کد خبر 1246550
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

انتخاب شیر ظرفشویی مناسب تاثیر به‌سزایی در دکوراسیون آشپزخانه دارد، علاوه‌بر آن با یک انتخاب درست می‌توانید تا طولانی مدت از شیرآلات خود بهره ببرید، اما چه عواملی تعیین کننده یک شیر ظرفشویی مناسب هستند؟ در اینجا ما قصد داریم تا با بررسی انواع شیرآب ظرفشویی ، مزایا و معایب آنها و معرفی یک بازار آنلاین عرضه کننده معتبر، به شما کمک کنیم تا بهترین شیر ظرفشویی را تهیه کنید.  

بهترین نوع شیر ظرفشویی برای خرید کدام است؟

معرفی انواع شیرآلات ظرفشویی

انواع شیرآب سینک ظرفشویی براساس نحوه عملکرد شامل موارد زیر هستند:

شیرآلات تک دستگیره و دو دستگیره

 شیرآلات تک دستگیره و دو دستگیره در دسته شیرهای اهرمی و کلاسیک قرار می‌گیرند که جزو مناسب‌ترین و رایج‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند. این نوع شیرآلات معمولا فضای کمی اشغال می‌کنند و در استفاده طولانی مدت احتمال چکه کردن آنها کمتر است،‌ اما درصورتی که این مشکل به‌وجود آمد، می‌توان به‌راحتی با تعویض کردن کارتریج تعبیه شده در آنها از چکه کردن آب جلوگیری کرد.

همچنین، تنوع این نوع شیر  نسبت به گزینه‌های دیگر بیشتر است و در مدل‌ها و آبکاری‌های مختلف وجود دارند. ما پیشنهاد می‌کنیم که از شیرآلات اهرمی سرامیکی استفاده کنید، چراکه دوام بیشتری دارند.

مزایا و معایب

 شیرآلات دو دستگیره برای تنظیم دمای آب بسیار مناسب هستند و اگر یکی از آنها خراب شود می‌توان از دیگری استفاده کرد، اما این موضوع در شیر ظرفشویی تک دستگیره صدق نمی‌کند،‌ چراکه تنظیم آب در آنها کار آسانی نیست. در انتخاب شیر دو دستگیره این نکته را هم درنظر داشته باشید که استفاده از آنها هنگامی که دستتان پر یا کثیف باشد دشوار است.

بهترین نوع شیر ظرفشویی برای خرید کدام است؟

شیرآلات هوشمند

شیرآلات هوشمند شامل شیرهای چشمی و لمسی می‌شوند که برای راحتی و صرفه‌جویی بیشتر در مصرف آب طراحی شده‌اند. با نصب شیر ظرفشویی لمسی، با یک لمس کوتاه به بدنه آن می‌توانید جریان آب را قطع یا وصل کنید. در شیرآلات چشمی هم یک حسگر تعبیه شده که درصورت شناسایی حضور دست در زیر آن، جریان آب قطع یا وصل می‌شود. ضمن وجود حسگرهای چشمی و لمسی، در شیرآلات هوشمند یک دستگیره هم وجود دارد که برای تنظیم دمای آب کاربرد دارد.

مزایا و معایب

وجود حسگر در شیرآلات به شما کمک می‌کند تا در مصرف آب صرفه جویی کنید، زیرا درصورتی که به آب نیاز ندارید این حسگرها  به‌طور خودکار جریان را قطع می‌کنند. از معایب این گزینه می‌توان به قیمت شیر آب هوشمند اشاره کرد که نسبت به گزینه‌های دیگر بسیار گران هستند.

بهترین نوع شیر ظرفشویی برای خرید کدام است؟

شیر ظرفشویی فنری (شاوری)

شیرآلات شاوری دارای یک شلنگ فنری هستند که از جای خود بیرون می‌آید. از این رو، شستشوی ظروف و قابلمه‌های بزرگ در سینک توسط شیر فنری بسیار راحت است. این گزینه معمولا در آشپزخانه‌های بزرگ که شستشو در آنها زیاد است نصب می‌شود.

مزایا و معایب

شیر شاوری به‌دلیل طراحی هوشمندانه‌ای که دارد فضای کمتری اشغال می‌کند و در عین حال برای کاربردهای متنوع و سهولت در شستشو مناسب است. اما در گذر زمان، ممکن است شلنگ تعبیه شده در این شیر ظرفشویی، دچار فرسودگی شده و حرکت روان خود را از دست بدهد.

شیرآلات خود را آنلاین سفارش دهید!

 سرام پخش یک بازار آنلاین است که شما می‌توانید با خیال راحت در آن جستجو کرده و شیرآلات مورد علاقه خود را انتخاب کنید. این بازار انتخابی سریع و آسان برای خرید آنلاین شیرآلات محسوب می‌شود که از ویژگی‌هایی مانند امکان مقایسه کالاها، تعامل بین فروشنده و مشتری، پرداخت در محل و پشتیبانی دائمی پیروی می‌کند. بنابراین، به‌کمک سرام پخش دیگر نیاز نیست که به خودتان زحمت بدهید تا به بازار بروید چون هر موقع اراده کنید این بازار آنلاین هوشمند از طریق سایت یا اپلیکیشن در خانه شما حاضر خواهد شد.

بهترین نوع شیر ظرفشویی برای خرید کدام است؟

معرفی بهترین برندهای شیر ظرفشویی

در اینجا بهترین مارک‌های شیر ظرفشویی را براساس میزان فروش آنها در سرام پخش آورده‌ایم تا شما انتخاب آسان‌تری داشته باشید:

شیر ظرفشویی راسان

شرکت ایرانی راسان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶، درزمینه تولید انواع سینک و شیرآلات شروع کرده است. از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند می‌توان به مدل شبنم، ‌تندیس، مینیاتور و النا اشاره کرد. شما می‌توانید مدل‌های مختلف شیرآلات این برند را با آبکاری‌های مختلف از سرام پخش تهیه کنید.

شیرآلات نوبل

شرکت نوبل تولید کننده انواع شیرآلات آَشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی است. این شرکت تحت لیسانس شرکت سدال اسپانیا قرار دارد و با به کارگیری به‌روزترین تکنولوژی‌ها محصولات خاص و باکیفیت ارائه می‌دهد. انواع مدل‌های شیرآلات نوبل را در بازار آنلاین سرام پخش به فروش می‌رسند.

شیرآلات شودر

شرکت تولیدی شیرآلات شودر در سال ۱۳۷۰ درزمینه طراحی، تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده است. تمامی محصولات این شرکت دارای خدمات پس از فروش۶ ساله هستند و در تمامی مراکز استان‌ها نمایندگی دارد. شیرهای ظرفشویی این برند را می‌توانید در مدل‌ها و آبکاری‌های متنوع از سرام پخش تهیه کنید.  

کلام آخر

باتوجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد شما به‌راحتی می‌توانید بهترین انتخاب را برای تهیه شیر ظرفشویی داشته باشید. برای خرید آنلاین شیرآلات و دریافت مشاوره حتما به وبسایت سرام پخش مراجعه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس