پیکر روحانی فعال فضای مجازی و چهار عضو خانواده‌اش در ابرکوه آرام گرفت

پیکر حجت الاسلام دکتر محمدحسین فرج نژاد ابرقویی از فعالان فضای مجازی ایران، پژوهشگر،نویسنده و چهار عضو خانواده‌اش که چهارشنبه شب در قم بر اثر سانحه رانندگی از دنیا رفت.

به گزارش مشرق، آیین تشییع پیکر این روحانی ، سه فرزند و همسرش پس از عزاداری مردم با سخنرانی حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه و مردم تشییع شد.

موتورسیکلت حامل این روحانی با یک خودرو سواری برخورد کرد که راننده خودرو ۲۰۶ سواری نیز فوت کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در یزد، حجت الاسلام محمدحسین فلاح زاده مدیر موزه دین دنیا ، حجت الاسلام محمدهادی فلاح زاده از استادان حوزه و دانشگاه ، سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده سپاه قدس ، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه ایران و امام جمعه شهر میبد ، امامان جمعه ابرکوه و مهردشت ، آیت الله ابوالقاسم علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام‌های جداگانه ای رحلت این فعال فضای مجازی و خانواده اش را به حوزه های علمیه ، مردم استان یزد و شهرستان ابرکوه تسلیت گفتند. 

در بخشی از پیام جانشین فرمانده سپاه قدس و برداران فلاح زاده آمده است: خبر درگذشت فقید سعید، فاضل گرانقدر و پژوهشگر پر تلاش، حجت الاسلام دکتر فرج نژاد ( ره) ، همسر و فرزندانشان موجب تاثر و تاسف شد.

ادامه پیام به این شرح است:

« شخصیتی که سال ها  زاهدانه و مجاهدانه در خدمت اسلام و انقلاب و حضور در جبهه های جنگ نرم مبارزه با دشمنان و تعلیم و تربیت شاگردان و خدمتگزاری به مکتب اسلام و تبلیغ فرهنگ  اهلبیت، ره توشه فراوانی را برای سفر آخرت خود فراهم آورد و باقیات الصالحات بسیاری را به یادگار گذاشت.»

« بی شک همراهی همسر با وفای آن مرحوم ، سهم به سزایی در اینگونه توفیق ها داشت، اما تقدیر الهی چنین بود که در مهمترین روز دعا و مناجات به درگاه ایزد متعال ( روز عرفه) پس از پایان رساندن دعای سید و سالار  شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)  و زیارت حرم کریمه اهلبیت  فاطمه معصومه(س) روحشان که سرشار از نورانیت گشته بود به ملکوت اعلی پر کشید. و از خدای بزرگ برای همگان صبر و اجر و برای آن عزیزان سفر کرده رحمت و مغفرت  و بهرمندی از شفاعت پیامبر خدا ( ص) و اهل بیت ایشان ( ع) را  خواستاریم.»

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    15 0
    سلام بجای این همه پیام و اظهار تاسف و...برای ایشون که سرمایه مملکت بودند یک خودرو می خریدید...یک مسکن معمولی میدادید بنده خدا مستاجر بود .......این همه پیام کجا رو جبران می کنه؟
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      13 0
      واقعا حیف بود.. اگه به جای اینکه این همه به این سلبریتی های مفت خور میلیاردی بگیر مالیات نده اهمیت میدن و گنده شون می کنن اینا رو بیشتر به مردم معرفی می کردن هلیا قمه کش نمیشد. مردم هم سلبریتی زده و غربزده بار نمی اومدن. ماه رمضون سلبریتی میارن تلویزیون، عید سلبریتی میارن، محرم سلبریتی میارن، تو حوزه ی مبارزه با کرونا سلبریتی میارن، تو مراسم عزاداری سلبریتی میارن، تو زمینه ورزش و سلامت سلبریتی میارن، تو مسائل اجتماعی سیاسی هم که خودشون ماشاالله پیش فعال و هشتگ زنن. خسته نشدین خودتون؟ حالا ای کاش یه چیزی حالیشون بود، تهش میخوان بخندن و بگن عه یادته فلان نقش رو کنار فلانی بازی کردی، یادته اون گل رو به فلات تیم تو دقیقه فلان زدی، یادته با فلانی رفتی فلان جا، خب فدا سرم. داری چی ارائه میدی به مردم؟ تلویزیون بی خاصیت.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    10 0
    لطفاً عاملان تصادف و انفجار مشکوک را شناسایی کنید.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    2 0
    یکی از دغدغه‌مندی‌های این نویسنده و پژوهشگر موضوع صهیونیسم‌پژوهی بود. او 3 کتاب در این زمینه نوشته است که هر کدام می‌تواند مرجعی برای شناخت صهونیسم باشد. «اسطوره‌های صهیونیستی در سینما»، «تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما» و «دین در سینمای شرق و غرب» 3 اثری است که او در این زمینه نوشته است. حالا .........
  • DE ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    2 0
    سلبریتی های میلیادر و پر ادعا ! اینقدر بی مایه اند فقط تو ایران یک دسته ادم های بی خبر طرفدارشون هستند. اگر تو خارج از کشور بودن هیچ ایرانی وهیچ خارجی برای بی هنریشون تره هم خورد نمیکردن! حداقل یک 10 درصدی از این سلبریتی های میلیادر اداره مالیات و دارایی مالیات بگیره به این فعالان باسواد دنیای مجازی بده تا یک پراید قراضه دست دوم بتونن بخرن. مجبور نشن با یک موتور اسقاطی سه تا بچه و همسر رو اینطرف اونطرف بکشن! بخدا وزیر اقتصاد ورئیس اداره مالیات و دارایی پیش خدا درقبال این بی عدالتی ها مسئول اند.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    0 0
    تصادف ومرگ تاسف بار این خانواده روحانی واقعا غم انگیزه روحشون شاد با ائمه هدی محشور باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس