کد خبر 1246614
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
بنا: همه فرنگی کاران تیم ملی شانس مدال المپیک دارند/فدراسیون بخواهد تا مسابقات جهانی می مانم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: همه فرنگی کاران تیم ملی شانس کسب مدال در المپیک توکیو را دارند.

به گزارش مشرق، محمد بنا چند روز پیش از اعزام تیمش به توکیو در مورد وضعیت شاگردانش اظهار داشت: این آخرین اردوی ماست و تا چهارم مرداد ادامه دارد که به توکیو می رویم. تیم پنجم مرداد به ژاپن می رسد که 5 روز تا مسابقات وقت داریم. دهم مرداد روز اول رقابت های ماست که علیرضا نجاتی و امین میرزازاده وزن کشی می کنند.

وی در مورد اینکه کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات آنالیز شده اند، گفت: تمام مربیان مرتب با بچه ها حریفان را بررسی و آنالیز می کنند. صحبت های لازم انجام شده، هرچند بچه ها جوانند، درعین حال باتجربه هم هستند. با بیشتر حریفان کشتی گرفتند و تقریبا همه را می شناسند.

بنا در آستانه سومین المپیکش، درخصوص شانسی که برای شاگردانش در توکیو قائل است، گفت: با تلاش و زحمت دو سال و اندی کادر فنی و مدیریتی و همچنین کمک مربیان سراسر کشور، این 5 دلاور از میان شان سوا شدند که از هر نظر کاملا در اوج هستند. من و کادرفنی واقعا امیدوار هستیم که خوب مبارزه کنند. من همه را شانس مدال می دانم ولی این اهمیت دارد که در روز مسابقه خوب بوده و شرایط همه دست به دست هم بدهد تا نتیجه بگیرند. باید تا روز مسابقه صبر کنیم.

وی در مورد اینکه پیش از این گفته بود تا المپیک در کنار تیم ملی خواهد بود، تاکید کرد: طی صحبت هایی که با دبیر انجام شد بحث بر این بود که برنامه مان را برای جهانی بدهیم چون فاصله المپیک تا جهانی کم است. بعد از المپیک اگر فدارسیون لایق دانست برای جهانی هم هستیم، دیگر بقیه اش با فدراسیون کشتی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    موفق باشی مرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس