گانتس: در سال‌های آینده در برابر تهدیدات هسته‌ای ایران با چالش مواجه خواهیم شد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیشب در سخنانی ضمن اعتراف ضمنی به توانمندی‌های هسته‌ای ایران عنوان کرد که تل‌آویو طی سال‌های آینده در برابر تهدیدات هسته‌ای ایران با چالش مواجه خواهد شد.

به گزارش مشرق، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در سخنانی در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی نظامیان و افسران اسرائیلی بر لزوم آمادگی اسرائیل برای مقابله با تهدیدات و توانمندی‌های هسته‌ای ایران تأکید کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تل‌آویو طی سال‌های آینده در برابر تهدیدات هسته‌ای ایران با چالش مواجه خواهد شد، اظهار داشت که تل آویو باید برای مقابله با توانمندی‌ها و تهدیدات آینده ایران آماده شود.

گانتس که این اظهارات را در دانشکده نظامی اسرائیل در تل آویو عنوان می‌کرد، افزود: ما ناچاریم در برابر تهدیدات هسته‌ای ایران، قدرت و سرمایه انسانی خود را تقویت کنیم و تجهیزات و توانایی‌ها و برنامه‌های عملیاتی خود در برابر هرگونه سناریو را ارتقا بخشیم.

وزیر جنگ اسرائیل پیش از این هم مدعی شده بود که تل آویو اجازه هسته‌ای شدن ایران را نخواهد داد و  این کار را در زمان و مکان مناسب انجام خواهد داد.

مقامات ایرانی تاکنون بارها اعلام کرده‌اند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران بر اساس نیازهای صلح آمیز و بر مبنای حقوق مندرج جمهوری اسلامی ایران در برجام با استناد به بندهای 26 و 36 و همچنین با اطلاع آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بیسیمچی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    6 1
    شایدم ماه های آینده!
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    5 1
    بزرگترین چالشی که با آن مواجهید وجود نحس خودتان است!
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    3 1
    خیلی دور نرو، الان هم گور خودتون رو دارید می کنید.
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    2 1
    مگر اسرائیل ظرفیت سلاح هسته ای را داره . که بیخودی اراجیف میبافند . مقاومت تعیین کننده است .
  • امیرو IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 0
    کاش آقای خامنه ای اجازه میفرموند آنوقت مزه انرژی هسته ای رو به اسرائیل تفهیم میکردیم.
  • محمد IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    0 0
    در تاریخ ۳۰۰۰ و خورده یهودیت که توانسته اند در اکثر نقاط دنیا پول و سرمایه را در اختیار بگیرند و متاسفانه از این طریق رفتارهای حکومتهای قدرتمند را تحت نفوذ خود دارند برای شکست دادن و بیرون کردن این اشغالگران باید تمام حکومتهای اسلامی و خصوصا غرب منطقه متحد شدند ولی آیا با این حکومتهای ناموس فروش (فلسطین) که با هر بار تجاوز به فلسطین توسط اسرائیل کف میزنند و هلهله میکنند و از هر گونه خیانت و رسالت در حق ایران و شیعیان و مسلمین اهل سنت دریغ نمیکنند میشود کاری از پیش ببرد گفته امام که فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد آیا امروز شیعیان بحرین و عربستان و امارات کربلا نیست طالبان آیا یزیدیان نبوده و مستند که با شیعیان بار از داعش رفتار کردند ایا کشمیر امروز توسط حکومت هندوی متعصب برای مسلمانان آنها کربلا نیست تاکی باید به این حکومتهای خود فروخته غرب و هندوهای متعصب بخاطر آن چیزی که ارزشش را ندارد باج داد یا آنقدر دشمنی را زیاد کرد با آنطرف خاص که حتی به خود فروخته ها و جنایتکارانی مثل منافقین و سلطنت پرستها و مصی نژادها آنقدر پول بدهند برای نابودی دین و عظمت و فرهنگ و شرافت مردم حضرت علی فرمودند اگر از دری فقر داخل شود ایمان از پنجره خارج میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس