کد خبر 1249620
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: طلای جواد فروغی بجز ارزش ورزشی و ملی یک درس برای زندگی همه افراد دارد؛ مسیر درست را انتخاب کن، آرام، آهسته و پیوسته به سوی هدف‌ها برو و روزی موفقیت تو هستی را به احترام وا خواهد داشت.

درس دیگر اینکه لازم نیست حتمن دنبال ترندها، نقاط مورد توجه و مباحث داغ برویم، فروغی دنبال فوتبال، والیبال یا کشتی نرفت. رشته‌ای را انتخاب کرد که با او، توانایی، ضعف و هویتش سازگاری داشت دنبال شهرت زودهنگام و هیاهوی جامعه نبود. آن‌چه در آن بهترین می‌شد را انتخاب کرد و بهترین شد.

درس مدال طلای فروغی چی بود؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 0
    بنده خدا جواد فروغی در شرایطی که همه از تلویزیون ناظر بودند صاحب گردن آویز طلا شد.طبعا قهرمانی در المپیک و ترنم سرود ملی فعلی ایران باعث خوشحالی خیلی ها شد. اصل مطلب اینها بود. مابقی اتفاقات هرآنچه هست با گروه خون عده ای همخونی داشت. روش زوم کردن و عده ای خوششون نیومد که بهتر است این واقعیت را بپذیرند که این آقای 41ساله باید از موقعیتی که در جامعه ما به ندرت به دست می آید در جهت بهبود زندگی اش استفاده کند. بیایید فقط به خاطر خودش و اینکه اسباب شادی مردم خوب ایران شد درود بفرستیم و برایش آرزوی بهترین ها را داشته باشیم ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس