کد خبر 1248848
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
خوزستان

ماجرای عکس پرحاشیه زنی که خم شده تا از روی زمین آب بخورد چیست؟ برای پاسخ به این پرسش، خبرنگار به چهارراه مطهری یا همان فلکه الله خرمشهر رفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    25 15
    از کسبه درخواست کردی یعنی قبلا هماهنگی شده
    • بختیاری IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      17 24
      بله هماهنگ شده ولی نه از اون هماهنگی هایی که بعضی ها با کاسه لیسان ملکه انگل ستان انجام میدن برای سیاه نمایی و دفن حقیقت... امیدوارم از پیروان مراجع ایران اینترنشال ومنوتو و...نباشی شما***** ماده روباه پیر بزودی سقط میشه مطمئنم مثل دوبـــــرمــنــی که مدتی پیش سقط شد.
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      6 3
      عکس فتوشاپ پژو که گذاشته بودین در عکس باحال بود!!!!
    • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      6 3
      اره بابا حق با توعه. من خودم 1500 نفر رو سراغ دارم اینجوری اب میخورن. اخه.. ادم عاقل تو یزید هم باشی بری در مغازه ی یه نفر یا از کسی درخواست کنی دیگه اب خوردن رو ازت دریغ نمیکنه. چند چندین با خودتون؟ البته از کسی که توهمات بی بی سی و سعودی رو سند قطعی میدونه انتظار تفکر بیهوده ست.
    • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      5 4
      بله از کسبه درخواست شده که دست امثال شما را رو کنن. در نتیجه: رو سیاهی به زغال ماند
  • سفیر IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    11 4
    سلام. منم وقتی این عکسو دیدم و فکر کردم تعحب کردم. یعنی ادمای اطراف انقدر بیخیال به زندگیشون ادامه میدن و محل نمیدن که ایشون از این اب کثیف داره میخوره؟بله الان طبق تصاویر این فصا تغییر کرده
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    7 3
    بابا چتونه شما , این عکس رو میدونید من کی توی اینترنت دیده بودم؟ یادمه بچه بودم نزدیک 10 سال پیش این عکس توی اینترنت منتشر شد. همون زمانی که دلار هزار تومن بود و وضع مردم خوب بود. والا اگر این خانم همون موقع درب یکی از خونه هارو میزد مردم با کمال میل یک پارچ آب یخ میدادن بهش. ضمنا من خودم ساکن خوزستانم و ما اینجا به جز برخی روستاها مشکل آب شرب نداریم. دعوای ما خوزستانیا سر آب شط واسه گاومیش ها و واسه کشاورزیه وگرنه آب خوردن که توی لوله هست.
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    19 2
    این جناب رئیس جمهور با قطع برق نتونست مردم رو وادار به شورش علیه نظام کنه از راه یزید وارد شد و آب رو بر مردم بست! الله اکبر خدا میدونه توی این 14 روز باقی مونده قراره برای انتقام گیری سیاسی چه بلایی سر مردم بدبخت پیاده کنه. آخه لامصب گناه مردم چیه خدا بزنه به کمرت
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    6 2
    مااهل جنوبیم وبستگانی درخرمشهروآبادان داریم.مشکلات آبی دارن امانا تااین حدکه کسی آب پای درخت بخوره..نیازبه توضیح هم نداشته.وقتی آب بوده که پای درخت بریزن پس براخوردن هم بوده
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    16 1
    وقتی بچه کوچولو بودم یه پیرزنی مثل همین خانم به خاطر مشکل با عروسش همیشه توی خیابونا بود و هیچ وقت خونه نمیرفت و صبح تا شب توی کوچه ها میچرخید. یه بار اومد سمت من و بهم گفت پسرم واسم آب میاری. من بهش گفتم باشه بعدش چون ازش میترسیدم فرار کردم و قایم شدم توی خونه نمیدونم اون پیرزن چقدر منتظر بود من واسش آب ببرم! من بچه 7-8 ساله بودم چیزی حالیم نبود. کاش خدا واسه 10 دقیقه منو به اون روز برمیگردوند. اون خانم سالهاست که فوت شده. لطفا واسش فاتحه ای بفرستید. ای کاش الان که 30 سالمه خدا اون خانم و امثالش رو سر راهم قرار میداد. افسوس اون یک لیوان آب برای اون پیرزن همیشه با من میمونه.
    • از سیل زده های آلمان DE ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      1 0
      به کارهای خوبی که در بچگی انجام دادی فکر کن و فراموش نکن که بچه بودی و هیچ تکلیف و وظیفه ای نداشتی به دیگران کمک کنی. طبیعت انسان برای دفاع از خودش و بقای نسل ترس و فرار هست و نه فقط بچه ی انسان بلکه همه ی جانداران همین تصمیم فرار را می‌گرفتند. به چیزهای مثبت فکر کن. احتمالا اون پیرزن به خاطر تشنگی فوت نکرده پس فکر خودتو مشغول چیزهایی که مخصوصا در بچگی گذشته مشغول نکن. موفق باشی عزیز که با پاکدلی حرف دلتو نوشتی.
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 1
    بله، این عکس مشخص هست فتوشاپ هست، ولی مشکلات خوزستان مال امروز و دیروز نیست. مشکلات خوزستان طی سال ها به وجود آمده و متاسفانه دولت ها به فکر حل آنها نبوده اند و با تصمیمات غلط به بحران ها بیشتر دامن زده اند. مثلا به جای اینکه برای استان های کویری، از استان های مجاور آب بگیرند، باید پروژهای با ریسک کمتر پیاده می کردند. حالا من تخصص ندارم، ولی کشوری مثل عربستان آب دریا را برای شرب شیرین سازی میکنه. آیا چنین پروژه ای امکان پیاده سازی نداشت؟!!
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 1
    مشخصه بیشرفها سیاه نمایی کردن این انگلیسی جماعت پفیوس.
  • GB ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    3 1
    اصلاً شرم و حیاء چیه، پدر و مادر هم ندارن این نامردایی که این جوری با احساسات مردم بازی میکنن.
  • IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 1
    حالا که چی کدام آدم عاقلی این کار را میکنه واقعا یک عده ساده لوح اند چون سواد رسانه ای ندارند سریع بازی میخورند به مسبب این کارها فکر کنیم اگر رای درست بدهیم لیبرااهای بی درد زمام امور را بدست نمی گیرند تا امروز شاهد این همه خیانت باشیم همه گرفتاریها در انتقال این دولت لیبرال شکل میگرد
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 1
    از سایه هایی که دارند تماشا می کنند معلوم است عکس و فیلم بردارهستند یعنی اینکه بدانیم این عکس هنری عمدا برای سوء استفاده پر شده. مثل فیلم کودک مجروح سوریه ای. گر این زن واقعا آب می خواست از خود عکاس آب می گرفت!
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 1
    خوب - آدم مشاعیر بهم ریخته ای مثل این زن که مشاعیرش مختل بوده بهمین نحو داشته از آب آلوده کف خیابان می خورده یک عاقلی به او می گوید از این آب نخور - مختل المشاعیر می پرسد مگه چیه؟ چه می شود بخورم؟ عقل دارها می گویند: دیگران می گویند فهم شما کم است می پرسد فهم چیه ؟ عقلا می گویند خوب بخور - حالا وضعیت کسانی است که از این صحنه دفاع می کنند!!!
  • امید IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    4 1
    مشرق..واقعا دیگه کافیه..این که این عکس فتوشاپ باشه یا واقعی یا هر چیز دیگه تفاوتی نمیکنه..چون شده نماد خشکی و بی آبی خوزستان..خودمون رو با چی به خواب می زنیم؟خوزستان دهه ها ست که با مشکل آب مواجه هستش..فکر نمیکنم کسی اهواز زندگی کرده باشه و ندونه تصفیه کن آب چیه..هورالعظعیم سال ها قبل هشدار بی آبی رو میداد..سد گتوند بارها و باره کارشناسان هشدار دادن..در مورد سد سازی کلی صحبت و اخطار داده شد..بارها و بارها از طرح آبرسانی به استان ها کویری شایعاتی به گوش می رسید ولی هیچ جواب مشخصی به این مسایل داده نمیشد..مشرق..بی کفایتی و عدم مدیریت مسئولین رو داریم با گوشت و خون تجربه می کنیم..مگه ما تو این کشور نیستیم که دنبال این هستین نشون بدین این عکس واسه چه سالیه و کجا رخ داده؟..همیشه توجیه و ماست مالی کردن اصل قضایا ..در اخر الان کشوری داریم با اقتصاد و محیط زیست نابود شده که واقعا خفت باره که پرآب ترین استانش آب خوردن نداره..حال وای به حال بقیه استان ها مثل یزد و خراسان و سیستان و اصفهان..به خودمون بیاییم.ماله کشی و ماست مالی کردن واقعا چیزی رو درست نمیکنه..
    • AT ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      1 0
      تند ترو هیچکس ماست مالی نمیکنه. مشرق و رسانه های دیگر همیشه مشکلات خوزستان و جاهای دیگر را رسانه ای میکنند منتها مسئول پاسخگو مثل دولت کلید تدبیر و امید!! الان بالا سرمونه‌‌. اتفاقا مشرق بسیار بسیار کار درستی میکنه که دروغ رو از راست جدا میکنه چون همین عکس و فیلم های ساختگی خون مردم رو برای شورش بجوش میاره. الان شما موافقی که این عکس های دروغین درست یشه؟ کسی ماله کشی نمیکنه اینجا اتفاقا در ایران اگراندیسمان یا همان بزرگنمایی هم میشه اینو همه میدونن. ماله کشی مال بی بی سی و من و تو عربستان اینترنشنال و امثالهم است.
  • احمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    0 0
    خب که چی؟ حالا فرض بر این که این توضیح و تفسیر شما هم درست باشه. آیا مشکل بی آبی خوزستان و بقیه استانها و نقاط دیگر کشور هم سیاه نماییه؟ سیاستگذاریهای غلط دولتها چه روحانی و چه دولتهای قبل از اون هم کار انگلیسیهاست؟ اینکه سالهاست رشد اقتصادی کشور منفی است کار روباه پیره؟ توروخدا بس کنید این ماله کشی رو. یه خورده با مردم روراست باشید. مطمئن باشید اگر ایران روی دو مقوله کشاورزی و تولید انرژی خورشیدی سرمایه گذاری کرده بود الان برای خودش ابرقدرت بود. خودتون توی اخبار دیدید و شنیدید که آقای صالحی گفت بابت نیروگاه اتمی بوشهر 500 میلیون یورو به روسها بدهکاریم. خب این یعنی چی؟ این نیروگاه حدود 40 سال ساخت و راه اندازی‌ش طول کشید تازه هر روز هم می شنویم که مشکل داره و از مدار خارج شده اینم سیاه نماییه؟ این اخبار رو خودشون می گن از بی بی سی و اینترنشنال هم نیست. تو کشاورزی مساحت هلند یک ششم ایرانه اونوقت چهر برابر ایران فقط صادرات محصولات کشاورزی داره. لابد اینم کار اونوریهاست؟ این غصه پر غٌصه ما سر دراز داره.....
  • کاریان IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    من نه سیاسیم نه.... ولی چه ده سال پیش چه الان نباید همچین اتفاقی میفتاد الآنم این أقا میره و رییس جمهور بعد میاد ولی اگه مشکلات مردم حل نشه جای هیچ بهانه‌ای نیست .برای من فقط معیشت مردم مهمه .
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    معلوم است که این نوع آب خوردن زن در آن شرایط مربوط به کمبود آب نیست بلکه مربوط به شرایط خودش است، گذشته از اینها چرا یک عده سعی دارند با روایت دروغ مردم را احساساتی کنند، و با مغلطه از زیر بار دروغگویی خود فرار میکنند. باید دست پیش گرفت نه اینکه برایشان توضیح بدهیم.
  • بچه حمیدیه اهواز DE ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 0
    تو اهواز، آبودان، خرمشهر دم هر مغازه ای هر خونه ای بزنی شلنگ آبو میآرن دستات یا صورتته بشوری و آب بخوری این کار روزانه ی ما بود تازه تشت پر آب میکردیم میزاشتم تو حیاط با باغچه که گنجیشک ها و قمری ها و زنبورها آب بخورن برا گربه ها هم شیر میریختیم تو یه ظرف. خدا لعنت کنه بی شرف هایی که اینجوری سیاهبازی میکنن. تازه تو هر مرکز شهری هم آبسردکن یا سقاخونه هست. اون یه عده که تو لندن نشستن و با پول ام آی 6 از این عکسها و فیلم‌ها تهیه میکنن بدونن چه با آب چه بدون آب ایران برنامه ی هسته رو ادامه میده و پهپاد و موشک می‌سازه تا به لندن هم برسه خیالتون راحت. حالا تا میتونین زور بزنین تا به عامو صدامتون بپیوندید.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    به واقع این عکس حتی اگر مربوط به الان هم نباشه قطعا نمادی از مظلومیت مردم جنوب کشور و موارد مشابه این عکسه.لطفا خودتون رو دلخوش به قدیمی بودن این عکس نکنید و معضل امروز مردم جنوب رو با این گزارشات فرمایشی کمرنگ نکنید.
  • RO ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    0 0
    وقتی می گویندهنرعکاسی ، یعنی این عکس بایدباعکسهای من وشمافرق کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس