اژه‌ ای نمایه

بازرسان سازمان بازرسی کل کشور موظف به شناسایی عوامل معطل ماندن مردم در ادارات شدند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیرو سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر جلوگیری از معطل ماندن مردم در ادارات، طی ابلاغیه ای در روز گذشته به معاونین و بازرسان کل ستادی و استانی این سازمان دستور داد تا ناظر بر «دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن» نسبت به اجرای فوری دستور رئیس دستگاه قضا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

مدعیان حقوق بشر این دستور اژه‌ای رو می‌بینن؟

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه دوشنبه شورای عالی قوه قضائیه یکی از وظایف اصلی حراست‌های دستگاه ها را برخورد با عوامل معطل ماندن مردم در ادارات و کسانی که چوب لای چرخ می‌گذارند و یا خدماتشان با فساد همراه است دانست و به سازمان بازرسی کل کشور دستور داد تا از آن‌ها گزارش بخواهد.

همچنین در ابلاغیه حجت الاسلام والمسلمین درویشیان به معاونین و بازرسان کل این سازمان، پیرو تاکید رئیس قوه قضائیه درخصوص کنترل افزایش قیمت برخی کالاهای مورد نیاز کشور به دادستان کل کشور و سازمان بازرسی کل کشور، برخورد مقتضی بازرسان سازمان بازرسی با عناصر خاطی در دستگاه های اجرایی تصریح شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 0
    آقای اژه ای سلام تا وقتی که افراد مورد اعتماد شما در بازرسی ها و حراستها و تخلفات ، حقوقشان از وزارت متبوعه می گیرند ، هیچ امیدی برای بهبود وضع کشور نداشته باشید . شهامت و جرات را از آنها می گیرند و تلافی می کنند . حداقل کار را انجام بدهید و حقوق این افراد بسیار خاص را از زیر دست سازمانهای مربوطه جدا کنید .
  • ایران وطن من IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    1 0
    لطفا از عوامل معطل ماندن پرونده ها در قوه قضائیه هم کار گروه تشکیل دهید. جستجو کنید و گزارش بخواهید.
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    اقای اژه ای نیازی بتفحص نیست .اولش خودرو سازان. سایپا بعداز اینکه مبلغ دلخواهشو میگیره . حد اقل 6 ماه . .صد ها بار ببهانهای واهی وغلط مردمو اسیر میکنه.
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    0 0
    حالا باید به کحا مراجعه کنیم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس