بانیان و حامیان فتنه 88

یک دیپلمات سابق و از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور روحانی و اصلاح‌طلبان اخیراً با اعضای کمیته شورای روابط خارجی بوستون آمریکا گفت‌وگویی پیرامون مسائل مختلف حول محور ایران داشته است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

 

فائزه هاشمی تخریب شد!

پرس‌وجوی دیپلمات‌های آمریکا درباره "شورش اقتصادی" در ایران/ فائزه هاشمی تخریب شد!

خانم فائزه هاشمی، صبیه مرحوم هاشمی در بخشی از یک مصاحبه با شماره شنبه گذشته روزنامه آرمان امروز پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ گفته است: پیروز انتخابات ۵۱/۲ درصدی بودند که شرکت نکردند به‌علاوه حدود ۱۴ درصد آرای باطله. یعنی ۶۵ درصد منتقد به شرایط فعلی!

او همچنین در پاسخ به این سؤال که "جالب است به‌رغم اینکه بارها تاکید کرده بودید در انتخابات شرکت نمی‌کنید اما ناگهان خبر رسید در پای صندوق رای حاضر شدید. چه جریانی این شایعه را منتشر کرد و واکنش شما چه بود؟" اظهار می‌کند:

"صبح روز بعد از انتخابات بیدار شدم، پیام‌های تلفنی بسیاری داشتم که مرا شوکه کرد. حس بد خیانت به مردم را داشتم، یعنی آش نخورده و دهان سوخته. عده‌ای در نهایت بی‌اخلاقی‌ خبر دروغ رأی دادن مرا اعلام کرده بودند. به اشتباه فکر ‌کردند اگر فائزه رای بدهد، جمعیت کثیری به پای صندوق رای می‌روند. تحلیل‌شان اشتباه بود. لطف مردم به دلیل در کنار آنها بودن است. با این دروغ من را تخریب کردند تا اینکه برای آقای همتی رای جمع کنند. قضاوت عمومی حتما این بوده که فائزه به ما دروغ گفته یعنی می‌گوید رأی نمی‌دهد اما بعد یواشکی رأی داده است".[۱]

*خانم هاشمی حکما نمی‌دانند که در مفهوم دموکراسی و در فضای حکومت‌های دموکراتیک، "تحریم انتخابات" یک خیانت مستوجب مجازات است نه یک کار خوب نیازمند تشویق!

همچنین است که این صحبت آقای مرعشی را برای خانم هاشمی تکرار می‌کنیم که اگر قرار است کسانی از مردم اشتباه کنند و فی‌المثل –با تشویق برخی خواص منحرف- بگویند نمی‌خواهیم رأی بدهیم! آیا خواص و سیاسیون هم باید با این تصمیم غلط همراهی کنند و بگویند چون با مردم همراهیم پس انتخابات را تحریم می‌کنیم؟! قطعا خیر...

زیرا شأن سیاسیون و اصحاب سیاست این است که جامعه را به درست رهنمون باشند و از غلط باز دارند. و البته تحریم انتخابات با هر منطقی یک تصمیم غلط است.

تصمیم غلطی که البته می‌بینیم امثال خانم هاشمی به آن افتخار می‌کنند و تشبّث به آنرا تخریب خود می‌دانند.

***

پرس‌وجوی دیپلمات‌های آمریکا درباره "شورش اقتصادی" در ایران

پرس‌وجوی دیپلمات‌های آمریکا درباره "شورش اقتصادی" در ایران/ فائزه هاشمی تخریب شد!

حسین موسویان، دیپلمات سابق و از چهره‌های نزدیک به رئیس‌جمهور روحانی و اصلاح‌طلبان اخیراً با اعضای کمیته شورای روابط خارجی بوستون آمریکا گفت‌وگویی پیرامون مسائل مختلف حول محور ایران داشته است.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، موسویان در بخشی از این گفتگو و در پاسخ به پرسشی درباره مشارکت حداقلی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و احتمال شورش داخلی بخاطر تحریم‌ها و اوضاع اقتصادی گفت: انتخابات اخیر ریاست جمهوری ایران با مشارکت ۴۸ درصد انجام شد که مشارکت نسبت به انتخابات قبلی کمتر بود. من طرفدار حذف سایر نامزدها نیستم، اما رییسی در انتخابات ۹۶، حدود ۱۶ میلیون رای آورد و در انتخابات اخیر حدود ۱۹ میلیون.

او همچنین تصریح می‌کند: تظاهرات بخاطر مشکلات اقتصادی در گذشته هم بوده و در آینده هم ممکن است باشد. اما این به معنی فروپاشی کشور نیست زیرا ایران در طول ۴۰ سال با سیاست تحریم و فشار و تغییر رژیم آمریکا دست و پنجه نرم کرده و آمریکا هم در اهدافش شکست خورده است.

موسویان می‌افزاید: آمریکا ۴۰ سال دنبال انزوای ایران بوده اما اکنون می‌گوید چرا ایران بیشترین نفوذ در منطقه را دارد. پس مشکل از سیاست آمریکاست و نه مقاومت ایران.[۲]

*مسئله "فتنه اقتصادی" و ایجاد بلوای سازماندهی شده به بهانه مشکلات اقتصادی؛ مقوله‌ای است که طی ۱۰ سال گذشته کشورمان را تهدید کرده و همچنان نیز ادامه دارد.

تهدیدی که تاکنون شاهد پیش‌لرزه‌هایی مثل اغتشاشات دیماه ۹۶ و آبان ۹۸ بوده است و یک جریان سیاسی خاص همچنان بر پهن بودن بسترهای آن و جرقه زدن بر هیمه آن اصرار می‌ورزد.

بایستی به طرز کاملا عیانی اشاره کرد که فرماندهان این فتنه و تهدید بزرگ را بایستی در "ستاد هسته سخت اصلاحات" و در اردوگاه چپ به تماشا نشست.

رجالی که رسما و علنا از گزینه اغتشاش خیابانی حرف می‌زنند، نظام جمهوری اسلامی را با رژیم شاه مقایسه می‌کنند، از ناامیدی مردم می‌گویند و حتی از این گفته‌اند که مردم پس از آغاز اغتشاش بایستی مراکز حساس نظام را اشغال کنند![۳]

دقت شود که این مسئله به قدری برای دشمنان خارجی ایران حائز اهمیت است که می‌بینیم حتی در آمریکا هم درباره آن صحبت می‌شود اما متأسفانه در داخل ایران شاهد فضای بحث و اقتراح به منظور جمع شدن بستر این فتنه خطرناک نیستیم.

وبلاگ مشرق تاکنون در بیش از ۶۰۰ گزارش، تحلیل‌ها، رصدها و راهکارهایی را پیرامون "فتنه اقتصادی" به مخاطبان محترم ارائه کرده است.

***

۱_ https://www.armanmeli.ir/fa/main/print/318111

۲_ www.irna.ir/news/84392108/

۳_ mshrgh.ir/979440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 46
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    26 3
    لطفا موسویان خائن را تطهیر نکنید.
    • ایرانی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      0 0
      واقعا از شما بعیده به خدا منفور ترین خوانواده تو ایران خوانواده ها...حالا این عقده ای رای بده یا نده من نمیگم مقصر تمام بدبختی های ملت این ها هستند ولی لا اقل ۴۰ درصد این وضع
  • محمدایوب IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    23 0
    خانم فائزه هاشمی اگر احساس می‌کنی درکنار مردم هستی. ورای بدهی مردم رای میدهند بیا درمیان مردم دربازار با مردم همراه شو..
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      فائزه خانم دست از سر این ملت بردار
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      0 0
      دقیقا
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    10 0
    هنوز خیلی جوان بودم توی حیاط پایگاه محل نشسته بودیم و یکی از فرماندهان سپاه شهرستان در حال سخنرانی بود.اونوقت آقای هاشمی رییس جمهور بود و هنوز یار بود جزو اغیار نشده بود. طی یک پرسش خطر رفتار آقای هاشمی، سبک زندگی تجملاتی ایششون و خانواده ش رو به فرمانده گوشزد کردم. ایشون گفتند این حرف ها رو نزنید حاج اقا کارشون درسته و اینها تخریب و تهمت دشمنان هست! من جوان فهمیدم ولی جاب ایشان و خیلی های دیگر بعد از چندین سال فهمیدند...فائزه هاشمی هستند صبیه ی یار دیرن کار درست...
    • DE ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      6 0
      این حقیر حدود 38 سال پیش بعد از سخنرانی برادر عزیز و نور چشممان جناب حاج حسین آقا شریعتمداری از ایشان پرسیدم . شایع است که جناب رفسنجانی اعتقاد به اسلام اشرافی داشته و خود اشرافی زندگی میکند آیا حقیقت دارد .و ایشان فرمود من در زندگی " خصوصی" ایشان نیستم ولی.... و شروع کرد دقیقا زندگی افتخار آمیز و ساده و بی آلایش حضرت آقا را دقیق توصیف کرد تا ما بتوانیم خودمان با مقایسه به کنه این قضیه و افراد دیگری نیز پی ببریم . درحقیقت تور ماهیگری و فن ماهیگیری را به ما داد نه یک عدد ماهی.خداوند ایشان را تا کنون حفظ فرموده انشاالله متداوم و مستمر باشد.بزرگ مردیست بینظیر.
  • امیرو IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    41 2
    کاش قوه قضائیه جرات داشت تا فائزه و افساد طلبها را محاکمه کند.
  • فهیم IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    22 3
    خانم هاشمی شماها موفق شدید بیش از 50درصد ناراضی کنید بقول اخوی شما 23سال حاکمیت دست شما بود .اما یادتان باشد بقیه فدای هستند که جانشان را برای اسلام میدهند
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    34 1
    فائزه هاشمی شبیه گنجشکی است که چه روی درخت چنار تنومند بنشیند یا ننشیند، برای چنار فرقی نمی کند. یا ضرب المثل:پای ملخ چر برهوا چه بر درخت.
  • سید IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    21 2
    به واقع امر بر فائزه خانم مشتبه شده است که او مثلاً یک شخصیت سیاسی است!؟ یعنی تا این حد کیش شخصیت و خودبزرگ بینی!؟
    • رضا IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      0 5
      مگه نيست بيچاره ؟! فايزه هاشمى يقيناً يه مرد تمام و كمال در عرضه سياست اين مملكته ، خيلى از بزرگان اصولگرا و حتى اصلاح طلب هنوز به گرد پاى اين بانوى فرهيخته و آزاده نرسيدند
    • DE ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 0
      منظور شما از بانوی پر ریخته چه کسی است؟ نکند همان که بهایی ها و منافقین و صهیون و ضد انقلاب ...برایش دست میزنند و سوت و هورا و مرحبا میگوید؟ قیمت این اجناس منظور افراد تا چند سال پیش کیلویی حساب میشد و چون الان مهره های سوخته ای بیش نیستند خروار خروار صحبت میکنند و قیمتشان هم از کیلویی به خروار خروار تنزل کرده است.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    7 1
    رو سیاهی بماند برای ها...و دخترش که نان انقلاب رو خوردند و با مردم این چنین نادرستی کردند امیدواریم روزی برسد که خفت و خواری دامنگیر همه منافقین پیدا و پنهان گردد.
  • DE ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    6 0
    صبح جمعه از خواب بیدار شدم، روزنامه آوردند خوندم که مرا شوکه کرد. سالهاست حس بد خیانت به مردم را دارم، عده‌ای در نهایت بی‌اخلاقی‌ خبر دروغ رأی دادن مرا اعلام کرده بودند. به اشتباه فکر ‌کردند اگر لوس بابا رای بدهد، جمعیت کثیری به پای صندوق رای می‌روند. در صورتیکه اصلا کسی مرا آدم حساب نمیکند که من‌ زنده ام‌ یا مرده‌. . با این دروغ مرا تخریب کردند مثل اینستکه که بگویند من به انقلاب و خون شهدا و خط امام ایمان دارم این تهمتها به من نمیچسبد. کلا کیف این کارها تابو شکستن است از بابا یاد گرفتم بعد همیشه روزنامه ها ازت مینویسند و احساس میکنی تو هم آدمی. من دفعه قبل هم رفتم‌ ساندویچ خوردم بین فتنه گران تا نشون بدهم هرجا فتنه است من هستم.از ضد انقلاب تا بهایی ها تا منافقین و شاه پرست ها و ستون پنجم همه وهمه مرا دوست خود مبدانند.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    22 5
    زمان پدر ایشان ، مردم درآمد سرانه خیلی بالایی داشتند هر ایرانی ماهانه یک میلیون دلار یارانه می گرفت. واقعا گل و بلبل بود
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      10 1
      خخ
    • DE ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 0
      ببینید از روی تبلیغات انتخاباتی میشه فهمید اوضاع کشور چطوری شده ومردم نیاز به چه چیزی دارند.مثلا وقتی بیش از سه دهه اصلاحات با رانت و پولپاشی و دست در بیت المال ...و به زمین زدن اقتصاد...وارتشاه و اشغال موروثی پست ها ...مشغول است , نامزد انتخابات دقیقا بایستی راه حل برای همین مشکلات داشته باشد تا رای بیاورد.و زمان رفسنجانی اینقدر اوضاع در همه زمینه ها نابسامان شد که فقط لغت اصلاحات و اصلاح کردن رای آور بود و رای آورد چون همه چیز خراب بود. از آنطرف کارگزاران چون نتوانستند قانون اساسی را تغیر دهند و ریاست جمهوری را برای هاشمی مادام العمری و پادشاهی و موروثی کنند به شگرد خلق اصلاحات روی آوردند و از آستین خود اصلاحات را که از خودشون بود و تا به امروز هم حزب اشرافی و اصلاحات با هم میبرند و با هم میخوردند را آوردند و تا همین امروز هم میخورند و میبرند .حالا اگر زمان رفسنجانی گل و بلبل بود که" لغت اصلاحات" رای نمی آورد مثلا بایستی تحت نام حزب " یک درخت برای دسته بیل " !! چیمدونم حالا دسته کلنگ بوجود میاوردند تا باز رای بیاورند و به غارت ادامه دهند.
  • دكتر محلاتي FR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    4 0
    نوشته شده در متن خانم فائزه آش نخورده و دهان سوخته ! شما كه از اول انقلاب كل كره زمين را خورديد و نه فقط ايران زمين اسلامي ! منتظريم قدرت منتقل بشه تا پرونده هاي شما كه البته در فارس نيوز هم نوشته شده بود با مدرك تو فضاي ملي و اجتمايي بيرون بريزيم… اين تو بميري از ان تو بميري ها ديگه نيست ! فقط براي يك كِيس ان شخصا جهت اخذ شواهد به كانادا رفتم ! اتوبان هاشمي انجا از صنعت نفت ايران بيشتر پول ميندازه ! از كجا اورده اي ؟ از فساد خانوادگي و از جيب بيت المال !
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    4 1
    نمیفهمم این خانم فرزند کسی هست که زمانی تو نظام منصبی داشته وحالا به رحمت خدا رفته تا کی قرار این خاندان ونظراتشون رو تحمل کنیم اصلا چرا باید نظر این خانم مهم باشه و یک خبزگزاری به اون بپردازه این خانم نه برای مردم بلکه برای مطرح کردن خودش این کار رو کرده به خدا قسم که برای این جماعت مردم کوچک ترین اهمیتی ندارن
  • شاکی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    8 1
    ای کاش مینوشتید برای بار چندم .
    • مظلوم IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      23 2
      فائزه خانم اینقدر برای خودت مفتکی نوشابه باز نکن . تو خوابت نمی بینی با مهملاتی که گفتی .
  • GB ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    0 0
    مشکل شما این است که ترس سیاسی دارید ترس سیاسی دوره اش تمام شده ترس اقتصادی داشته باشید مهیب ترین جنگها در عرصه اقتصادی در حال وقوع است و این لشکر گرسنگانند که گوشت را از استخوانهایتان جدا میکنند
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    17 1
    خانم هاشمی دچار هذیان بزرگ منشی شده ای یک روانشناسی برو متوهم اخه توکی هستی که مردم بخاطرت رای بدن
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    24 1
    خانم هاشمی اگه خوابت نمیاد تا 40 که رقم تورم در دوران باباجونت بود بشمار تا خوابت ببره و چرت و پرت نگی
  • كريم IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    6 3
    اين زن تخريب نشد، بود و ما نمي دانستيم. نمي دانم چرا هر وقت چهره اين زن را مي بينم به ياد قرة العين مي افتم.
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      2 0
      قرت العین زیبا بود اصلا شباهتی باهم ندارند
  • افتخار AU ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    20 1
    مشرق نیوز لطفا در باره این خانم خود شیفته متوهم متنی نشر ندهید چون هدف او همین مطرح بودن است. این خانم بجای سپاسگزاری از خدمات حاج قاسم سلیمانی خدمات این قهرمان ملی را نکوهش میکند!
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    9 3
    چه قلم کسالت زا و تکراری و کم عمقی !
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    3 1
    فائزه تخریب شد
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    3 0
    فائزه هاشمی تخریب نشد، تخریب بود
  • DE ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    4 0
    کی از دست این خلاص میشیم
  • حسين DE ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    3 0
    فائزه هاشمى كى هست؟
    • FR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      5 0
      يك بيكاره كه هنوز از سفره انقلاب اسلامي تغذيه ميكنه !
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    3 0
    خود شیفتگی
  • مصطفی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    1 0
    دشمن را باید شناخت . حیله ها و دشمنی ها رو هم باید شناخت. یکی از شگردهایی که فعلا و قویاً ؛ آمریکا با سربازانش در داخل دارن اجرا میکنند پروژه نا امید کردن مردم از آینده کشور و انقلابه. ممکنه مردم از اسب بیفتند اما از اصل هرگز. دوره روحانی یک تجربه بود. اما ما باز تلاش می کنیم و ایران رو از نو میسازیم.
  • کاخ IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    4 0
    لعنت ابدی بر خاندان رف... که هنوز دارند خون ملت را مثل: زالو می مکند .
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    1 0
    فائزه هاشمی دقیقا ... داخلی است الآنم هیچ کسی برای حرف‌ها و افکار و رفتار ایشان تره خرد نمی‌کنند اینکه میگوید من رای ندادم که جمع کثیری هم رای ندهند سرمنشاء عقده خودبزرگ‌بینی دارد که ظاهراً در ایل و تبار نامبارک ایشان ارثی است
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    0 0
    نظرات خانم فائزه رفسنجانی موهبتیست الهی که از لسان ایشان متبلور میشود. احبا میبایست خود را در همه زمینه ها با ایشان هماهنگ کنند. بیت العدل اعظم بهایی.
  • DE ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    تو که انتخابات رو تحریم کردی ! ساکت باش ! برو پی کارت همون گشت و سفرهای خارجی ات و خوش گذرانی در ویلات و پز دادن خودروات!
  • IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    واقعاً درست نوشته فقط در فضای حکومت‌های "دموکراتیک"، تحریم انتخابات یک خیانت مستوجب مجازات است
  • شین شامالا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    این به اصطلاح دیپلمات در فضای 20 سال پیش زندگی میکند و شعور مخاطب رو با این توجیهات اندک فرض می کند. خیلی جالبه کسی که خودشو دیپلمات و لابیست و پژوهشگر دانشگاه های آمریکایی میدونه انقدر از شعور سیاسی متوسط مردم ایران یا حتی یک دانشجو یا فرد عادی عقب تر باشه.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    0 0
    خانم فائزه، دختر بابا، اولا در هیچ یک از انتخابات صد در صد شرکت نمیکردن که حالا بگیم ۵۱ درصد شرکت نکردن... بیست درصد از دفعه قبل شرکت نکردن چون خیلیا بخاطر کرونا نیومدن، خیلیا بهشون تعرفه ندادین، اون همه آزار دادین تا مردم نیان. اون همه تبلیغ .... بنظر بهتره روش تحلیل یاد بگیری... البته به نفعته که اینجوری هوار بکشی
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    اف بر خاندان رف..
  • كريم IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    1 0
    فائزه خانم،آيا مي شود تو مانند منافقين براي مطرح كردن خودت اينقدر حرف نزني و اظهار فضل و وجود نكني. تو در خانه ات بنشين و كارهاي خانه داري و آشپزي و رفت و روب خانه را انجام بده و فرزندانت را خوب و قرآني تربيت كن البته نه مانند خودت بلكه آنگونه كه خداوند فرموده است.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    0 0
    قانون باید برای همه یکسان عمل کنه نه که چون بعضیها فرزند فلان شخص مملکت بوده اند و یا هستند هر کار خلاف قانونی که انجام بدهند کاری به کارشان نباید داشته باشند.این تبعیض شایسته کشور ما نیست .عدالت رو درست انجام بدهید لطفا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس