کد خبر 1246502
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
حنیف:آقای انتظاری آدرسم را داری،با خاندانت بیا!

با تصمیم باشگاه نفت مسجد سلیمان یکی از بازیکنانی که به خاطر حواشی بازی با ذوب آهن از اردوی تیم کنار گذاشته شد، نیما انتظاری برادرزاده سهراب انتظاری است.

به گزارش مشرق، این تصمیم موجب مصاحبه انتقادی از سوی مهاجم اسبق تیم پرسپولیس علیه محمود فکری شد و او در بخشی از مصاحبه اش گفت در این باره با حنیف عمران زاده صحبت کرده و دستیار محمود فکری از او عذرخواهی کرده است! انتشار مصاحبه سهراب انتظاری این بار موجب واکنش حنیف عمران زاده شد. 

دستیار محمود فکری در این باره گفت: آنهایی که من را می شناسند به خوبی می دانند درآمد من از مربیگری در فوتبال نسبت به درآمدی که در خارج از فوتبال به دست می آورم، بسیار ناچیز است و از بعد مالی اصلا نیاز به حضور در فوتبال ندارم و تنها به خاطر عشقم به فوتبال مربیگری می کنم. بنابراین نیاز به پاچه خواری هیچ کس ندارم و اگر حرفی هم در این مصاحبه می زنم به خاطر شرافت و مردانگی ام است. آقای سهراب انتظاری دم از شرافت و انسانیت می زنی، شرافت و انسانیت را چگونه معنی می کنی؟ اینکه در مصاحبه ای به دروغ بگویی من با حنیف عمران زاده صحبت کردم و او از من عذرخواهی کرده است! نکند با همزاد ما صحبت کرده ای چون من تا اکنون نه با تو برخوردی داشته ام و نه شماره ات را دارم و نه با هم تماسی داشته ایم. سر تصمیمی که کادر فنی باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص بازی با ذوب آهن گرفته من حتی حاضر نیستم از پدرم یا برادرم هم عذرخواهی کنم چه رسد به سهراب انتظاری. برایم عجیب است. معنی شرافت و انسانیت را هم امروز به خوبی متوجه شدم. بگذریم. 

بیشتر بخوانید:

ریش گرو گذاشتم تا ۷-۸ نفر از استقلال شکایت نکنند

حنیف عمران زاده به مصاحبه اش این چنین ادامه داد: من سرم درد می کند برای این مصاحبه ها و این چالش ها. گویی سهراب انتظاری فراموش کرده است من به خاطر همین ادا و اطوارها در سن 31 سالگی مجبور شدم فوتبال را کنار بگذارم اما اکنون مدت هاست به خودم قول داده ام آهسته بروم و برگردم تا آقا گربه شاخم نزند. آقای سهراب انتظاری دم از شرافت و مردانگی و صحبت از خاندان کردی، شرافت و مردانگی این است که در مصاحبه ای به دروغ بگویی که من با حنیف صحبت کردم و او از من عذرخواهی کرده است. پی آمد این مصاحبه بعضی از هواداران تیم مسجد سلیمان به اینستاگرام من مراجعه کرده و به من و زن و بچه ام فحش می دهند و می گویند تویی که عذرخواهی کردی حتما در تبانی نقش داشتی. چرا باید این دروغ را بگویی و چرا باید زن و بچه من فحش بخورند. جای تاسف است کسی مثل سهراب انتظاری که تنها چند سال در پرسپولیس بازی کرده از مکتب استقلال صحبت می کند. آنهم در مورد محمود فکری که صدها بازی برای تیم استقلال انجام داده و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست.

شما (سهراب انتظاری) باید دهانت را آب بکشی و بعد در مورد محمود فکری صحبت کنی. محمود فکری اگر ناپاک بود این بلا را در نفت مسجد سلیمان بر سر او نمی آوردند. در استقلال در هفته دوم به او حمله نمی کردند. در آلومینیوم اراک او را از تیم فراری نمی دادند. بله به جرات می گویم. بگذارم هر چه می خواهد تعبیر شود. محمود فکری اگر ناپاک بود اکنون در استقلال می ماند و جشن پیروزی در دربی را ما می گرفتیم. گناه او این است که مربی سالمی است و حتی آدم های عادی هم در صحبت های محاوره ای خود می گویند در این مرز و بوم آدم سالم ره به جایی نمی برد. خاک بر سر این فوتبال که سهراب انتظاری اش در مورد محمود فکری این چنین صحبت می کند. آقای سهراب انتظاری من نشسته ام و منتظر مصاحبه شما هستم. دوست دارم مصاحبه کنی و جواب این مصاحبه را بدهی چون آنوقت حرف هایی می زنم که کسان دیگری در این وسط می سوزند. آقای سهراب انتظاری همه من را در نور و چمستان می شناسند. حتی آدرس خانه ام را می دانند. به همراه خاندانت بیا و در این باره با هم صحبت کنیم و اگر مشکل داری بگو من بیایم. آنوقت خواهی فهمید که یک نوری و یک چمستانی کیست. 

دستیار محمود فکری که بی اندازه از این جمله سهراب انتظاری که با حنیف عمران زاده تماس گرفته ام و او از من عذرخواهی کرده است عصبانی بود این حرف ها را هم بر زبان آورد: من به دو دلیل این مصاحبه را انجام دادم. اگر سهراب انتظاری مصاحبه نمی کرد اصلا حرف نمی زدم. یک به این دلیل که سهراب انتظاری دروغ بزرگی بر زبان آورد و دوم اینکه در مورد محمود فکری مصاحبه بی ادبانه ای انجام داد. من چند سالی است در کنار محمود فکری حضور دارم و با گوشت و پوست و خونم حس کرده ام که سالم کار می کند و به همین خاطر در خیلی از جاها به مشکل بر می خورد. دروغ به این بزرگی را من چگونه هضم و باور کنم. این است مکتب پرسپولیس؟ اگر این است مکتب پرسپولیس همان بهتر که من پیرو مکتب استقلال هستم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    11 12
    حنیف برگرفته از مکتب استقلال است-فحاش,دروغگو و دوپینگی
    • سلطان IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      10 7
      مکتب پرسپولیس هم بی ناموس . هوچی گر . دزد.
  • پرویز IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    2 9
    باسلام من بعنوان یک ایرانی وعلاقمند ورزش.متاسفم ازاینکه چگونه آقای حنیف عمران زاده بعنوان یک شهروند ادبیاتی باحب وبغض بکار برده اند که هنوز درعالم هپروت سیر میکنند ومثل بچه های کوچک ها طرف رو به محل خودشان ....دعوت میکنند .؟!!!!شما هیحوقت الگو نبودید ونخواهیدشد ؟!!!شما وامثال شما هنوز نفهمیدید ونخواهید فهمید که کجا دارید زندگی میکنید>!! وهیچی ازمکتب ایرانی واسلامی درک نکردید..؟!!!!فقط مرد باش ومواظب باش که ازخودت مایع بذاری؟1!اگر داری؟!!نه از استقلال ویا هرتیمی دیگر..وخیل عظیم از اهالی ودوستداران تیم استقلال هم مطمِئن باش که دوست ندارند که هم نظرشما دربکارگیری اینگونه ادبیات باشند..مرد باش واخلاق مدار...خدا همه مارا به راه راست هدایت فرمایند..
  • حسین6 IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    4 9
    تو یکی دیگه در مورد تبانی حرف نزن بازی کیسه با صبا را کسی یادش نمیره . بااون هند عمدی صبا رو فرستادی لیگ یک.فکری اگه مربی بود پشت سر هم تیمها اخراجش نمی کردن.اگرهم مربی باشه امثال مثل تو خرابش کردن.
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    4 8
    مکتب استقلال از چیزایی که تو به زبون آوردی و لایق ه خودته معلومه
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    6 3
    ساکت باشید مربیان نفت مسجدسلیمان دارن روی کارشون تمرکز میکنند حق ندارید به آنها توهین کنید ازطرف یک مسجدسلیمانی.
  • فرهاد حافظی پور IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    آقایان تو رو خدا تمرکز کنید روی بازی های باقیمانده که اگر قافل باشید به راحتی تیم بی پناه نفت رو نابود خواهید کرد جناب فکری که بزرگ کادر فنی تیم هستند چند بازیکن رو به کمیته انظباطی باشگاه معرفی کردن خوب باید مستنداتی هم علیه این بازیکنان باشد که محکوم بشوند که خود باشگاه پیگیر هستن جناب عمران زاده عزیز شما لطف کنید تیم رو به فرم اصلیش برگردانید تا باقدرت به همه ثابت بشه که فکری و کادرش زحمت کشان تیم هستند آقای نیما انتظاری متهم هستن یا عموی ایشان که چند سالی نامی از ایشان برده نشده و الان خود را مدافع چی چیزی میدانند که موضع میگیرد چنانچه نیما انتظاری خبط و خطایی خدای ناکرده کرده باشد قانون فوتبال بررسی میکند و حکم میدهد اگر هم نه که نیما به کارش ادامه میده ممنون
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    1 0
    مردک اردنگ تو با یک نفر مشکل داری برای چه نام پرسپولیس را با ان زبان کثیفت میاری مکتب تو فقط مثل سگهای ول گردی هست که هر روز توی یک کوچه سر کلشون پیدا میشه در اخر نه خودت و نه انتظاری در شان هم هستید
  • گرگ IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 1
    حنیف دم از مکتب پرسپولیس کبیر نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس