سوریه: در استفاده از حق دفاع از خود هیچ ابایی نداریم

وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد این کشور در استفاده از حق خود برای دفاع از سرزمین، مردم و حاکمیت خود هیچ ابایی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه تایید کرد حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه که همزمان با حملات تروریست‌ها به حومه «حلب» و قطع آب استان «الحسکه» بدست ترکیه بود در راستای استراتژی‌های توطئه آمیز ژئوپلیتیک مداوم علیه سوریه است و مواضع اصلی رژیم صهیونیستی، تروریست‌ها و ترکیه به ویژه مواضع مربوط به مبارزه با تروریسم ابزاری برای آن‌ها و عواملشان در منطقه است.

بیشتر بخوانید:

تفاوت در حملات هوایی پس از روی کار آمدن «نفتالی بنت» + نقشه میدانی و عکس

این وزارتخانه تاکید کرد: سوریه در استفاده از حق خود برای دفاع از سرزمین، مردم و حاکمیت خود دریغ نخواهد کرد و قانون اساسی آن، منشور ملل متحد و مقررات حقوق بین الملل این حق را به سوریه می‌دهند.

در بیانیه‌ این وزارتخانه آمده است: مقامات اشغالگر اسرائیلی در حدود ساعت ۱:۱۳ بامداد امروز پنجشنبه، ۲۲-۷-۲۰۲۱، موشک‌هایی را ‎از جهت شمال شرق «بیروت» پایتخت لبنان به سمت استان حمص سوریه پرتاب کردند.

وزارت خارجه سوریه در ادامه گفت: سوریه باور دارد که ادامه حمایت مقامات اشغالگر اسرائیل از اعمال تروریست‌ها در منطقه بدون حمایت مداوم دولت‌های آمریکا و برخی از کشورهای غربی اتفاق نمی‌افتاد چراکه آن‌ها بر جنایات این رژیم سرپوش می‌گذارند.

ساعاتی پیش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد پدافند هوایی این کشور اقدام به مقابله با حمله دشمن در آسمان «حمص» کرده است.

بسیاری از منابع معتقدند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای دومین شب متوالی به اهدافی در استان حمص واقع در سوریه حمله کرده‌اند.

بامداد روز گذشته نیز رژیم صهیونیستی منطقه «سفیره» در حومه جنوبی شهر «حلب» را مورد حملات هوایی خود قرار داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    1 1
    خخخخ
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    3 0
    سوریه باید جواب این موشک پرانی ها را بدهد .
  • پیروزه IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 0
    تاکی می خواهید خودتان را به خواب بزنید این گستاخ را باید سر جای خود ش بنشانید و گرنه باز ادامه می دهد .فریاد یک بار شیون هم یک بار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس