سعید نمکی نمایه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از کسانی که با سیاست زدگی غرور و افتخار ملی را زیر سؤال می‌برند گفت: کشوری‌ که تحریم نیست از ما کمک می‌خواهد.

به گزارش مشرق، سعیدنمکی  ظهر امروز در آیین افتتاح همزمان  پروژه‌های اورژانس کشور در لرستان با بیان اینکه در این ایام سخت، کم بضاعتی اقتصادی و بسیار پرتنش  همدلی و وفاق بین ما و نیروهای مسلح، روحانیت، مردم و کمک‌های مومنانه ما را از این چهار موج به گونه‌ای عبور داد که می‌توانیم با افتخار بگویم حتی یک بیمار هم پشت در بیمارستان‌ها نماند  اظهار  داشت: روز گذشته نامه‌ای از وزیر بهداشت یکی از کشورهایی که در گرداب کروناست دریافت کردم  نامه سرتا پا تقاضای کمک بود از ایران تحریم زده  در دو زمینه که چه کردید با وجود گستردگی و حصر اقتصادی و سیاسی اینگونه  بیماری کرونا را مدیریت کردید و دوم اینکه از آنچه که  در کشور  می‌سازید همچون ونتیلاتور  و دارو به ما کمک کنید.  

وی افزود: من نمی‌خواهم ورود کنم به اینکه عده‌ای این غرور ملی را با مغلطه به یک بدهکاری سیاسی بدل می‌کنند چون من آدم سیاسی نیستم، سیاست را بلدم ولی هرگز به این عرصه پرتلاطم بی حاصل پا نگذاشتم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه چه بد است از اینکه ما با سیاست زدگی افتخار ملی را لگد مال کنیم عنوان  کرد: سیاست باید به کمک ارتقای غرور ملی بیاید

وی بیان کرد: گاهی سیاست به کمک افتضاح و شکست کاذب دستاوردهای ملی می‌آید کما اینکه یک روزی  عده‌ای دستاوردهای دفاع مقدس را زیر سوال می‌بردند، دفاعی که هشت سال رزمندگان این سزرمین میلی متری از این خاک را بر سر میز مذاکره پس  نگرفتند.

نمکی گفت: کسانی که دستاوردهای دفاع مقدس را زیر سوال می‌بردند همانها امروز  در شیپورهای تازه می‌دمند و این دستاورد عظیمی را که کشوری تحریم زده در مدت دو ماه می‌شود صاحب همه آن چیزهایی که باید وارد می‌شد  زیر سوال می‌برند.

وی  با بیان اینکه  امروز از گوشه  گوشه دنیا از ما طلب کمک و مساعدت می‌کنند تصریح کرد:  امروز کشوری که نه تحریم است و نه وضعیت اقتصادی‌اش از ما بدتر است تقاضای کمک  می‌کند که  از محصولات جمهوری اسلامی ایران به کشورش ارسال شود و این افتخار بزرگی است که کشوری که باید از دنیا طلب کمک می‌کرد  امروز از گوشه گوشه دنیا از این کشور درخواست کمک و مساعدت می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    6 1
    واقعا اقای نمکی زحمت کشید این همه بهشون هجمه شد، اقای وزیر خسته نباشید ان شالله موفق باشید، شما از همه بیشتر تحریم هستی مقاومت کن ان شالله این دولت تمام می شود
  • رضا IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    چرا اسم كشور رو اعلام نكردى ؟!
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      0 2
      شاید اون کشور نخواسته!!
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    4 2
    اون کدوم کشور است؟ دنیا دارن ماسک را برمیدارن ما تازه پیک پنجم هستیم
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      1 1
      اصلا هم اینطوری نیست خیلی از جاهای دنیا دارن دوباره ماسک میزارن!!!
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    اسم کشور رو بگو
  • حامد DE ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    آقای نمکی برادر گرامی کظم غیظ از ویژگیهای شیعیان امیرالمومنین است.
  • آرش کمانگیر IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    2 0
    به نام خدا. سلام . مگر بنیاد برکت اعلام نکرد که 3000000 دوز واکسن تولید و به وزارت بهداشت تحویل داده است ؟ پس چرا به زدن 400000 دوز واکسن افتخار میکنیم؟ بقیه واکسنها کجا است؟
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    کار با مشکلات کشور ندارم که همش بخاطر تصمیمات مردم و مسئولین هست، اما اگه یکم از دور به وضع کشور نگاه کنید می بینید خیلی از مشکلات با پیاز داغ تو فضای مجازی پخش میشه و انگار نون یک عده ای به متشنج کردن اوضاست. همه باید عاقلانه رفتار کنند تا وضع بد، بدتر نشه که اگه بشه خودمون داخلش غرق میشیم
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 1
    تنهاترین سردار در دولت بنفش
  • پیروزه IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 1
    ماشاالله به تک تک شما که از جان مایه گذاشتید که ایرانی کاسه چکنم چکنم دستش نگیرد .یه کنایه به انهایی که دانشمندان ایرانی دستکم وکوچک می شمارند اگر کمک نمی کنید لااقل خاموش باشید.
  • DE ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    لابد چون در مهار کرونا و خرید واکسن و واکسیناسیون ، نمونه هستید دست به دامن شما شده !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس