باشگاه استقلال: زیر بار درخواست‌های نامتعارف و باج‌خواهی نمی‌رویم

باشگاه استقلال بدنبال جدایی «هرویه میلیچ» از این تیم و ترک ایران، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، هافبک کروات باشگاه استقلال که در دوران حضور «محمود فکری» روی نیمکت آبی‌ها به دلیل اختلافات ایران را ترک کرده و به کشورش بازگشته بود، پس از روی کار آمدن «فرهاد مجیدی» به ایران بازگشت و در چند بازی نیز آبی‌ها را همراهی کرد اما بدنبال تعویق مطالباتش باوجود روابط دوستانه با مجیدی، اقدام به جدایی از باشگاه استقلال و ترک ایران کرد.

در این رابطه باشگاه استقلال توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرد:

۱) هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات تیم استقلال رقمی از باشگاه استقلال طلب دارد و در عین حال ارقام غیر متعارف و غیر قابل قبولی را به عنوان خسارت دیرکرد مطالبه کرده است.

۲) در هفته‌های اخیر تلاش زیادی شد تا با مدیر برنامه‌های میلیچ توافق صورت بگیرد ولی تقاضای غیر متعارف برای سود دیرکرد دریافت اصل پول از سوی این بازیکن، مانع از پیشرفت مذاکرات شد و عملا یک بن‌بست در اینجا شکل گرفت.

نکته قابل توجه بعدی این است که وکیل میلیچ و رادوشوویچ یک نفر است و سناریویی که برای دروازه‌بان پرسپولیس و تمدید قرارداد سه ساله‌اش در جریان بود، در استقلال هم در حال اجرا بود.

۳) با درخواست میلیچ، باشگاه استقلال دو روز پیش مجوز اقامت و ویزای کار وی را تا اواسط شهریورماه تمدید کرد و اینکه او به یکباره ایران را ترک کرده هم مسبوق به سابقه بوده و هم در نوع خود جالب توجه است.

٤) باشگاه استقلال در تمدید یا عقد قراردادها تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر می‌گیرد و زیر بار خواسته‌های غیرقانونی و غیرمتعارف و باج خواهی نخواهد رفت.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس