کد خبر 1246015
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
مطهری: به دنبال مقصر نمی گردیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی را باختیم اما دنبال مقصر نیستیم و مسیرمان را ادامه می دهیم.

به گزارش مشرق، حمید مطهری بعد از شهرآورد تهران در جام حذفی که منجر به شکست پرسپولیس شد، افزود: بازی را واگذار کردیم اما دنبال مقصر نیستیم و ایرادی هم ندارد. بازی برد و باخت دارد و ما امروز نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را کردیم در این بازی برنده باشیم، اما نشد. وقتی کار به ضربات پنالتی کشیده می شود تمرکز بازیکنان بسیار تاثیرگذار است و این بازیکنان هستند که باید در لحظه تصمیم درستی را بگیرند. 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در یورو هم دیدیم بهترین بازیکنان دنیا هم ضربات پنالتی را خراب می کنند و این ایرادی ندارد، بازی را باختیم و مسوولیت آن را قبول می کنیم و به دنبال مقصر هم نیستیم.

مطهری در مورد پرداختی بازیکنان پرسپولیس هم افزود: با ۱۰ درصدی که بازیکنان دریافت کردند مجموع آن به ۷۰ درصد رسید اما ربطی به بازی ندارد، مجموعه تیم کار خودش را انجام می دهد. برای این بازی به این چیزها فکر نکردیم و دنبال مقصر هم نباشید. ما مسوولیت کارمان را بر گردن می گیریم.

تیم فوتبال استقلال موفق شد در ضربات پنالتی پرسپولیس را از پیش رو بردارد و  به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور صعود کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    3 3
    ا ولین بار بود که یک پرسپولیسی منطقی و بی تعصب صحبت کرد
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      1 3
      برعکس ما نباخته بودیم و گرنه همیشه همینطور منطقی حرف میزنن شما عادت ندارید از این زاویه دید به شکست نگاه کنید آره می‌شه بدون تنش شکست و پذیرفت
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      2 0
      منطق از سر و کلش می باره.
  • رضا IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    2 0
    مقصری وجود ندارد که دنبالش بگردی! فدراسیون فوتبال و بابا مسعود همه سعی خود را کردند ولی این بار موفق نشدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس