حضور ایران در رژه دریایی روسیه؛ برگی زرین و پر افتخار برای نیروهای مسلح

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار گفت: این همکاری‌های نظامی، چشم‌اندازی مثبت از تبادل تجربیات و راهبردهای منطقه‌ای را در پی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ بازنشسته محمد غفاری، با اشاره به حضور ناو بندر مکران و ناوشکن سهند در رژه روز نیروی دریایی ارتش روسیه، بیان کرد: رژه بزرگ دریایی نیروی دریایی ارتش روسیه به مناسبت سالروز تشکیل این نیرو از امروز سوم خرداد آغاز می‌شود و نمایندگان برخی کشورها، ازجمله ناوشکن بومی ایرانی سهند به همراه ناو بندر مکران به عنوان نماینده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار ناوگان روسیه در این مراسم شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ناوهای سهند و مکران وارد سنت‌پترزبورگ شدند

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار گفت: امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم به عنوان مهمان ویژه حضور دارند.

غفاری با تأکید بر اینکه بدون شک این همکاری‌های نظامی، چشم اندازی مثبت از تبادل تجربیات و راهبردهای منطقه‌ای را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: حضور ایران در رژه دریایی روسیه، برگی زرین و پر افتخار برای نیروهای مسلح است.

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار با اشاره به اینکه روز به روز بر ابتکار، نوآوری خلاقیت و تکیه بر توان جوانان ایرانی با عمل به فرامین فرماندهی محترم کل قوا در حوزه ساخت محصولات دفاعی متناسب با فناوری‌های روز دنیا اضافه می‌شود، افزود: نیروهای مسلح تحقق فرامین مقام معظم رهبری را به منصه ظهور رساندند.

غفاری ادامه داد: اگر امروز نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد حضور مقتدرانه دارد به جهت اطاعت از مقتدای خودفرمانده معظم کل قواست که فرمودند: «نیرویی دریایی باید یک نیروی راهبردی باشد و در دریا دست بلند داشته باشیم و نیروی داشته باشیم در شأن ملت ایران»، است.

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار با تأکید براینکه دریادلان جان‌برکف با تکیه بر توان داخلی توانسته‌اند، مرزهای پیشرفت را درنوردیده و در جهت تحقق اوامر مقام معظم رهبری گام‌های بلند و مؤثری بردارند، اظهار داشت: به امید موفقیت‌های بیشتر یرای کشور عزیزمان ایران و نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    6 3
    احسنت ، خیلی هم عالی، موفق باشید!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس