علیرضا نظری

نماینده خمین در مجلس گفت: باید ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ مدیران صنعت برق به طور حتم بررسی شود زیرا عملکرد فاجعه بار این مدیران خسارت جبران ناپذیری به مردم، صنایع و بخش کشاورزی وارد کرده است.

به گزارش مشرق، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به قطعی گسترده اتفاق افتاده در صنعت برق گفت: بخشی از مشکلات صنعت برق کشور بر گردن مدیران ضعیفی است که هیچ انگیزه و تلاشی مثبتی ندارند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد صنعت برق در مواجه با نیاز مردم افزود: ما خبر داریم که بالاترین مقامات صنعت برق یعنی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی مدیرعامل شرکت توانیر برای انتهای تابستان امسال درخواست بازنشستگی کرده‌اند و در حال حاضر هیچ انگیزه‌ای برای ساماندهی پایدار برق کشور ندارند.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: به نظر شما از مدیری که تنها به گذشت زمان می‌اندیشد و هیچ انگیزه‌ای برای حل مشکلات اساسی ندارد می‌توان انتظار کار جهادی در جهت حل مشکلات را داشت.

نظری با اشاره به اینکه ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ مدیران صنعت برق به طور حتم بررسی می‌شود، گفت: عملکرد فاجعه بار این مدیران خسارت جبران ناپذیری به مردم، صنایع و بخش کشاورزی وارد کرده و آنها باید پاسخگوی عملکرد نامطلوب خود باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 1
    برای مردم ثابت نشده که از سوء مدیریت است شما چطور این را ادعا دارید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس