کد خبر 1249419
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
پیام مهم مجیدی به هیات مدیره برای تمدید قرارداد با بازیکنان استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پیامی به اعضای هیات مدیره خواستار تمدید قرارداد بازیکنانی شده که قراردادشان با این باشگاه به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، هفته گذشته بود که فرهاد مجیدی در مصاحبه ای در محل تمرین تیمش به انتقاد از وضعیت این باشگاه پرداخت و اعلام کرد اگر حتی یک بازیکن از این تیم جدا شود او هم از استقلال جدا خواهد شد.

با این اظهارات اصغر ملکیان عضو هیات مدیره استقلال در اردوی این تیم پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان حاضر شد و اعلام کرد مشکلات مالی بازیکنان به زودی حل خواهد شد. با این وجود تمرینات استقلال طی روزهای گذشته به دلیل اعتراض بازیکنان برگزار نشده و این تیم امروز با همین شرایط راهی قائمشهر خواهد شد اما با همین شرایط سرمربی تیم استقلال که نگران وضعیت تیمش برای فصل اینده است در پیامی به اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه خواستار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم شده است.

بیشتر بخوانید:

مجیدی دیاباته و میلیچ را می‌خواهد؟

مجیدی روز گذشته در پیامی واتس آپی به اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که قرارداد بازیکنانی که به اتمام رسیده حتما تمدید شود. قرارداد نفراتی چون ارسلان مطهری، سید حسین حسینی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مسعود ریگی، سیاوش یزدانی، محمد نادری(مشروط)، دیاباته و یکی دو بازیکن جوان این تیم به اتمام رسیده است و هیات مدیره باشگاه استقلال باید برای فصل آینده برای جذب این نفرات اقدام کند.

وضعیت شیخ دیاباته با باشگاه استقلال برای فصل آتی هنوز مشخص نیست اما با توجه به قیمت این بازیکن و خروجی وی در فصل گذشته استقلالی ها تمایل چندانی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارند و احتمال جدایی وی از جمع آبی پوشان بعد از پایان جام حذفی وجود دارد.میلیچ هم چند هفته پیش با اتمام قراردادش با استقلال از این تیم جدا شد و به فیفا شکایت کرد.

باید دید آیا باشگاه استقلال بر خلاف سالهای گذشته قرارداد بازیکنان اصلی این تیم را تمدید خواهد کرد یا خیر؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    13 0
    وقتی همه دنبال این هستند تا استقلال به سرنوشت پاس دچار بشه مخصوصا شخص وزیر پرسپولیسی
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      2 4
      چرت نگو اینا همه دنبال زنده کردن مبلغ قراردادشون هستن
  • بهزاد IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    6 0
    سلام هیئت مدیره محترم لطفا مددی را بیرو بکنید کاری نکنید هوادارها بریزن در باشگاه آبروت ببرن ازتان خواهش میکنم سریع مددی رابندازید بیرون
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 2
    درست است که‌ استقلالیها درصد کمتری گرفته‌اند ولی همین شصت درصد معادل صدرصد قرارداد پرسپولیسها میباشد درثانی خیلی مردم الان به نان شب محتاج هستند ولی فوتبالیستها بااین همه پولی که میگیرند بازهم نق میزند. مگرکارمندان هرروز پاداش میرند که اینها برای هرلگدی که به توپ میزنند علاوه برقرارداد پاداش هم می خواهند. این فوتبال راباید به‌ مدت‌ پنج سال تعطیل کنند تااین نسل خودخواه وپولکی آز میان برداشته شوند.
  • توریست ابی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    1 0
    خب قطعأ آقای گلی فصل قبل لیگ توسط شیخ برای کسی پوشیده نیست ، بازیکن یازده ماهه حقوق نگرفته از اون طرف بارها به کمیته باشگاه هم احظار میشه ، رونالدو هم باشی تمرکز نداشته باشی فاجعه میشه ، هیچ استقلالیی مثل فرهاد موافق رفتن شیخ نیست چون اقای گلی اسیا هم باهاش نزدیکه ، اگر که دشمنان قسم خورده استقلال بذارن
  • سید رسول IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    1 0
    سلام... آقای وزیر خواهشن به مشکلات استقلال رسیدگی کن.. شاید من تنها ترین استقلالی هستم که می‌دانم از بالا به شما دستور می‌رسد شما می‌خواهید کمک کنید ولی اجازه نمیدهند.... علت نام تاج بزرگ است...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس