مقاومت

عضو دفتر سیاسی جنبش«عصائب اهل الحق عراق»گفت: گروههای مقاومت، هیچ چاره‌ای جز مقابله نظامی با آمریکا ندارند و این گروهها، برای پاسخ دادن به هرگونه حمله آمریکا به نیروهای حشد الشعبی، آمادگی کامل دارند.

به گزارش مشرق، «سعد السعدی» عضو دفتر سیاسی جنبش «عصائب اهل الحق عراق» تأکید کرد که گروه‌های مقاومت عراق، مخالف حضور آمریکا در این کشور هستند.

السعدی به خبرگزاری «شفق نیوز» گفت که حملات گروه‌های مقاومت به پایگاه‌های آمریکا به خاطر عهدی است که این گروه‌ها پس از جنایات متوالی آمریکایی‌ها علیه نیروهای الحشد الشعبی و ترور شهیدان سپهبد «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» با خود بسته‌اند.

این در حالی است که اخیرا مناطق حضور تروریست‌های آمریکا در عراق هدف حملات بسیاری قرار گرفته که آخرین نمونه آن، راکت‌باران پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در غرب عراق است.

السعدی همچنین گفت که «گروههای مقاومت طی روزهای آتی، عملیات خود را علیه حضور آمریکایی افزایش خواهند داد؛ [کشوری] که به حاکمیت عراق و مصوبات پارلمان و دولت احترام نمی‌گذارد».

این مسئول العصائب تصریح کرد، گروههای مقاومت به دیپلماسی، فرصت کافی دادند، ولی دولت آمریکا از این فرصت برای تعلل استفاده کرد، ولی دولت عراق «باید ضمن ایفای نقش خود، در جامعه بین‌الملل خواستار اخرج آمریکایی‌ها از خاک عراق باشد».

وی همچنین گفت که گروههای مقاومت، هیچ چاره‌ای جز مقابله نظامی با آمریکا ندارند و این گروهها، برای پاسخ دادن به هرگونه حمله آمریکا به نیروهای الحشد، آمادگی کامل دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 2
    گروهای حشد الشعبی توان مقابله با امریکا رو ندارند چون اگر داشتند تا الان نیروهای امریکایی تو خیابانشون پرسه نمی زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس