کد خبر 1243091
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
ارتش انگلیس

بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس پایان ماموریت نظامی این کشور در افغانستان را اعلام کرد. خروج نظامیان انگلیسی از افغانستان بعد از ۲۰ سال حضور در این کشور، «به صورتی عجولانه و محرمانه» انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    2 4
    هر چی هست برای مردم خودش مثمر ثمر است و مانند مسئولین کشورهای جهان سوم نیست که ملت خودشون غارت می کنند و عزت و عظمت کشورشان را به بیگانگان برای چند صباحی حکومت بیشتر می فروشند.
    • مهدی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      2 0
      تو راست میگی ولی یادت باشه اگه کشوری مثل ایران عزت وعظمتش رو به امریکا می فروخت الان تحریم نبود پس داستان نگو
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      1 0
      ظلم قبیحه،میخوادبه مردم ممالک دیگه باشه برای مردم خودت یابه مردم خودت باشه برای ممالک دیگه
    • بابک IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۸
      0 0
      والا تو برجام که دیدیم انگلیس از خودش هیچ استقلالی نداره دنباله رو آمریکاست
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    1 0
    چقدر ساده نمایی انگلیس از در رسما بیرون رفت و از پنجره طالبان وارد شد
  • محمد MD ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    1 0
    نسبت به تحولات افغانستان و سر به راه شدن طالبان اگرچه خوش بینم ولی نمیتونم مطمئن باشم که واقعا اونها سر به راه شدن... شاید این یک فریب بسیار بزرگ باشه... امریکا سعودی و اسرائیل ابتدا تلاش کردند با تشکیل حکومت داعش به اهدافشون برسن و منطق را شخم بزنن از نظر سیاسی و جغرافیایی و ایران رو هم وارد جنگ خونین در مرزهای خودش بکنن و البته تقسیم بندی کشورهای منطقه این اتفاق نیفتاد... با وجود تلاشها یسنگین شکست خوردن حالا این فکر به ذهنم میرسه که میخوان اون نقشه را از طریق کاملا برعکس روش قبلی انجام بدن و این بار در افغانستان... اونها بیرون میرون و دست طالبان رو باز میزارن به اونها هماهنگ میشن که طالبان نقش یه گروه سر به راه شده و طلح طلب و به دور از کشتار و خون ریزی رو بازی کنه و حتی امنیت شیعیان رو هم تامین کنه از سمت دیگه با ایران وارد مذاکره بشه و رابطه حسته به حکومت و دولت ایران بر قرار کنه تا خاطر ایران هم جمع بشه و حتی کمک کنه به طالبان... وقتی انها با صلح و دوستی کشور را گرفتن و قدرت را گرفت اون حکومت داعشی مد نظر اونها شکل میگره بدونه کمترین خون ریزی ای و بعد یک دولت تروریسی بیخ گوش ایران هست که حتی از حمایت بین المللی برخوردار ست و به رسمیت هم شناخته میشه و بعد جنک در تمام مرزهای شرقی ایران و حمله دواعش به ایران و حالا داعش در مرزهای ما داخل خاک ما با ما میجنگه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس