کد خبر 1251064
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
کشف بمب شیمیایی برجامانده از تروریستها در سراقب

کیمیا یا همان شیمی، مانند هر دانش دیگر، از دستبرد دشمنان بشریت مصون نماند. چنان که در غرب مدرن، بمب شیمیایی و سلاح های کشتار جمعی ساختند و بر سر ملت ها ریختند.

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: می گویند واژه "شیمی" و "شیمیایی" از واژه "کیمیا" اخذ شده و دانش شیمی، توسعه کیمیاگری است.

کیمیا، روش تبدیل عناصر به یکدیگر و از جمله سرب به نقره و یا مس ربه طلا شمرده می شد. اگر چه کیمیاگران نتوانستند فلزات پست را به طلا و نقره تبدیل کنند، اما توانستند با روش هایی مثل تصعید،  تقطیر، تبلور سازی و … به امکان جداسازی مواد شیمیایی از یکدیگر دست یابند.

کیمیا یا همان شیمی، مانند هر دانش دیگر، از دستبرد دشمنان بشریت مصون نماند. چنان که در غرب مدرن، بمب شیمیایی و سلاح های کشتار جمعی ساختند و بر سر ملت ها ریختند.

دولت آلمان، تجهیز کننده رژیم صدام به انواع تسلیحات کشتار جمعی (شیمایی) در جریان جنگ تحمیلی علیه ملت ایران بود. در اثر این جنایت، هزاران شهروند ایرانی و عراقی در سردشت و حلبچه و خط مقدم جنگ به شهادت رسیدند و ده ها هزار نفر دیگر دچار عوارض شدید شدند که همچنان با آن عوارض دست و پنجه نرم می کنند. آلمانی ها زندگی را در سردشت و حلبچه به مرگ تبدیل کردند.

چنین دولتی چرا باید به امثال کیمیا علیزاده یا سعید ملایی و دیگران پناهندگی بدهد، و هزینه های زندگی آنها را تامین کند؟ دولتی که توافق برجام را زیر پا گذاشت و در اعمال تحریم های جنایتکارانه (حتی در حد دارو) علیه ملت ایران، با آمریکا و انگلیس و فرانسه همراهی کرد، چرا باید درباره برخی اتباع خاص ایرانی، رفتاری متفاوت در پیش بگیرد؟!

هدف گرفتن یک ملت با بمب شیمیایی و تحریم، نشانه دشمنی است. و وقتی همین دشمن، برای کسانی دانه می پاشد و پول خرج می کند، جز به قصد استخدام برای خیانت به وطن نمی تواند باشد.

سعدی (رحمت الله علیه) می گوید "به قول دشمن، پیمان دوست بشکستی / ببین از که بریدی و با که پیوستی".
 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کاکوشیرازی SC ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    11 0
    یک سوال اساسی:::: چرا ایران ، دهها سال وقت و پول خودشرا صرف پرورش ورزشکارانی میکند که تمام هدفشان ثروتمند شدن و مهاجرت به غرب است؟!!!!! ..کم مشکلات ندارن مردم مظلوم ایران،غصه ی خیانت ووطن فروشی ورزشکاران غربگداوبیغیرت واقعا غصه ی زیادیه
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    6 0
    لعنت به این آلمان که سالهاست داره علیه مسلمانان جنایت میکنه
  • CA ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 0
    بکار بردن مدرن اشتباه هست و بهتر هست گفته شود توسعه یافته لیبرالی که حتی با توسعه متوازن متفاوت هست. اساس توسعه لیبرالی بر مبنای ساخت جنگ افزار هست برای همین کارخانه های کشورهای لیبرال تخصص شأن بیشتر در کشتن هست تا شفا دادن!
  • DE ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    کیمیا علیزاده یا سعید ملایی اول بخودشون بعد به جامعه ورزشی بعد به ایران خیانت کردند. .... وقتی به پائین ترین کفه اجتماعی سقوط کردند که توش برو برگرد نداره، می فهمند چه بلایی سرخود اوردند. عذاب بعدی این راحت طلب هااینه یادگیری زبان آلمانی حداقل سه یا چهارسال طول می کشه و خیلی سخته و با روحیه این متکبران جور درنمیاد. به داشتن پول ربط نداره. . برای همین به ریش این احمق ها و بی لیافت ها هرایرانی باید بخنده. اگر هفت خان رستم رو عبور کنن. درمیان مردم آلمان بعنوان ناشناس و خارجی جایی ندارن. مگر اینکه برن تحصیلات عالیه انجام بدن که اونم چند سالی وقت میبره. تا گوساله گاو گردد ، دل صاحبش اب گردد! بعد از چند سال خودشون می فهمند چه اشتباهی کردن و بخودشون بدو بیراه میگن .خوشبختانه برای این احمق ها که فکر کردندتو ایران .... شدند و با خیانت به جامعه ورزشی ایران ،دولت آلمان میاد رو سرشون میذاره وحلوا حلوا شون میکنه ،بشدت بخطا رفتند. زیرا درآلمان اینقدر ورزشکار فنی و خبره مثل ریگ ریخته که تیم های معروف به اینا فعلا فعلا ها محل نخواهند داد. تازه از همه بدتر چون پول وجایزه های نقدی و درامد و ذخیره بانکی ایندوتا رسانه ای شده. برای اطلاع بیشتر : هزینه زندگی بخور ونمیر اینجا ماهی 1000 یورو میشه. طبق قوانین سوسیالی آلمان وقتی کسی درامد وذخیره بانکی داره ، باید از جیب مبارک خودش بخوره و شامل پرداخت حقوق بخور ونمیر ماهانه پناهندگی نمیشه ! باید اینا به اداره های سوسیالی المان ثابت کنن که ته جیب شون پولی ندارن و تو کار پول شویی نیستند ، اونوقت تازه اداره سخت گیر سوسیالی آلمان به اشون یک پول بخور و نمیر معمولی می بره و البته با ده ها تحیقیر و تکلیف اجباری شاقه. این ..ها نمیدونن به چه اخوری بنام پناهندگی وارد شدند! با بالارفتن سن شون این افراد بمرور از جامعه ورزشی معمولی جارو و خاک انداز میشن و افراد تازه نفس قوی آلمانی که ده برابر اینا تجربه و دانش دارند بعنوان ستاره های اروپایی وارد معرکه قهرمانی جهانی میشن .... بر سر این بی اعتبار که برای گرفتن یک کارت شناسایی آلمانی و پاسپورت پناهندگی اینهمه دروغ میبافه .یارب روا مدار که گدا معتبر شود -- گر معتبر شود ز خدا بیخبر شود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس