ابطال مدرک متقلبین در کنکور حتی بعد از فارغ‌التحصیلی - کراپ‌شده

رئیس سازمان سنجش درباره ابطال مدرک متقلبین در کنکور، گفت: حتی اگر فردی مدرک دانشگاهی ‌اش را بگیرد و بعد متوجه شویم که با تقلب در کنکور قبول شده است، مدرک تحصیلی‌اش ابطال می‌شود.

به گزارش مشرق، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص برخورد با کسانی که در کنکور تقلب‌ می‌کنند، اظهار کرد: تعداد داوطلبان زیاد است و نمی‌توان ۱۰۰ درصد تضمین کرد که تقلب نشود ولی ما همه ابزارهایمان را به کار گرفتیم تا تخلف‌ها و تقلب‌های موردی هم نباشد.

وی درباره ابطال مدرک متقلبین در کنکور گفت: ما حتی اگر فرد مدرک تحصیلی‌اش را گرفته باشد، آن را ابطال کردیم.

خدایی تصریح کرد: قانون اجازه می‌دهد کسی که ورودش نامشروع بوده و حقوق سایر داوطلبان را تضییع کرده باشد در هر مرحله‌ای حتی بعد از فارغ‌التحصیلی برخورد شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    5 0
    ببینیم و تعریف کنیم. خیلی حرفه.یه درصد فکر کنین طرف با تقلب مثلا دکتر میشه! چه شود. :))))))
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    8 0
    شماکه سرجلسه نمیتونیدتشخیص بدیدچطوربعدازچندسال تشخیص میدید.خیلی حرفتون مزخرفه.واقعاجای تاسف داره
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    1 0
    شما هر کاری بکنید الانه. پس حرف زیادیه که بعد چند سال تشخیص داده شود. البته کارها در مملکت ما همیشه با تأخیره. کنکور امسال تقلب گسترده شده و باید پیگیری شود هر چند سازمان سنجش زیر بار نخواهد رفت آزمون را ابطال کنه . حداقل کسانی که رتبه سه رشته تاپ تجربی را می‌آورند آزمون مجدد بگیرند مطمئن باشید حداقل نیمی از آنها حتی مجاز به انتخاب رشته نخواهند بود. و افراد شناسایی خواهد شد . ولی سازمان سنجش این کار را هم نخواهد کرد . افسوس که جوانان ما بازیچه قرار گرفته اند. و آینده افراد شایسته تخریب شده و نتیجه آن مهاجرت نیروهای این مملکت و افسردگی و ابتلا به بیماری های روانی علیرغم تلاش بی نتیجه است و بی انگیزه شدن آنهاست . افسوس و افسوس و و صد افسوس..
    • عدالت IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      3 0
      دقیقا همینطوره.الان دونفر فامیلای ما بعدازچندسال کنکور ک هیچی نشدن و حتی آزادم قبول نشدن امسال هردو تقلب کردن و به گفته خودشون پزشکی میارن و حتی روش تقلبشونم گفتن ک باهندزفری بوده. خب اینا میشن دکترای مملکت و همه مریضارو ب کشتن میدن.البته اگه بتونن مدرک از دانشگاه بگیرن
    • مادر یک داوطلب IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      1 0
      دقیقاااااااااا حرف شما کاملاً درسته،همین بیسوادا پس فردا میشن دکتر بیسواد!بعد همینهاکه تقلبشونو فهمیدن و نخواستن بگیرن و به روشون نیاوردن،یمروز میشن مریض،میرن زیر دست همین بیسوادهااا زمین گرده،،به سرخودتون میاد آه هزاران داوطلبی که تقلب نکردن پشت سرتونه،تاوانشو تو زندگیتون پس میدید حالا ببینید
  • دلسوخته IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    به نظر منم باید از کسانی ک رتبه امسال و سالهای قبلشون خیلی تفاوت داشته مجدد ازمون بگیرن تا حقیقت روشن بشه.درهرصورت نفرین هزاران داوطلب پشت سرمتقلبین و زندگی و آیندشون هست
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    واقعا سرنوشت جوانان دست شما افتاده و کوتاهی شما بدتر از فرد متغلب است ودر پیشگآ خدا مسئول هستید من که از حقم نمیگذرم
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    ورودی های رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و بینایی سنجی رو چند برابر کنید اینجوری کنکور هم خود به خود حذف میشه و تمام رشته ها اشباع میشه و هر کس واقعا علاقه داره میره دانشگاه و رشته مورد علاقش رو میخونه و دکتر هم در جامعه زیاد میشه مثل مهندس و هزینه های پزشکی به شدت پایین میاد و کمبود پزشک تو مناطق محروم از بین میره و مافیای کنکور هم از بین میره اما مشکل اینجاست که شما خودتون نمیخواید این گردش مالی رو از دست بدید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس