود: این بازی ها متفاوت از سایر مسابقاتی است که بازی کرده ام. این المپیک است و رویای من تحقق یافته است. آرزوی بعدی من پیروزی در المپیک بود و این نیز محقق شد. امیدوارم در مسابقه بعدی هم تلاش خود را انجام دهم.

آقایی به شیوع ویروس کرونا هم اشاره داشت و گفت: به دلیل شیوع این ویروس همه مسابقات لغو شدند و زمان سختی برای من بود. من از ناحیه زانوی راست آسیب دیدم و در چند ماه گذشته نتوانستم در هیچ تورنمنتی حاضر شوم. بنابراین این اولین تورنمنت من پس از جراجی زانو است. بعد از ۵ ماه، من احساس غرور می کنم که می توانم بازی کنم و المپیکی شده ام؛ واقعا احساس خوبی دارم.

بازتاب درخشش بانوی بدمینتون باز المپیکی ایران در سایت فدراسیون جهانی

بدمینتون باز بانوی ایرانی عنوان کرد: هر لحظه امیدوار بودم که در فهرست حضور در المپیک قرار بگیرم و خوابم نمی برد. با برادرم بودم که از فدراسیون با من تماس گرفتند و گفتند که اسم من در لیست است و من مدت زیادی را اشک ریختم و واقعا برایم شگفت آور بود. همه اعضای خانواده من منتظر این لحظه بودند. من هشت سال منتظر این لحظه بودم. من این شانس را داشتم که در سال ۲۰۱۶ و در المپیک ریو هم حضور داشته باشم اما آسیب دیدگی زانوی من مانع از حضورم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    19 1
    ان شاالله موفق باشی و مایه ی ابروی کشورت.
  • فرشاد IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    1 1
    تو شایسته بهترین ها هستی. قهرمان میهن و باعث افتخار ماست که تو را داریم....تک تک لحظاتت شاد و پیروز باشی که دل ما را شاد کردی...iranian girl...good luck

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس