کد خبر 1244850
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
ادامه بازی اسم و فامیل شورای شهر تهران تا روزهای پایانی

نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران با اشاره به تداوم اختیارات و مسوولیت‌های شورای پنجم، تا لحظه آخر فعالیت گفت: آماده ارائه مشاوره رایگان به شورای ششمی ها هستیم.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم امینی نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: انتخابات شورای شهر و روستا برای یک دوره چهارساله برگزار می‌شود که اعضای فعلی نیز چهارسال پیش در یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری و با آرای میلیونی از طرف شهروندان به‌عنون عضو شورای شهر تهران انتخاب شدند. اگرچه ما در شهریورماه سال ۱۳۹۶ دوره خود را آغاز کردیم، مقرر شده شده که در ۱۳ مردادماه، یعنی چند هفته زودتر از دوره چهار ساله این دوره را به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید:

کمک به مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس اولویت کاری شورای ائتلاف است

امینی گفت: مسوولیتی که شهروندان بر دوش ما گذاشته‌اند، برای دوره‌ای ۴ ساله است و مسئولیت ما نیز توام با برخی اختیارات و تکالیف است که تا آخرین لحظه اتمام دوره باید تداوم داشته باشد. مسوولیت منتخبان جدید برای اداره شهر تهران نیز از روز ۱۴ مردادماه آغاز می‌شود.

امینی افزود:  با تلاش‌هایی که در حوزه تامین منابع انسانی شدا، مجوز برای تبدیل وضعیت ۲۱۰۰ نفر از سازمان اداری و استخدامی کشور گرفته شده است و این به نفع پرسنل شهرداری است که با ثباتی در وضعیت کاری خود مواجه شوند. اینکه با سیاسی‌کاری بخواهیم مدیران فعلی از اختیارات قانونی خود استفاده نکنند تا اینکه مدیران جدید بیایند و از این اختیارات استفاده کنند فاقد توجیه است.

نایب رئیس شورا ادامه داد: در حوزه اداره شهر ما توانستیم ۴۲ درصد از هزینه‌های شهر را کاهش دهیم و اداره شهر با انضباط مالی به‌کار گرفته شده با ۴۲درصد صرفه‌جویی شهر را اداره کرده‌ایم که این نیز امری بی‌سابقه است.

امینی با اشاره به صحبت‌های رئیس سازمان بهشت زهرا افزود: علی‌رغم اینکه پرسنل بهشت زهرا با اجساد بیماران کرونایی سروکار دارند و حتی مراجعین نیز عموما از نزدیکان متوفیان است، اما حتی یک نفر از پرسنل سازمان بهشت زهرا بر اثر کرونا فوت نکرده‌اند. 

امینی در پایان ادامه داد: رئیس شورای شهر طی نامه‌ای اعلام آمادگی کرده تا جلسات مشترکی جهت در اختیار گذاشتن تجارت دوره فعلی به منتخبان جدید برگزار شود. همچنین اعضای فعلی اعلام آمادگی می‌کنند برای صرفه و صلاح شهر به‌صورت مجانی به منتخبین شورای ششم مشاوره بدهیم تا شهر ما بهتر اداره شود، اما از دوستان نیز می‌خواهیم شتابی برای آغاز کار نداشته باشند و منتظر آغاز دوره خود بمانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدایوب IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    3 0
    نامهایی که وقت نکردید از خیابانها و معابر عوض کنید مشاوره بدید. واز اون 1000نفری از شوراهای اصلاح طلب که به خاطر فساد ودزدی گرفتن. هم مشورت بگیرید رییس شورا هم چنانچه بابا رو خواب دید مشورت بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس