کد خبر 1248785
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰

به گزارش مشرق حسین صارمی در توئیتی نوشت: یادتونه برخورد کیفری با مائده هژبری و سحر تبر چه بازتاب رسانه‌ای بدی داشت؟!

الان برای هلیا بجای برخورد کیفری، یک دوره آموزشی در نظر گرفته شده؛ بنظرم کار درست همینه!

کار درست درباره هلیا همین بود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    23 3
    سحر تبر از حسین فریدون بیشتر حبس گرفت!
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      5 1
      چون جرم فتوشاب کردن تو این مملکت بیشتر از فساد و فتنه گری است
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    23 2
    انشالله این دختر خانوم راهش رو پیدا کنه. واقعا کار درستی بود. اگر راهنمایی نمیشد گروههایی هستند که خدای نکرده میکشوندنش به خلاف، مواد مخدر و یا هزار فساد دیگه. انشالله که اصلاح میشه.
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 0
      اگر این راه حل شه یه مدرسه بسازن برای اینها ! ولی والدین رو الزام قانونی کنن که کلاس آموزشی شناخت و تربیت فرزند برن ، چون بچه بزرگ نکردن خودش به بیش از ۵۰ سانت رشد کرده
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    9 14
    شما نگران بازخورد رسانه ای و نظرات مجامع حقوق بشری هستند و نگران امنیت مردم نیستید. اجرای حکم خدا برای محارب هم که اصلا معنی دیگر ندارد. مطمئن باشید با این اقدام کاملا غلط در مورد هلیا به سایر قمه کش ها پیغام فرستادید که امنیت دارند و می توانند آزادانه به ارعاب و تهدید مردم بپردازند.
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      20 8
      داعشی نباید برخورد کرد. این بچه ممکنه نصف سن تو باشه. راهنماییش می کنند ژاوِر جان! ژاوِر در رمان بینوایان شخصیتی بود که دائم میگفت باید مجرمین رو به اشد مجازاتها رساند و اینها هرگز اصلاح نمیشن. ژان وار ژان، از طرف دیگه جرمش نون دزدی از گرسنگی بود. آخرش رو خودت بخون. ولی ژاوِر که پوچی خودش رو فهمید در پایان داستان خودش رو تو دریا غرق کرد و مرد و همه رو راحت کرد. بعدشم اگر بشر اصلاح پذیر نبود حضور پیامبران و ائمه معنا داشت؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم چرا شماها با توهم مذهبی بودن، همینطوری یه چیزی می پرونی که مورد قبول مومنین نیست.
  • ابطحی IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    9 9
    راه عمل به اسلام اینه! چون عمل به اسلام بازتاب رسانه ای بدی دارد به اسلام عمل نکنیم! خودتان را گول نزنید شما مسلمان نیستید. پیامبر اسلام و ائمه شیعه لایخافون لومة لائم بوده اند ولی شما از ترس شاخ گربه مدام پرچم سفیدتان بالاست.
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      8 8
      ابطحی اگر شما سکوت کنی، اسلام حفظ میشه. شما الفبای اسلام رو نمی دونی. این بچه جو گیر شده نمایش در آورده. فرق دراه با شورشگری که سازمان یافته میاد پلیس سقا رو به شهادت می رسونه. این شانزده هفده سالشه و متصدیان تربیتی از شما بهتر حالیشونه چطور اصلاحش کنند. شماها در طول تاریخ بودید و گاه کار رو بر پیغمبران هم سخت میکردید. جنگ و صلح قوانین و تعاریفی داره که ظاهرا شما با این میزان سطح گرایی درکشون نمیکنی و نخواهی کرد. پس لطف کن و نظر نده.
    • به 11.38 SE ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      5 7
      چرا می گویی جو گیر شده؟ دختر 15 ساله که حالا افعی است ده سال بعد اژدها است. چه مراحلی را طی کرده کارش بی بی حجابی و قمه کش بر سر یک پسر کشیده؟ خیال کرده اید با ناز و نوازش و تربیت سر به راه می شود؟ پیغمبران که حکم خدا را بر زن و مرد بالغ اجرا کردند و هرگز جوان 18 ساله کودک نگفتند. خواهید دید نتیجه این کار شما فاجعه ای در آینده بسیار نزدیک و شاید همین چند روز آینده است.
    • ابطحی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      2 5
      متصدیان تربیتی! کدوم متصدیان تربیتی! شما تو کدوم مملکت زندگی می کنی؟ این جماعتی که شما از آنها دفاع می کنی را همان متصدیان به اصطلاح تربیتی بوجود آورده اند. فرهنگ سازی مد نظر شما و امثال شما هیچ فرقی با ولنگاری ندارد. تنها یک موسسه بود که جلوی این ولنگاری ها را می گرفت آنهم کمیته بود که نابودش کردند تا کسی به پسران و دختران بی دینشان تذکر ندهد. شما اصلا در جایگاهی نیستید که به کسی بگویید نظر بدهد یا نه. من مانند ابوذر اسلام را بر شما عثمانیان فریاد می کشم.
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      4 3
      12.45. آقای توهم تمام عیار! برو افغانستان به نیروهایی مثل تو نیاز داره. خیلیییییی متوهم هستی. تو خاک پای امثال ابوذر هم نیستی. تو حتی در مقام به گرد غلامی حضرت ابوذر هم نمی رسی. خودت رو متصدی اسلام قرار نده. به مضمون کلام جدم و مولایم امام علی علیه السلام استناد میکنم که اشاره داشتند دو فرقه از دین خارجند. افراط گران و تفریط گران.
    • ابطحی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
      0 2
      آقایی که وجودش رو نداری حتی اسمت را بنویسی. شما و امثال شما اگه امام زمان هم بیایند او را داعشی و افراطی و تندرو و متحجر می نامید چون اصلا شما اسلام و سیره پیامبر را نمی شناسید و فقط بلیدید به به و چه چه کنید. امام زمان همان کسی است که در صلوات خاصه اش ( مفاتیح نرسیده به دعای ندبه ) معرفی می شود و شما طاقت آن را نخواهید داشت چون بازتاب رسانه ای خوبی نخواهد داشت و به اسلام حقیقی عمل خواهد کرد. هر چی میخای سرزنشم کن فحش بده پیفمبر سنگ هم خورد اینها که دیگه چیزی نیست. ولایخافون لومة لائم
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 1
    این است فرق " قمه " با رقص و آب بازی و آرایش !!
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    3 0
    نظرت مال خودت اگه پسر بود هم براش کلاس میذاشتن؟!
  • وطن پرست IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    3 0
    انفعال یعنی کار درست؟ فردا که با لشگر اینها مواجه شدید مشخص می شه درست بود یا غلط. نه برخورد با تبر درست بود نه این مورد. ضمنا مورد تبر فرهنگی بود ولی این ضدامنیت اجتماعی و اشاعه لات بازی بود. متاسفم که این قدر کوته بین هستید. دوسال دیگه حالتون رو می پرسم.
  • RO ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    1 1
    غرب همیشه کارش درست بوده حیف که جنون غرب ستیزی نمیگیگیریم ها اجازه نمیده از تفکرات نخبگان غربی بهره مند بشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس