دروازه‌بان تیم ملی آرژنتین: حاضرم برای مسی بمیرم!/ مقابل کلمبیا به او قول دادم یک پنالتی را بگیرم

سنگربان تیم ملی آرژانتین با تمجید از لیونل مسی، توضیح داد که لیونل مسی در موفقیت او در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا چه نقش پررنگی داشته است.

به گزارش مشرق، امیلیانو مارتینس ملقب به دیبو دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در گفت‌وگو با نشریه اوله آرژانتین گفت آنقدر مسی را دوست و قبول دارد که حاضر است برای او جانش را هم بدهد.

دیبو یکی از بهترین بازیکنان آرژانتین در مسیر رسیدن این تیم به پانزدهمین قهرمانی‌اش در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا - اولین قهرمانی آلبی‌سلسته در این رقابت‌ها از سال ۱۹۹۳ - بود، اما او می‌گوید توصیه‌هایی که از لیونل مسی برابر رقبای مختلف دریافت می‌کرد، کارش را راحت کرده بود.

وی در این باره گفت: مسی در جریان رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به من توصیه‌های خوبی کرد. مثلاً برای بازی مقابل اروگوئه گفت «به ما روی سانترها کمک کن، چون آنها روی ارسال‌ها خیلی قوی هستند». او قبل از ضربات پنالتی بازی مقابل کلمبیا هم گفت یکی از بازیکنان حریف ممکن است پنالتی‌اش را درست وسط بزند و من هم به او گفتم که یکی از پنالتی‌ها را برایت می‌گیرم و پنالتی بعدی را هم گرفتم. این کاری است که مسی در تیم ما انجام می‌دهد. او کاپیتانی است که هر تیمی در دنیا می‌خواهد داشته باشد.

سنگربان تیم ملی آرژانتین اما اعتراف کرد غافلگیر شده وقتی که پست اینستاگرامی مسی را پس از قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا دیده است که در آن کاپیتان آلبی‌سلسته گفته بود به هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین افتخار می‌کند. مسی در آن پست نوشته بود: خوشحالم و افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم. یک هدف بسیار سخت محقق شد. خدا را شکر به خاطر اینکه اجازه داد چنین لحظه‌ای را تجربه کنم. پیش به سوی افتخار. دیبو، نمی‌دانم چگونه بگویم، تو لیاقتش را داشتی جانور!!!

مارتینس در این خصوص هم گفت: من زمانی که پست مسی را دیدم، نمی‌دانستم چه بگویم. جملات و عکس‌هایی که او منتشر کرده بود، چیزهایی هستند که تا آخر عمر در یادم می‌ماند.

سنگربان آلبی‌سلسته در پایان درباره اینکه برای کمک به مسی برای شکستن طلسم ناکامی‌اش در رده ملی با پیروزی مقابل برزیل در فینال کوپاآمه‌ریکا چقدر انگیزه داشته است، گفت: چطور ممکن بود که من نخواهم چنین کاری را انجام دهم. من حاضرم جانم هم را برای مسی بدهم. حاضرم برای او بمیرم. به خود او هم چهار پنج ماه قبل گفته بودم که ترجیح می‌دهم او قهرمان کوپا آمه‌ریکا شود تا من. این را واقعاً می‌گویم. امیدوارم که سال آینده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم بتوانیم افتخاری مشابه کسب کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قرمزرنگ عشق IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    اینو میگن رفیق و هم تیمی
  • الناز ایزدی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    1 0
    چرا مسی داره گریه میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس