تکمیل پنجمین محموله واکسن کرونا توسط هلال احمر/ ۴۴۴ هزار دُز دیگر وارد شد

با وارد شدن ۴۴۴ هزار دُز واکسن کرونا به کشور توسط جمعیت هلال احمر، پنجمین محموله هم تکمیل شد.

به گزارش مشرق، قوسیان مقدم با اعلام خبر تکمیل شدن پنجمین محموله واکسن کرونا به میزان یک میلیون و ۵۰۰ هزار دُز توسط جمعیت هلال احمر گفت: پنجشنبه هفته گذشته پنجمین محموله واکسن کرونا به میزان یک میلیون و ۵۶ هزار دُز را خریداری کرده و در فرودگاه امام خمینی تحویل وزارت بهداشت دادیم.

بیشتر بخوانید:

احتمالا واکسیناسیون ایرانیان تا بهمن‌ماه تکمیل شود

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: ساعاتی قبل هم در بیستمین روز از تیر ۱۴۰۰، باقیمانده پنجمین محموله به میزان ۴۴۴ هزار دُز توسط جمعیت هلال احمر به کشور وارد و تحویل وزارت بهداشت شد.

وی تاکید کرد: تاکنون ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر به کشور وارد شده است و طبق برنامه واردات واکسن ادامه خواهد داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Mehdi IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    دو ماه هست در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کردیم ۷۳ سال سن داریم ساکن شهر شیراز چرا پیامک نمیاد ولی برای ۶۸ ساله ها که در سامانه سیب ثبت نام کردند پیامک میاد واکسن میزنند؟!!! تکلیف ما که راهی برای ثبت نام در سامانه سیب نداریم چیست؟
    • Mehdi IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      سلام الحمدالله رب العالمین پیامک دوز اول واکسن را دریافت کردم انشاءالله واکسن فراوان شود و روزی عموم مردم محترم کشور عزیزمان باشد باتشکر و خدا قوت به مسؤولان گرامی سامانه salamat.gov.ir و با سپاس فراوان و دعای خیر برای مدیریت عزیز سایت که دیدگاه بنده حقیر را منتشر کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس