کد خبر 1247155
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
واکسن

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه دیروز ۴۰ هزار و ۲۰۰ واکسن به شهروندان استان تهران تزریق شده است، گفت: به نظر می‌رسد این آمار رو به افزایش خواهد بود.

به گزارش مشرق، دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران امروز در مراسم افتتاحیه مرکز واکسیناسیون دژبان خودرویی که با حضور امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش راه‌اندازی شد، اظهار کرد: امروز با افتتاح هشتاد و یکمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون، شاهد تجلی مسئولیت‌پذیری اجتماعی و مردم دوستی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با بیان اینکه بهترین راه حل برای کاهش ازدحام مراجعان راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون است، از تلاش‌های ارتش برای همگامی و همراهی با کادر بهداشت و درمان قدردانی کرد.

تزریق بیش از ۴۰۰۰۰ دوز واکسن کرونا در یک روز +عکس

زالی با بیان اینکه دیروز ۴۰ هزار و ۲۰۰ واکسن به شهروندان استان تهران تزریق شده است، ادامه داد: به نظر می‌رسد این آمار رو به افزایش خواهد بود. در روز گذشته از ۳۲۰ هزار دوز واکسن تزریق شده در کشور، حدود ۱۳.۵ درصد آن در تهران انجام شد.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی همه امکانات خود را برای گسترش مراکز تجمیعی در اختیار قرار خواهد داد، نگاه سلامت محور امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش را یک خصلت اجتماعی ممتاز توصیف کرد و همچنین با بیان اینکه این مرکز تجمیعی در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران راه‌اندازی شده است، از تلاش های همکاران در این دانشگاه برای ارائه خدمت به هموطنان قدردانی کرد.

تزریق بیش از ۴۰۰۰۰ دوز واکسن کرونا در یک روز +عکس

در بخش دیگری از این مراسم امیر سیاری اظهار کرد: ارتش در دوران شیوع کرونا تمام امکانات خود را از جمله نیروی انسانی، بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌ها در خدمت نظام بهداشت و درمان کشور قرار داده است.

وی همچنین با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس که ارتش در خط مقدم قرار داشت، بهداشت و درمان کشور تمام قد به پشتیبانی پرداختند گفت: امروز در مقابل کرونا نیز نیروهای بهداشت و درمان در خط مقدم قرار دارند و ارتش افتخار پشتیبانی از آنان را دارد.

تزریق بیش از ۴۰۰۰۰ دوز واکسن کرونا در یک روز +عکس

وی ضمن اعلام آمادگی ارتش برای کمک به روند واکسیناسیون در کشور، از استقرار یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون دیگر ظرف یک تا دو روز آینده خبر داد.

تزریق بیش از ۴۰۰۰۰ دوز واکسن کرونا در یک روز +عکس

معاون هماهنگ‌کننده ارتش همچنین با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش حدود ۱۰ روز است که در سیستان نیروهای خود را برای ارائه خدمت به هموطنان به کار گرفته است، تصریح کرد: با هدایت دکتر زالی در ایرانمال تهران نیز ارتش مرکز تجمیعی را با ۱۲۰ ایستگاه مستقر کرده است که روزانه ظرفیت ۱۰ هزار تزریق را دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 1
    دوهفته همین جوری تزریق کنید عالی میشه
  • IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    1 2
    راست و حسینی خودتون را با واکسن الاف نکنید چون تاثیرش کمه فقط رعایت کنید مسائل بهداشتی را حتی لازم نیست مشاغل را تعطیل کنید
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      0 0
      اتفاقا واکسن جلوی مرگ رو میگیره.ولی رعایت پروتکل ها هم مهمه
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    1 0
    از نیروهای بسیجی و جهادی کمک بگیرند برای زدن واکسن البته زدن واکسن فقط تزریقش نیست بلکه کادر درمان باید سابقه تک تک مردم را در سامانه بازکنند و اطلاعات آنها را وارد کنند بعد تزریق انجام شود .... حال تصور کن برق رفته باشه یا سامانه قطع شده باشه ........وگرنه زدن خود واکسن سه سوته است و میشه در روز یک پایگاه 50 هزارتا هم بزنه اون ثبت اطلاعات طول می کشه
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    مطالعات نشون داده حتی تزریق دو دوز کامل واکسن هم تاثیر نسبی در کنترل جهش های جدید بیماری داره. نمونه اش کشور های اروپایی که علیرخم واکسیناسیون بالای 50 درصد از جمعیت دچار خیز ابتلای بیماران شده اند.
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    چرا این همه ملت جلو پایگاه سلامت جمع میشوند در حالی که زدن هر واکسن ۱ دقیقه طول میکشد حال حساب کنید در یکساعت ۶۰ نفر و در ۷ ساعت حدود ۵۰۰ نفر را به راحتی میشود واکسن زد ..... ولی ثبت اطلاعاتشون ۱۰ الی ۲۰ دقیقه طول میکشه برای همین ملت باید منتطر باسند .... یه فکری به حال ثبت اطلاعاتشون بکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس