سرلشکر موسوی: حضور ۷۸ درصدی ارتش در انتخابات نشان از حضور به موقع در صحنه است

فرمانده کل ارتش گفت: امروز یکی از خصوصیات والای ارتش حضور به موقع در صحنه است، وقتی قرار است پای نظام بایستد و تو دهنی به دشمن بزند حضور پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در جمع فرماندهان و کارکنان گروه ۴۱۱مهندسی پیامبر اعظم نیروی زمینی ارتش در بروجرد، گفت: یک ارتشی از اول صبح که وارد کار می‌شود کارش عبادت است و خانواده‌ی ارتشی که همراه اوست در این ثواب شریک است و آن‌ها حقیقتا شایسته بهترین‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

گفت‌وگوی وزیر دفاع به اتفاق معاونانش با رئیس قوه قضائیه

فرمانده کل ارتش افزود: امروز ارتش، ارزش‌ها و خصوصیات خوب و والایی دارد که قابل بیان است و یکی از آن‌ها حضور به موقع در صحنه است، وقتی قرار است پای نظام بایستد و تو دهنی به دشمن بزند حضور پیدا می‌کند و یکی از این صحنه‌ها حضور گسترده کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان در انتخابات ریاست جمهوری بود که قریب به ۷۸ درصد دراین اقدام ارزشمند شرکت کردند.

موسوی، ارتش را مصداق بارز أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم دانست و اظهار داشت: ارتشی که با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستد طاقت دیدن دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد و فورا به کمک او می‌شتابد و امروز بحمد الله با برنامه‌ریزی و همت فرماندهان و کارکنان خدوم ارتش، تلاش خوبی برای رفع دغدغه‌های مردم سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    1 1
    چطور فهمیدید ۷۸ درصد رای دادن ؟!
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    1 0
    اگه به اجبار رای میدادن و از روی نگرانی این آمریکاییها هم نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس