«بنی گانتز» با مقامات آمریکا پیرامون ایران و غزه رایزنی می کند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون نظامی اسرائیل مدعی شد که: «اسرائیل در حال رویارو شدن با ایران است و آماده دفاع از خود است».

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون نظامی اسرائیل مدعی شد که: «اسرائیل در حال رویاروشدن با ایران است و آماده دفاع از خود است».

بیشتر بخوانید:

اجازه نمی‌دهیم حضور ایران در لبنان تثبیت شود

بنی گانتز در ادامه یاوه‌گویی‌های خود افزود که اسرائیل «مصمم است مانع از هسته‌ای شدن ایران شود. ما فعالیت‌های منفی ایران در منطقه را قبول نمی‌کنیم و فکر می‌کنم آن‌ها (مقامات ایران) می‌دانند که ما آماده اقدام هستیم و همچنین می‌دانند که ما در خاک آن‌ها عملیات انجام می‌دهیم».

بنی گانتز در این باره توضیح بیشتری نداد.

گفتنی است که مقامات ارشد نظامی، اطلاعاتی و امنیتی رژیم اشغالگر صهیونیستی طی ماه‌های اخیر ادعاهای فراوانی در مورد انجام عملیات علیه ایران مطرح کرده‌اند. از آن جمله، «یوسی کوهن» رئیس پیشین موساد بود که ماه میلادی گذشته و تنها چند روز پس از پایان دوره ریاست خود بر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه مشروح با شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل جزئیاتی جدید از فعالیت‌های موساد در عملیات علیه ایران بازگو کرد.

بیشتر بخوانید:

همکاری اسرائیل با آمریکا برای نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران

اما با تغییر ریاست موساد و نیز روی کار آمدن کابینه جدید این رژیم، مقامات صهیونیستی کماکان به یاوه‌گویی‌های خود علیه ایران ادامه داده‌اند.

بنی گانتز در ادامه ادعاهای خود غزه را نیز تهدید کرد که «چنانچه باریکه غزه به رها سازی بالون‌های آتش‌زا ادامه دهد، با عملیات جدید نظامی رو به رو خواهد شد!»

وی همچنین مدعی شد که «بعد از پایان عملیات نگهبان دیوارها (تجاوز اخیر به غزه) گفتیم که ما وضعیت کنونی را نخواهیم پذیرفت، از این رو ادامه پرتاب بالن‌ها ما را به یک رویارویی دیگر سوق خواهد داد».

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 2
    مردم کشورت عاقل تر هستند بهتر است با ایران در نیفتی هرکه با ایران در افتاد ور افتاد
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 2
    دولت جدید و نگاه انقلابی در راه است...خفه شو....
  • حسین IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 1
    چاییدی
  • ناراضی وضع موجود IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 1
    فعلا که صهاینه هر کاری دوست دارن میکنند ,به لطف باند فاسد امنیتی
  • Majed IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    حرف مفت بعضی وقتا هرینه داره.... بنی گانتز دیگه چه خریه که هنوز نمیدونه حمله به ایران یعنی پایان عمر‌رژیم اسراییل با همه شماها
  • ایل بزرگ بختیاری IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    بنی گاو خفه شو تو درحدی نیستی که ایران تهدید کنی اگه روزش بیاد ایران و حزب الله وحشد شعبی نیاز نیست جوابتو بدن فقط وفقط فاطمیون افغانستان برای تو کافی هستن .پس حرف مفت نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس