بمب انرژی ترکید|قائمی: والیبال لجن‌زار شده/ آلکنو عروسک خیمه‌شب‌بازی است

دریافت کننده سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: متاسفانه فضای والیبال کثیف و لجن‌زار شده است.

به گزارش مشرق، با اعلام ولادیمیر آلکنو، تیم ملی والیبال مردان ایران برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو تمرینات خود را از شنبه دوازدهم تیرماه با حضور 19 بازیکن آغاز کرد. فهرست بازیکنان فراخوانده شده از سوی سرمربی تیم ملی به اردوی المپیکی ایران عبارت است از:

سعید معروف، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، امیر غفور، صابر کاظمی، بردیا سعادت، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی، رضا عابدینی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی، پوریا فیاضی، امیرحسین اسفندیار، مهدی مرندی، آرمان صالحی. همچنین مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی در تمرینات تیم ملی حاضر شدند تا شرایط فنی و فیزیکی پس از دوران مصدومیتشان از سوی کادر فنی مورد بررسی قرار بگیرد.

ولادیمیر آلکنو در تمرین نوبت عصر ملی‌پوشان حضور پیدا کرد و روی نام سه بازیکن یعنی فرهاد قائمی، بردیا سعادت و محمدطاهر وادی خط قرمز کشید تا ترکیب تیم ملی برای اعزام به المپیک بیش از پیش مشخص شود. قائمی در شرایطی از اردوی تیم ملی خارج خواهد شد که چندی پیش از حضور در بازی‌های ملی خداحافظی کرده بود و با دعوت فدراسیون یک بار دیگر در اردوها حاضر شده بود.

قائمی: والیبال لجن‌زار شده/ آلکنو عروسک خیمه‌شب‌بازی است

* بالاترین مقام فدراسیون از من خواست در تمرینات حاضر شوم

* همه فهمیدند در تیم ملی چه خبر است

* مگر می‌شود بازیکنی برای المپیک آماده شود و انگیزه نداشته باشد؟

* دنبال سفر رفتن و حضور در تیم ملی به هر قیمتی نبودم

* هیچ مصدومیت یا آسیب دیدگی نداشتم

* آلکنو گفت تعداد بازیکنان زیاد است و مرسی که آمدید!

* تصور نمی‌کردم فضا اینقدر کثیف و لجن‌زار باشد

* آلکنو هیچ‌کاره‌ترین مربی تاریخ والیبال ایران است

* آلکنو نقش عروسک خیمه‌ شب‌بازی را دارد و بازیکنان را نمی‌شناسند

* آلکنو هیچ شناختی از والیبال ایران ندارد و فقط دنبال پول است!

* از آقایان می‌خواهم که تیم ملی را رها کنند تا والیبال نفس بکشد

* برای فرار از انتقادات با اسم من بازی کردند

* حرف اول و آخر در تیم ملی را آلکنو نمی‌زند

* ای کاش افراد فنی و والیبال بلد به آلکنو مشاوره می‌دادند

* اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی من بازی کند

*  اگر تعداد زیاد بود غلط کرد از من دعوت کرد

* آقایان می‌خواستند برای تیم ملی عروسک بیاورند و بهترین گزینه را هم انتخاب کردند

* داورزنی گفت 100درصد در ترکیب خواهم بود

* آقایان سناریو را از قبل چیده بودند و می‌دانستند چه بلایی قرار است سر من بیاورند

* من سرباز تیم ملی هستم

* برای خط زدنم از تیم ملی نه بحث فیزیکی مطرح بود و نه موضوع فنی! 

* آلکنو هیچ اختیاری از خود ندارد

*  اگر حرف نزنیم خیانت کرده‌ایم

* بدون رئیس فدراسیون، سوم جهان و قهرمان آسیا شدیم

* آقایان گل به خودی زدند

* آنها سناریو را چیده بودند، اما بازیگران خوبی نبودند

* در جریان لیگ ملت‌ها بغض کردم

* نمی‌دانم بقیه از چه چیزی می‌ترسند که حرف نمی‌زنند

قائمی: والیبال لجن‌زار شده/ آلکنو عروسک خیمه‌شب‌بازی است

فرهاد قائمی درمورد خط خوردنش از اردوی تیم ملی والیبال اظهار داشت: خدا را شکر که مستندات ویدئویی موجود است که خودشان از فدراسیون با من تماس گرفتند تا من در اردو حضور پیدا کنم. محمدرضا داورزنی، ریاست فدراسیون والیبال که بالاترین مقام فدراسیون به شمار می‌رود در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که تیم ملی به حضور من نیاز دارد و از من خواسته شد که در تمرینات حضور پیدا کنم. به من اعلام کردند که در تمرینات حاضر شوم و می‌توانم در ترکیب اصلی هم قرار بگیرم. 

وی ادامه داد: من از بازی‌های ملی خداحافظی کرده بودم و به دنبال زندگی خودم بودم. متاسفانه بعد از دعوت من در برخی‌ها در رسانه‌ گفتند که باید از من تست فنی گرفته شود. واقعاً تست برای چه بود؟ این حرف‌ها در شرایطی درمورد من عنوان شد که مردم هم شنیدند که از من خواستند که بیایم و به تیم ملی کمک کنند. حالا خانواده والیبال فهمید که در تیم ملی چه خبر است. با اتفاقاتی که برای پیمان اکبری و رحمان محمدی‌راد و ... رخ داد من هم فهمیدم در والیبال چه می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:

خط قرمز آلکنو روی نام قائمی، سعادت و وادی

دریافت کننده والیبال کشورمان با بیان اینکه انگیزه بسیار زیادی برای حضور در اردوها داشتم، خاطرنشان کرد: مگر می‌شود بازیکنی برای المپیک آماده شود و انگیزه نداشته باشد؟ من آمده بودم تا به تیم ملی خدمت کنم وگرنه که من تمام تورنمنت‌ها مهم و غیر مهم والیبال در رده ملی و باشگاهی را قبلاً تجربه کرده بودم. می‌خواهم بگویم برای کمک به تیم ملی کوهی از انگیزه بودم، نه مثل برخی‌ها فقط دنبال سفر رفتن و حضور در تیم ملی به هر قیمتی!

قائمی: والیبال لجن‌زار شده/ آلکنو عروسک خیمه‌شب‌بازی است

قائمی افزود: متاسفانه بدون اینکه تمرینی با حضور آلکنو برگزار شود من را کنار گذاشتند. خدا را شکر که پیش از حضور در تمرینات فیزیوتراپ تیم ملی هم مرا به صورت کامل آزمایش کرد و هیچ مصدومیت یا آسیب دیدگی هم نداشتم. پیش از حضور در تمرینات تیم ملی بزرگسالان در کنار تیم جوانان و قبل از آن به صورت شخصی تمرینات خیلی خوبی را انجام داده بودم. آلکنو عصر یک‌شنبه به تمرینات ملحق شد؛ بعد از اینکه گرم کردیم، بدون اینکه کار گروهی خاصی انجام شود خطاب به من اعلام کرد که تعداد بازیکنان زیاد است و مرسی که آمدید!

وی با بیان اینکه تصور نمی‌کردم فضا اینقدر کثیف و لجن‌زار باشد، تصریح کرد: از روزی که به اردو اضافه شدم حس کردم گروهی وجود دارند که دوست ندارند من باشم. به صراحت باید اعلام کنم که مربی تیم ملی هیچ‌کاره است؛ اصلاً به نظر من آلکنو هیچ‌کاره‌ترین مربی تاریخ والیبال ایران است. او نقش عروسک خیمه‌ شب‌بازی را دارد و بازیکنان را نمی‌شناسند؛ او حتی نام برخی از بازیکنان را هم هنوز نمی‌داند. آلکنو هیچ شناختی از والیبال ایران ندارد و فقط دنبال پول است!

دریافت کننده والیبال کشورمان، ادامه داد: گروهی در تیم ملی هستند که خودشان می‌برند و می‌دوزند و در نهایت همه چیز را به نام آلکنو تمام می‌کنند. از آقایان می‌خواهم که تیم ملی را رها کنند تا والیبال نفس بکشد نه اینکه برای توجیه اشتباهات خود از من بخواهند به تیم ملی برگردم. حالا که فهمیدند اشتباه کرده‌اند باید عزت و احترام بازیکنان را حفظ کنند نه اینکه برای فرار از انتقادات با اسم من بازی کنند. آقایان می‌خواستند فشارها را کم کنند و به همین دلیل نام مرا مطرح کردند. در نهایت هم خودشان تصمیم گرفتند که من نباشم و اعلام کردند که آلکنو مرا خط زده است.

قائمی: والیبال لجن‌زار شده/ آلکنو عروسک خیمه‌شب‌بازی است

قائمی عنوان کرد: حرف اول و آخر در تیم ملی را آلکنو نمی‌زند. او فقط عروسک خیمه شب‌بازی است. من چند روز در فدراسیون همراه با تیم ملی جوانان تمرین کردم و هر کارشناس و مربی که شرایط مرا دید اعلام کرد که بسیار سرحال و آماده هستم. اصلاً اگر آماده نبودم یا حس می‌کردم که توان کمک به تیم ملی کشورم را ندارم به تمرینات نمی‌آمد و از مسئولان عذرخواهی می‌کردم.

وی در پاسخ به این سوال که افرادی که آلکنو مشاوره می‌دهند فنی هستند یا افراد غیر والیبالی، تصریح کرد: ای کاش آن افراد فنی و والیبال بلد بودند. اگر آنها والیبال را می‌فهمیدند اوضاع تیم ملی در لیگ ملت‌ها اینگونه نمی‌شد. بازهم می‌گویم که ای کاش افراد والیبالی و کارشناس به آلکنو مشاوره بدهند. متاسفانه کسانی تعیین تکلیف می‌کنند که فضا را به لجن‌زار تبدیل کرده‌اند، اما من اجازه نمی‌دهم که با اسم من بازی شود. آبرویم در والیبال را به راحتی به دست نیاورده‌ام که کسی بخواهد با آبروی من بازی کند.

دریافت کننده والیبال کشورمان، افزود: سرمربی تیم ملی در نخستین جلسه‌ای که به تمرینات آمد اعلام کرد تعداد بازیکنان زیاد است؛ اگر تعداد زیاد بود غلط کرد از من دعوت کرد. خیلی متاسفم که باید بگویم آلکنو بازیکنان را نمی‌شناسد و حتی پست برخی از بازیکنان را هم نمی‌دانست. موی سر خیلی‌ها در والیبال سفید شد تا این تیم توانست به این جایگاه برسد. حالا فهمیدم که چرا پیمان اکبری آن حرف‌ها را مطرح کرد. حالا دلیل عدم حضور رحمان محمدی‌راد در کادر فنی تیم ملی را می‌فهمم.

قائمی: والیبال لجن‌زار شده/ آلکنو عروسک خیمه‌شب‌بازی است

وی ادامه داد: گویا آنها از برخی مسائل خبر داشتند وگرنه تیم ملی در حال حاضر بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و هر کسی دلش می‌خواهد در کنار این بازیکنان خدمت کند. آقایان می‌خواستند عروسک بیاورند برای تیم ملی و بهترین گزینه را هم انتخاب کردند. با اسم من بازی شد، اما من هیچ چیزی برای پنهان‌کاری ندارم. از ابتدا نان بازو و خلاقیت خودم را خوردم و اجازه نمی‌دهم با من اینگونه رفتار شود.

قائمی اظهار داشت: حرفی که داورزنی روز اول با من زد این بود که 100 درصد در تیم حضور خواهم داشت و تایید کادر فنی را هم گرفته است. دلیلش هم این بود که تیم ملی در دریافت مشکلاتی دارد و حضور من می‌تواند به تیم ملی کمک کند. برای تمام بازیکنان تیم ملی احترام قائل هستم، اما این صحبتی بود که با من مطرح شد. برایم سوال است که چرا وقتی نام من برای حضور در تیم ملی مطرح شد برخی‌ها عنوان کردند که باید از نظر فنی و بدنی تست شوم؟ دلیلش را حالا فهمیدم؛ آقایان سناریو را از قبل چیده بودند و می‌دانستند چه بلایی قرار است سر من بیاورند.

دریافت کننده والیبال کشورمان افزود: حالا آقایان به خیال خود می‌توانند جواب مردم و کارشناسان را هم بدهند. این صحبت‌هایی که مطرح کردند بباید برای کسی گفته شود که تازه والیبال را شروع کرده است، نه برای منی که بیش از 10 سال در تیم ملی بودم. ما با مردم غریبه نیستیم و از جنس مردم هستیم. در حال حاضر هم اعتقاد دارم که مردم باید بفهمند در تیم ملی والیبال چه می‌گذرد. زمانی که خداحافظی کردم خیلی‌ها به من پیام دادند و از این تصمیم من ناراحت شدند، اما در نهایت به تصمیمی که گرفته بودم احترام گذاشتند.  در جریان لیگ ملت‌ها و در شرایطی که تیم ملی روزهای خوبی را تجربه نمی‌کرد بازهم خیلی‌ها به من پیام دادند و خواستند که به تیم ملی برگردم. پیام تمام افراد را هنوز دارم. 

قائمی: والیبال لجن‌زار شده/ آلکنو عروسک خیمه‌شب‌بازی است

وی گفت: من سرباز تیم ملی هستم و افتخار می‌کنم که سال‌ها لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم را داشتم. منتی بابت آن سال‌ها بر سر کسی ندارم. لذت می‌برم از اینکه خاطرات را مرور می‌کنم. وقتی یادم می‌آید که توانستم دل مردم را شاد کنم بسیار خوشحال می‌شوم و یک دنیا برایم ارزش دارد، اما حالا رفتار خوبی با من نکردند. در شرایطی از تیم ملی خط خوردم که نه بحث فیزیکی مطرح بود و نه موضوع فنی! با فشار کارشناسان و مردم از من خواستند که به تیم ملی برگردم تا در نهایت بتوانند خودشان را توجیه کنند. متاسفانه خودشان هم با خودشان مشکل دارند. شخص اول فدراسیون از من می خواهد برگردم و کادر فنی حرف دیگری می‌زند. آلکنو برخلاف صحبت‌هایی که گفته شده بود هیچ اختیاری از خود ندارد.

قائمی در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا تیم ملی می‌تواند در المپیک نتایج خوبی کسب کند یا خیر، تصریح کرد: واقعاً از ته دلم امیدوارم که تیم ملی در المپیک نتیجه بگیرد تا دل مردم شاد شود و پرچم والیبال بالا برود. بازیکنان سخت کار می‌کنند و هر کدام از آنها جز بهترین‌های جهان هستند. پوست اندازی خوبی هم صورت گرفته است. بعد از اینکه من از تیم ملی کنار رفتم دلم می‌خواست بازیکنان جوان‌تر بیایند و جای من را بگیرند و بدرخشند.

دریافت کننده والیبال کشورمان درمورد اینکه چرا پیش از این هیچ بازیکنی به این موضوعات اشاره نکرده بود، گفت: متاسفانه احترام به بازیکنی که این همه زحمت کشیده است را بلد نبودند. کسی به یاد ندارد که من حتی یک دقیقه برای حضور در تمرینات تاخیر کرده باشم؛ همیشه با جان و دل در خدمت تیم ملی بودم تا بتوانم حداقل برای لحظه ای دل مردم را شاد کنم. به نظرم همه باید واقعیت‌ها را بگویند و اگر حرف نزنیم خیانت کرده‌ایم. پول بیت‌المال خرج ما می شود تا پرچم کشور را بالا ببریم و پاسخگو باشیم. 

قائمی: والیبال لجن‌زار شده/ آلکنو عروسک خیمه‌شب‌بازی است

وی ادامه داد: واقعاً در روزهای گذشته حرف‌های پیمان اکبری را کامل درک نکردم تا اینکه خودم با این شرایط روبرو شدم. مافیایی در تیم ملی وجود دارد که برای تمام اتفاقات برنامه‌ریزی می‌کند. من المپیک را دیده‌ام و در تمام تورنمنت‌های والیبالی حضور داشتم، پس برای برگشت به تیم ملی دنبال سفر نبودم. ضمن اینکه من بازیکن سفارشی نیستم و دلیل برگشتم به تیم ملی فقط کمک کردن بود. من باید جواب مردمی که در همه ساعات شبانه روز والیبال را تماشا می‌کنند و حالا برایشان سوال پیش آمده چرا خط خورده‌ام را بدهم. 

قائمی در پاسخ به این سوال که چرا زمانی که در تیم ملی بازی می‌کردی این صحبت‌ها را مطرح نکردی، تصریح کرد: زمانی که من بازی می‌کردم همه بازیکنان آنقدر خوب بودند که مردم عشق و علاقه خاصی به والیبال پیدا کردند. ضمن اینکه در زمان ما، تیم ملی در حال نتیجه‌ گیری بود. همین حالا هرجا که می‌روم مردم بسیار به من احترام می‌گذارند و همیشه به من لطف دارند و این یعنی ما کارمان را درست انجام دادیم. شاید در زمان ما هم این اتفاقات رخ می‌داد، اما ما متوجه نمی‌شدیم، چون تمرکزمان روی بازی‌ها و مسابقات بود. 

وی گفت: در آن مقطع زمانی ما بدون رئیس فدراسیون توانستیم عنوان سوم جهان و قهرمانی آسیا را کسب کنیم. نمی‌دانم در یکی دو سال اخیر چه اتفاقاتی در والیبال رخ داد که حالا به این لجن‌زار تبدیل شده است. حالا اگر زنگ هم بزنند و بگویند پشیمان شده‌ایم و برگرد هم برنخواهم گشت. این نکته را هم باید اعلام کنم که اگر آقایان هر حرفی غیر از مسائلی که من گفتم را مطرح کنند، دروغ محض است. 

قائمی: والیبال لجن‌زار شده/ آلکنو عروسک خیمه‌شب‌بازی است

دریافت کننده والیبال کشورمان که به بمب انرژی تیم ملی مشهور است، تصریح کرد: تا حالا در زندگی‌ام اینقدر ناراحت نبودم. به من می‌گفتند بمب انرژی و من این انرژی را از مردم و بازیکنان می‌گرفتم وگرنه خودم به تنهایی که چیزی ندارم. آقایان با این کاری که کردند و تصمیمی که گرفتند گل به خودی زدند. آنها سناریو را چیده بودند، اما بازیگران خوبی نبودند، چون مرا بدون حتی یک جلسه تمرین توپی منظم خط زدند. 

قائمی افزود: خدا شاهد است که در لیگ ملت‌ها و در جریان بازی ایران و استرالیا زمانی که چهره بازیکنان ایران را دیدم بغض کردم. من دلم برای تیم ملی می‌تپد که این حرف ها را می‌زنم. نمی‌دانم بقیه از چه چیزی می‌ترسند که حرف نمی‌زنند. در پایان هم بگویم که شک ندارم این افراد دیر یا زود از والیبال می‌روند و ما می‌مانیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 149
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • محمد IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    47 3
    همه ورزشهای جمعی مافیایی اند ای کاش بیت المال خرج ورزشهای انفرادی می شد اینجوری کلی مدال المپیکی هم می گرفتیم
    • معلم ورزش IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      33 36
      اینکه ورزش ما پاک نیست را قبول داریم اما یکی از نمونه های این ناپاکی هم همین است که این آقای قائمی تا دیروز که در تیم ملی بود مدام تعریف و تمجید میکرد امروز که در مقایسه با دیگران سرمربی او را نخواسته از بالا تا پایین را به ناسزا گرفته است به هر حال در بازی‌ها معلوم بود که از نظر توانایی های جسمی و هماهنگی های گروهی روز به روز ضعیف‌تر و ضعیف‌تر میشود و در این مصاحبه نیز نشان داد که قابلیتهای اخلاقی را نیز دارد از دست میدهد.اگر راست میگوید که هدفش کمک به والیبال کشور است با احترام در جاهای دیگر کمک کند نه اینکه میلیارد میلیارد پاداش و دستمزد گرفته اند وحالا همه را به ناسزا بگیرد
    • مجید IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      4 15
      بله به نظر من هم این هم خلاف ادب انسانی است و هم خلاف مروت که یک ورزشکار که به هر حال از امکانات همین سیستم رشد کرده، به شهرت رسیده ،بسیاری آرزوهایش براورده شده ،و از بسیاری از منافع مادی و غیرمادی آن بهره ها برده است اینک نمکدان بشکند و به یاوران دیروز خود ناسزا بگوید بالاخره باید یک افرادی بروند و دیگران هم باشند و البته تشخیص آن با خود بازیکنان نباید باشد .ضمن اینکه با این ناپختگی در گفتار و رفتار به آینده‌ی خود هم لطمه زد ناجوانمردی همه جا مذموم است و در ورزش دوچندان مذموم
    • جواد بابایی US ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      23 1
      معلم ورزش کی والیبالیست میلیارد میلیارد گرفته مرد حسابی مثل اینکه خوابی بیچاره رو دوباره دعوت کردن ، سنگ روی یخش کردن میگی ناراحت نباشه خودت بودی بدتر میکردی
    • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      2 1
      برا معلم ورزش متاسفم ،مرد حسابی! آبروی ایشان رو بردن بعد میگی راحت یه جایی بشینه کمک کنه ؛ مگر کور بودن بازی ایشان رو ندیده بودن , تو این شرایط دعوتش کردن به بوق و دهل گذاشتن که ناجی تیم ملی می آید بعد فورا اسم ایشان رو خط زدن . به خدا در بازیهای لیگ با استرالیا باختن در بازی های بعدی با افغانستان هم بازی کنن می بازند.
  • صادق حسنی IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    19 65
    قائمی از جمله افراد تیم بود که ضعیف تر از همه آن ها بود حتی از نیمکت نشینان یا دعوت نشدگان به تیم ملی والیبال من همیشه با اینکه والیبالیست نبودم در آن زمان تعجب می کردم چرا افراد ضعیفی مثل قایمی به تیم ملی دعوت می شدند . الان کار به جایی رسید که آن را بخاطر ضعیف بودن کنار گذاشتند گستاخی می کند تمام افراد حال حاضر تیم چند سر و گردن بالاتر از قایمی نام هستند
    • نوین IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      41 4
      عزیز وقتی میگی والیبالیست نبودی پس بهتره سکوت کنی!!!!!!!!اون زمان که هیچکس نمیدونست سرویس زدن چجوریه قائمی جوری سرویس پرشی میزد که عقل از سره حریف میپرید!اون زمان که همه فقط زانو خم میکردن برا دریافت توپ ها قائمی شیرجه های یک متره داشت برای اینکار!لطفااااااا وقتی چیزی نمیدونین اسم یه بازیکن حرفه ای یا بهتره بگم زندگی حرفه ایش رو زیر سوال نبرید
    • یاسین IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      20 1
      نه داداش من این طور نیست یه دنده رو قائمی نرو یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنا بوده . اول تحقیق کن بعد نظر بده
    • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      12 2
      داداش یا پارک رو عوض کن یا ساقیتو آخه بهت نمیسازه میای حرف بدردنخور میزنی
    • سعید نیازی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      6 0
      واقعا ناراحت شدم واسه کاری که باهات کردن قائمی عزیز،چه تو تیم باشی یا نباشی در قلب ما هستی، همون بهتر که تو تیم نباشی چون با این تیم ابرو ریزی میکنه تو المپیک بعدا آرزو میکردی ایکاش دعوت نمیشدی
    • اسماعیلی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      14 0
      فرهاد قائمی از مهره های اصلی تیم ولاسکو بود. دوستان نکته خوبی رو اشاره کردن، قائمی از بهترین سرویس زن های اون دوران بود، دریافتش با دریافت لیبرو های خوب مقایسه میشد و با جون و دل دنبال توپ می‌رفت و حتی این اواخر هم بخاطر اینکه میخواستن بازیکن جوان بیارن و فرهاد قائمی کمتر بازی میکرد، هروقت بازی سخت میشد قائمی رو میاوردن زمین. فقط از تعریف های آقای محتشمیان میشه فهمید چه بازیکن خوبی بود. از لحاظ روحیه دادن به هم تیمی ها هم بهترین بود. اگر اطلاع درستی از والیبال ندارید لطفاً نظر ندید.
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      1 12
      دقیقا، از قائمی تعجب میکنم با این حرفها. او همیشه نقطه ضعف تیم ملی بود، ولی دلمان به این خوش بود که حداقل ادم مثبتی است. حالا که بعد از سالها رانت خط خورده ، تیم ملی را می خواهد به حاشیه ببرد. فکر کنم این اپبدمی از سیاست مدارها به او سرایت کرده!
    • Pasha IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      6 1
      داری چرت میگی حاض م‌قسم‌بخورم‌سر از والیبال در نمیاری و‌فقط اومدی ی‌چی بگی‌و‌بری اخه قائمی خودش ی تیمه تو‌میگی بازیکن نی‌.....
    • Ehsan IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      3 1
      خجالتم نمیکشی میگی والیبالی نیستم اما نظر میدی رو بازیکنی که ۱۴ سال خدمت کرد.یک زمانی که هیچ کس بلد نبود سرویس پرشی بزنه فرهاد پشت سرهم ازسرویس پرشی امتیاز میگرفت!! اینکه با افزایش سن عملکرد بیاد پایین یه چیز طبیعیه اما خواهشا بی حرمتی نکنید! وقتی چیزی از اون حیطه سردرنمیارید
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      6 0
      قائمی یکی از بهترین بازیکنان بود و از بعضی های الان که خیلی بد ظاهر شدند بهتر است دوم اینکه راست می گوید اگر نمی‌خواستند جرا دعوتش کردند
    • رضا IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 0
      ببین تو اصلا از والیبال چی میدونی زر میزنی اینجا همه کارشناس شدن
    • Mm IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 0
      شما خفه شی نمیگن لالی.... وقتی تو دوره ولاسکو و کواچ سرویس های پرشی میزد رو یادت رفته؟ سرویس پرشی. دریافت قدرتی . اسپک سرعتی و..... که اگه بخوام بنویسم باید تا شب زمان بذارم اهمیت ندین دوستان .... متاسفانه دوباره تابستون شروع شده
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    12 15
    همین قائمی چند وقت پیش که دعوت شده بود گفت روحیه ندارم رفته تفریح الان دعوتش کردن آماده نبوده خط خورده چرا تیم را به حاشیه میبری وتفرقه می اندازی اونم تو این موقع.....
    • سعید IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      11 1
      قائمی از تیم خداحافظی کرده بود. زنگ زدن بهش گفتن بیا نیاز داریمت. اونم اومده هنوز تمرین نکرده خطش زدن. به نظر شما چجوری میشه به کسی که چند سال برای تیم ملی زحمت کشیده توهین کرد؟؟ الکی قضاوت نکن.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    11 3
    درباره مسائل فنی والیبال سررشته ای ندارم و می دانم که میدان المپیک جای آزمون و خطا نیست اما خط خوردن بردیا سعادت در قیاس با حضور افرادی که قدشان به دو متر هم نمی رسه و در حملات مقابل رقبا در لیگ جهانی افتضاح کردند واقعا جای علامت سوال داره هر چند خط خوردن قائمی هم .....
    • محمد جوادی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      2 1
      وقتی از والیبال سر رشته نداری چرا نظر میدهی چند بازیکن جوان که به تیم دعوت شده اند فقط اسپک زدن بلد هستند ولی در اصلی ترین مسئله ها که جاگیری و توپ گیری هست اکثرا ناشی به تمام معنی بودند. در والیبال فقط کافی هست دو سه توپ به پاسور نرسد ذهن پاسور به هم میریزد. شما ست را از دست رفته بدان
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      1 0
      جناب جوادی! از نحوه بیان شما مشخصه که نه از والیبال سررشته ای داری و نه از ادب و نه ....
  • عاشق والیبال IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    10 0
    ما عاشقتیم بمب انرژی و یادمون نمیره چ بازی هایی با غیرتو خلاقیتت ی ملتو شاد میکردی با برداتون..حتی اینا نتیجه هم بگیرند بازم این رفتارشون محکومه..مگه میشه بهترین دریافت کننده آسیا و ۴ نفر برتر دنیارو خط زد اخه..تو قلب مشهدی ها و کل ایران هستی همیشه بمب انرژی ترکمن صحرا
    • سعید US ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 0
      بابا قائمی به قول دوستمان وقتی سرویس پرشی میزد آدم استرس نداشت ۹۵ درصد سرویس هاش داخل زمین حریف میشد وتوپ گیر نابفه ای است
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    5 9
    عجیبه! این آقای عریز که خداحافظی کرده بود! مسلما آمادگی حضور در تیم را نداشت بقیه حرفی نمیزنند چون خود شما هم اینهمه اعتراض و انتقاد را تا وقتی که کنار گذاشته شدی عنوان نکردی ! آلکنو قابل دفاع نیست ولی اگر اختیاری نداشت روی تصمیم و دخالت ناروای داور زنی خط نمیزد. کاش یک مربی ایرانی داشتیم.
  • FR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    12 3
    اگه منظور از مافیا همون گروه قدیمی سعید معروف و موسوی و غفور باشه که باید فاتحه والیبال رو خوند. همین گروه علیه کوواچ هم توطئه کرد و عمداً به تیم‌های آسیایی باختند تا کوواچ رو بذارن کنار. سعید معروف از نظر هوش یکی از بهترین پاسورهای جهان هست اما اخلاق ورزشکاری نداره گویا
  • AlirezaNA IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    6 0
    از این سرمربی ناامید شدم، ولی نباید یک طرفه قضیه رو دید، فقط با دیدن عملکرد در المپیک میشه به لیاقت یا بی لیاقتی ایشون پی برد...
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    13 2
    سعید معروف مهره چینی می کنه .به زودی میره بیرون ولی میشه مربی متاسفانه.
  • ناشناس IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    12 3
    من کار به بقیه ندارم چرا فیاضی و اسفندیار رو حذف نکرد بردیا رو حذف کرد
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      3 1
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. چون پستشون یکی نیست. توقع داری اسفندیار خط بخوره بعد ی پشت خط زن جاش ببره؟؟ مسخرس بخدا
  • سهراب IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    7 9
    حالا چون شمارو انتخاب نکرده شده عروسک خیمه شب بازی ؟؟؟!!!!!
    • نوین IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      7 0
      اگه قرار بود خطش بزنن یا ببرنش زیر سوال خیلی بیجا کردن که دعوتش کردن!!!!اگه افراد تکمیل بودن غلط کردن که دعوتش کردن!!!!!مگه ابرو و اعتبار مردم الکیه که یه ادم بدردنخور مثل الکنو باش بازی کنه؟؟
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      0 0
      اگه باندبازی بوده اصلا چرا اینو دعوت کردن؟ همون اول دعوتش نمیکردن. دعوتش کردن ببینن به درد تیم ملی میخوره یا نه دیدن به هیچ دردی نمیخوره پرتش کردن بیرون اینم عقده ای شده
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    10 5
    من بیشتر از خط خوردن قائمی از خط خوردن بردیا سعادت متعجب شدم.چون قائمی با همه احترامی که براش دارم در حمله خیلی ضعیف شدن و دیگه قدرت اسپک بالایی نداره.آدم باید با واقعیت کنار بیاد بعضی وقتها و خودش رو فدای موضوعات مقدسی مثل تیم ملی و پرچم کشورش بکنه.ولی بردیا میتونست کمک تیم باشه سطحش از غفور بالاتره میتونست بجای غفور ببرند المپیک.ولی با اینحال نباید مسایل ملی رو فدای مسایل شخصی کنند با اینجور مصاحبه ها!
    • راسل دنیلو IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      7 0
      قائمی پستش دریافت قدرتیه..ساده تر توضیح بدم باید توپو برسونه و اولویت با دریافته ک خوب برسه پاسور ۴ تا ابشار زننده داره..و در پستش جزو بهترین دریافت کننده های جهانه
  • Bndboy IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    12 5
    فرهاد قائمی عزیز اسطوره والیبال ایران بهتر نیست به جای این حاشیه سازیها سرحرفت می موندی و بعد از خداحافظی دیگه دعوت رو قبول نمیکردی؟ این رئیس فدراسیون همون رئیسیه که با حمایتهاش والیبال ایران رو جزو ۱۰ قدرت برتر دنیا کردند کارنامه آلکنو هم که مشخصه اون همه حرف و حاشیه سازی با سرباز تیم ملی بودن جور در نمیاد که عزیزجان
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    8 9
    درود بر شرف و مردانگیت
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      0 0
      شرف ومردانگی چه کسی!!!؟؟؟قائمی!!!که باوجودمافیای بازیکن هادرزمان حضورش-آنطورکه میبینم ومیشنوم-لب فروبسته بودچون اوضاع به نفع وکامش بود،ولی حالا مشخص نیست به چه انگیزه هایی!!!سودای تیم ملی به سرش افتاده!؟برای کسانی هم که تمام قد،و جوگیرانه هواداری اینگونه افراد رامیکنند،کمی تفکربدنیست.چرااین اعتراض ها وافشا کردن ها درزمان حضورخوداین بازیکن ها!انجام نمیشود؟فرهادظریف هم به محض کنارگذاشته شدن،دهان بازکردوازپشت پرده هاگفت!!!!!!
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    8 1
    نباید دوباره به تیم ملی دعوت می شد. سرکار گذاشتن دیگران کار درستی نیست و حتما عواقب داره.
  • حسین ممی زاده IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    3 0
    واقعامتعصف ام برای کسی که به عنوان دعوت ازاین بزرگوار دروالیبال هستن وکاری برای ایشان نکردن ولی ازداداش فرهاد میخوام که فقط به تیم گنبدکه قلب والیبال هستش برگرده وهمه همشهریان خودراشادوسربلند وجواب این بداخلاقی هاروباتیم گنبدجواب بدهد
  • Asra IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    9 6
    قائمی یک والیبالیست با تجربه و حرفه ای است خط زدنش اشتباه محض بود
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    3 4
    النکو که داره تیشه به ریشه والیبال میزنه ...نقش مسوولین چیه ؟!
  • حسين DE ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    7 3
    اينگونه اظهارات و اينگونه حاشيه ها لطمات سختى به تيم ملى وارد ميكنه ، در آستانه بازى هاى المپيك تيم نياز به آرامش روحى و حمايت همه جانبه داره،لطفاً به ايجاد حاشيه دامن نزنيم ،من قضاوتى در مورد گفته هاى آقاى قائمى نميكنم ولى اميدوارم مسئولين محترم فدراسيون واليبال با ايشون بطور خصوصى و دور از هرگونه حواشى با وى گفتگو كنند،تيم ملى متعلق به ملت ايران است وظيفه همه ماست كه از آن و ساير عزيزانى كه در المپيك شركت دارند با تمام قوا حمايتشان كنيم،و اما در مورد سر مربى تيم ملى واليبال لازمه كه گفته شود، ايشون يكى از بهترين ها در اين رشته در سطح جهانى است،رزومه وى كاملاً اين مسئله را ثابت ميكند،در ضمن وى سر مربى تيم ملى روسيه بوده كه يكى از بهترين ها در سطح يك جهان است و روسيه را قهرمان المپيك كرد و آنهم در شرايطى كه در فينال روسيه دو ست را به برزيل باخته بود و در ست سوم برزيل تنها به يك پوئن نياز داشت تا قهرمان المپيك شود،ولى آلكنو با هدايت عالى و تعويض هاى به موقع ورق را برگرداند و روسيه را قهرمان المپيك كرد،اجازه بديم كمى ايشون و ساير همكاران محترمشان در آرامش و دور از حواشى تيم را هدايت كنند، به اميد موفقيت تيم ملى واليبال كشورمان و تمامى ورزشكاران عزيزمان كه در المپيك شركت دارند و اميدواريم كه اين فرزندان غيور و شايسته ملت ، غرور و افتخار و سربلندى براى ميهن عزيزمان ايران كسب كنند .
  • Taleb IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    6 1
    واقعاً متاسفم اول چرا دعوتش کردید بعد خطش زدیداین خیلی نامردیه
  • هیچ IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    4 1
    قائمی بهترین دریافت کننده هست دوم کجا بهش پاس دادن که اسپک بزنه بابا جمع کنید مسخره بازیاتونو آبروی طرف رو میخاید ببرید ولی با این چیزا خراب نمیشه تو لیگ ملت ها دیدیم وقتی صابر کاظمی توی ترکیب میاد ایران چند امتیاز جلو میفتع و وقتی هم نیست ایران عقبه تو امتیاز ها یا بچها سوتی میدن صابر کاظمی هم دارن باهاش مثل قائمی رفتار میکنن وقتی اون موقع ایران عقب بود قائمی میومد زمین سرویس میزد هه اینم از تیم ملی
  • رضا IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    3 1
    خب چرا از اول دعوت میکنید؟ وقتی عملکرد بازیکن رو نمی‌بینید چرا الکی حذفش میکنید ؟چرا با آبروی بازیکن بازی میکنید؟ فازتون چیه؟ اون از تیم ملی جدا شده بود اما به خاطر مردم اومد این بود جوابش
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      0 0
      هرچه راکه افراد موردعلاقه اتان گفتند،بدون تفکروسبک سنگین کردن،تاییدنکنید.چه بسا نفع خودش درآن هست.اگرشما موفقیت تیم ملیتان رامیخواهید-چه تفاوتی میکندچه کسی بازیکن هست(مهم نتایج خوب است).نگوییدبخاطر مردم!!!!قبول کرده-که خودقائمی تان هم این حرف را بخاطربازارگرمی زده-
  • حسن IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    4 1
    آقافرهادعزیزودوست داشتنی همه والیبال دوستان ایرانی بعدازدیدن لیگ ملتها متوجه شدن دروالیبال ایران چه خبره.
  • هوادار IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    3 0
    سوال ؟؟ چرا بنده ی خدا رو دعوت کردند ؟ خب راست میگه دیگه با شخصیتش بازی کردند !!!
  • علی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    4 4
    قائمی بازیکن خوبی در دوران اوجش بود ولی الان وزنش بالا رفته ودرحد بازیهای المپیک نیست لطفا اگر کسی را رد کردند بپذیرد ودیگران و دوستانش را تخریب نکند و آرزوی موفقیت برایشان بکند
  • آ IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    4 3
    خاک تو او سر النگو بیشعور چرا قائمی بازیکن به این خوبی رو کنار گذاشت پارسال بازی والیبال کشورمون خیلی بهتر از امسال بود چون بازیکنان خوبی مثل آقای قوامی .و بردیا سعادت داشت اما. امسال با این مربی ..... خیلی ناراحت شدم برای آقای قائمی چرا اجازه دادید با شخصیت و غرور یک والیبالیست بازی میکنند متاسفم
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    8 2
    تو هم که خط خوردی شروع کردی حرف زدن، الانم اگر خط نمی خوردی چیزی نمی گفتی
  • محمد IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    من از زحمات قائمی که قبلا برای تیم کشیده تشکر می کنم و تمامی صحبت هاشو قبول دارم تیم واقعا دست مربی نیست تصمیم گیرنده بنظرم یکی دو مورد از بازیکنان پیر که در تیم مانده اند رو می دونم و از کس که باعث شده بردیا سعادت خط بخوره واقعا نشونه دشمنی وعوضی بودن اون طرف رو می رسونه سعادت خداروکیل پسر خاله من نیست ولی بازیهاشو در جام ملتها تماشا گردم بی نقص بود نسبت به عبادی پور وحتی موسوی و غفور یک سرگردن بالاتر بود اقای داورزنی کاش از خواب بیدار می شد بنظرم چشماشو بروی خیلی چیزا بسته
  • هموطن IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    کاملا صحبت های اقای قائمی درسته و متاسفانه تیم ملی والیبال فعلی با نفوذ یکی دو سه نفر بر روی کادر فنی ، سرمربی و مقامات ارشد وارد جریانات مافیایی شده فرهاد قائمی یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین و محبوب ترین چهره های تیم ملی بوده و این جایگاه برای همیشه در بین مردم محفوظ است چطور ممکنه یک بازیکنی ( عبادی پور ) این همه باعث افت در این سری از مسابقات لیگ جهانی شده باشد و با این همه ضعف های فنی که داشته کادر فنی مشاورین و سرمربی باز هم موافق این بازیکن به صورت فیکس در زمین باشند ، و همین کادر فنی و سرمربی بدون هیچ بازی گروهی و تیمی راجع به امادگی قائمی و حضورش اظهار بی میلی میکنند .... مرد دوست داشتنی ، ساده و صادق و پرانرژی تیم ملی والیبال قطعا فرهاد قائمی است
  • علمدار کمیل IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 0
    دیگه کلا فاتحه بخونیم با فای آقا فرهاد......
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    فرهاد بازیکن بزرگیه بنظرم نباید میامد چون کسی که خداحافظی کرده از شرایط آمادگی دوره خودش نباید قبول میکرد
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    کجا هستند اونایی که به عشق مردم توپ میزنند الان ورزش هم شده پول پول پول حقتون باید بدهند منظورم غیرت ملی هست.
  • آی خدا IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    5 0
    همیشه همینجوری بوده ، آقای قائمی شما یک والیبالیست خوب بودید افتخار آفریدید ولی خوب این مربیه که تشخیص میده کی باشه کی نه ، اگر شما انتخاب میشدید حتما آلکنو بهترین مربی و با اختیارات تام بود ، وقتی ورزشکاران ما اسم و رسمی پیدا میکنند چون ظرفیت ندارن زود از صحنه حذف میشن ، لطفا یه خورده حرفه ای باشید ..
  • محسن IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    من به خاطر خط خوردن ایشون ناراحت نیستم از خط خوردن بردیا سعادت در عجبم چون بازیکن خوبیه اکثر اسپک هاشم تبدیل به امتیاز میشه
  • محمود IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    6 1
    کسانی که میگن بردیا سعادت چرا خط خورده و اسفندیار و .. هستن، باید بدوند که پست سعادت با غفور و کاظمی یکی هست باید از این ۳ نفر یکی خط میخورد و بدرستی هم انجام شده، والیبال که یک اسپک زدن تنها نیست
  • شاهین کیا IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 1
    در ایران، هیچ‌کس حاضر نیست بازنشسته شود چه سیاستندار باشد چه ورزشکار، هنرمند یا . . تا حضور دارند، همه‌چیز بهشت‌ است و وقتی که نباشند، همه چیز جهنم. البته این‌که می‌گوید مرا دعوت کردند که کنارم بگذارند، نکته قابل ثوچه و تاملی‌ست. الفاظ 'لجن' یا 'غلط‌کردند' نیز، از زیبایی کلام بی‌بهره است
  • Mohmmad IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 1
    آقای قائمی اگر همه بازیهاتو مرور کنی از ۱۰۰اسپک شما ۱۵تا قاطع نخوابیده
    • ایرانی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      0 2
      عبادی پور در لیگ ملت ها عملکرد خیلی ضعیفی داشت حقش تیم ملی و حضور در المپیک نیست ولی چه کنیم که سعید معروف تصمیم گیرنده هست.
  • انا IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    بازیهای تیم والیبال را دیدم واقعا نا امید کننده بود از اون تیم سرحال گذشته خبری نبود دقیقا مشخصه یه مربی احمق و کودن اوردن واسهی همین بچه ها انگیزه نداشتن این مربی اونقدر بی دانش و خنگه که نمیدونه بردیا سعادت چه جواهریه و میاد خط میزنه اسمشو دیگه باید فاتحهی والیبال با این مربی رو بخونید پس خداحافظ والیبال
  • زیزو IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 0
    مثل فوتبال شده
  • میلاد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 1
    داداش تو اگه انقد خوبی تا حالا چرا چیزی نگفتی حتما باید خط میخوردی،منظورت اینه معروف پشت ایناست یا...
  • طاها IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    جالبه نون تیم ملی رو می خوره، تیم ملی تو رو آدم کرد، بخاطر تو یکسری کلمات انرژی زا مثل یا علی از تیم ملی کنار رفت حالا داری رجز می خونی، زشته آقای قائمی برو کشکت رو بساب
  • اسماعیلی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    4 1
    واقعا برام جای سوال بود که چطور بعد از دعوت قائمی، روش خط زدن. حالا میفهمم جریان چیه. انشاءالله این مافیای کثیف که هم والیبال مردان و هم والیبال زنان رو گرفته حل بشه و کسی راه حلی براش بی‌اندیشه. آقای قائمی از بازیکنای محبوب و ارزشمند هستن و ما فقط حسرت میخوریم که حداقل نتونستیم برای آخرین بار تو تیم ملی ببینیمشون‌. ایشون همیشه محبوب خواهند بود.
  • اسماعیلی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 1
    واقعا برام جای سوال بود که چطور بعد از دعوت قائمی، روش خط زدن. حالا میفهمم جریان چیه. انشاءالله این مافیای کثیف که هم والیبال مردان و هم والیبال زنان رو گرفته حل بشه و کسی راه حلی براش بی‌اندیشه. آقای قائمی از بازیکنای محبوب و ارزشمند هستن و ما فقط حسرت میخوریم که حداقل نتونستیم برای آخرین بار تو تیم ملی ببینیمشون‌. ایشون همیشه محبوب خواهند بود.
  • mojtaba SE ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 1
    قائمی رو داورزنی دعوت کرد به احترام قدیمی بودن و اینکه بتونه تو تمرینات تائیدیه بگیره..اما آلنکو کلا قائمی بدردش نمیاد..قائمی عزیز و دوست داشتنی و مایه افتخار ملی ,بهتر بود این رو درک میکرد.و نمیگفت آلنکو هیچ کاره است؟؟اتفاقا آلنکو همه کاره تیم ملی است که مسئول اصلی برد و باخت است .,علا رغم سفارشات مشروط داورزنی بر اساس شخصیت واحترام ملی و با تجربه بودن قائمی ..
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 1
    اینم طلبکارشد
  • دایان IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    بازیکن با اخلاق و خلاق والیبال بود . احترام خوب چیزه کم زحمت نکشید . شیر پسر صحراست یه دونه هس گل هس پادشاهه
  • سجاد IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 0
    دوستانی که میگن قائمی تو حمله خیلی ضعیفه ما تو حمله بازیکن خوب زباد داریم ولی خود الکنو گفت تو دریافت و سرویس هنوز پر خطا و ضعیفیم . تیم به دریافت های قائمی نیاز داشت بعدشم باید بهش حق داد بنده خدا خودش خداحافظی کرده بود دعوتش کردن و تو برنامه زنده اغرار کردن که بهش نیاز دارند و بعد بدون اینکه تمرینشا ببینند خطش زدند انصافا هرکی بود به غرورش برمیخورد.
  • عبدالرحمن IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    4 0
    اولا حرفهای قائمی اصلا درست نیستن با دلیل میگم مگه همین آقا چندین سال فیکس تیم ملی نبود چطور اون زمان آقای داورزنی بهترین بود و الان که خود آلکنو خطش زده بی اختیار ترین شد میگه من تمرین داشتم با کی تمرین میکردی تو که ماه عسل بودی اون زمان تازه بازی هارو که نگاه میکردیم این آقا یک اسپک میزد و دو تا جاخالی میداد مثل الان عبادی پور تازه اون زمان با تمرین هیچ پخی نبود الان که دو سه ماه خورده و خوابیده حتما خیلی تابلو بوده که خط خورده دوما آقای پیمان اکبری مگه قبلا کنار تمام مربیان خارجی نبوده این که یک مربی باید همبشه دستیار تمام مربیان خارجی باشه خودش بزرگترین بانده مگه آقای تندروان با همین جوانها مثل صابر کاظمی و میثم صالحی تو فینال تیم همین پیمان اکبری رو نبرد پس حداقل یک بار لیاقت نداره بعنوان مربی قهرمان لیگ در کنار آقای آلکنو باشه و خود آلکنو انتخابش کرده و ایشون که از اکبری حمایت میکنه بخاطر اینه که همیشه تو تیم های اکبری بازی کرده مسلما ازش حمایت میکنه و اینکه ایشون میگن دور و بروالیبال رو غیر والیبالی هستن بخاط همینه که در جام ملتها نتیجه نگرفتن من از ایشون میپرسم یادت رفته که ما در انتخابی المپیک لندن به همین استرالیا باختیم یا یکی دو سال قبل با حضور جناب عالی به ژاپن ضعیف باختیم و استرالیا هم ضعیف بود البته که نتایج بسیار خوبی با کواچ گرفتین اکثر تیم های بزرگ دنیا رو بردیم و بعدش باند شما زیر آبشو زدن حالا میخواهی والیبال رو خلوت کنن که نفس بکشه و امثال تو بازنشسته رو بیارن حالا جالبه که به آلکنو گفتن ما نتیجه نمیخواهیم و در بسیاری از بازیها معروف و موسوی و بقیه نبودن و از جوانان استفاده کرده در برابر صربستان از ترکیب جوانی استفاده کردو یک امتیاز گرفت (از تیم اصلی صربستان) با تمام این اوصاف ترکیب تیم ما در این جام کاملا تغییر کرده بود و اگر یک بازی دیکه رو میبردیم هفتم یاهشتم میشدیم حالا خواهشا بخاطر خیلی چیزها جو تیم ملی رو قبل از المپیک ب نریز حرمت قائل شو برای سالها بازی کردن مثل پیمان که گفت الان حرف نمیزنم که آرامش تیم به خطر نیفته
    • جانی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      4 0
      دقیقا درست .گل فرمودید
    • حمید NL ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      3 0
      احسنت...الکنوقاطعیت داره گرنه حرف داورزنی رومیخوند...حالابه المپیک امیدوارشدم
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    هر چقدر از رئیس فدراسیون و سرمربی و بازیکنان و .......بگیم ،باز این موضوع توجیهی نداره که شما از بازیکنی دعوت کنی که بیا و به تیم ملی کمک کن ،ولی هنوز صدای دعوت به تیم قطع نشده ، بلافاصله اعلام کنی که ایشون خط خورد! یا رئیس فدراسیون اینکاره نیست ،یا مربی در جایگاهش نیست و کار بلد نیست ،یا ..... قبول کنیم که این موضوع غیر عادیه ،بازیکنی با سابقه فرهاد قائمی وقتیکه از تیم ملی خدا حافظی کرده ،برای خودش و برای دیگران ( جوانها ) شآنی قائل شده ، حالا شما با توجه به مشکلاتی که تیم داره ،میای و از ایشون میخوای که بیاد و کمک کنه به تیم ،هنوز نرسیده ،بهش میگی ازت ممنونیم ولی نمیخوایمت !اینکار شرافتمندانه نیست،اینکار حرفه ای نیست،اینکار غیر اخلاقی و غیر انسانیه،آقا فرهاد ،بازیکن با غیرت: شما جایگاهت در قلوب مردم بعنوان بازیکنی متعصب نسبت به تیم و مردم ایران برای همیشه محفوظه ،شما کوچک نشدی ،آقایون کار نابلد کوچک شدن با اینکاراشون.ناراحت نباش
  • مسعود IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    این مربی همونقدر که سرشناس هست گاگول هم هست، یکی مثل وادی پور گند زده به تیم ملی ولی معلوم نیست پارتیش کیه که خط نمیخوره، فرهاد کم خطا ترین سرویس زن تاریخ ایران و بهترین دریافت کننده تیمه، اگه کسی والیبال دوست باشه و کور نباشه مثل روز روشنه. دنیای والیبال امروز فقط یعنی سرویس خوب زدن، نه مثل وادی پور از شش تا پنج تا بزنی تو تور و روحیه تیم بهم بریزه.
  • ناشا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    با حرف های قائمی کاری ندارم.ایشون تو دوران خودش بازیکن خوبی بود تا جایی که یادم میاد. اینو هم مطمئنم که کسایی که یه فدارسیون رو به لجن کشین.چه والیبال چه فوتبال که قبلا مشاهده کردیم‌.این قدرت رو دارن که بیان زیر مصاحبه نظرات منفی بدن
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      مویک فردعادی هستم،وابستگی به کسی ورشته ای هم ندارم.چراخیال میکنید هرکسی درموردافرادموردعلاقه شما نقد وحرف منفی میزند،وابسته به جایی ویا دست نشانده است!!!؟؟؟
  • ددد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    این حرف ها رو کنار بزاریم متاسفانه از فدراسیون های ما این کار ها بر میاد.ماجرای ویلموتس که یادتون میاد. همه اینا هم به خاطر اینه که به حلال حروم اعتقاد ندارن
  • عارف امینی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    خسته نباش قهرمان دلگیرنباش روزی عرش هستی روزی هم بایدبری مادوستت داریم حتی اگه والیبال راکناریگذاری
  • عاشق والیبال IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 4
    حالا میفهمم دلیل این شکست های پی در پی لیگ ملت ها چی بوده.. چقد تاسف باره ابن وضعیت والیبال کشور اونایی که برای والیبال زحمت کشیدن باید الان نظر بدن و دخالت کنن و تصمیم بگیرن نه یه سری وافیا که به فکر منافع خودشونن.. زنده باد اقای فرهاد قائمی ما همیشه بازی خوب شمارو و زحماتتون رو به یاد داریم:)
  • داریوش IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    منم وقتی چهره بازیکن های تیم ملی را میبینم حس بدی دارم احساس میکنم از یک چیزی رنج میبرند
  • آسمان آبی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    فرهاد دریافت قدرتیه، الان چه بازیکنی رو در حد فرهاد داریم؟ اگه جواب دارید بدید ، واگرهم نه ، چرا ایران تو دریافت هاش ضعیف بود ، حواستون باشه مربی فهمیده از یک بازیکن ممکنه فقط در موقع دفاع، یا سرویس استفاده کنه حتما نباید اسپکهاش قوی باشه که البته اگر هم در اسپک خوب باشه چه بهتر ، وقتی تیم مقابل حمله میکنه این دریافت کننده ها هستند که باید توپ سالم برسونن به پاسور
  • رضا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    3 0
    اقای قایمی ...ادب را از دست نده...
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    3 0
    خیلی بی ادبی
  • علیرضا حیدری IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    بردیا سعادت حیف بود خط بخوره
  • ایراندوست IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 0
    بازیهای نسبتا ضعیف تیم ملی را دیدم و این مطالبی را هم که کاربران محترم نوشته بودم خواندم . جمع بندی من از این ها اینست که سعید معروف و موسوی و عبادی پور مهره های موثر و اصلی و همه کاره تیم ملی هستند. همین ها باعث امدن الکنو به تیم ملی شدند .الکنو و داورزنی هم در درجه اول حرف اینها را میخوانند بنابراین بدیهی است که فرهاد قائمی مانند قبل بایستی روی نیمکت ذخیره ها قرار بگیرد. امیدوارم پس از المپیک یک خانه تکانی اساسی در تیم ملی والیبال صورت بگیرد و این پیر و پاتال ها از تیم ملی به دنبال " سعید معروف " بیرون بروند.
  • Mohmmad IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 0
    آقای قائمی دریافت کننده خوبیه ولی موقع اسپک زدن همیشه سرش پایینه یعنی چشم بسته میزنه ومثل غفور بادید باز نمیزنه بخاطر همین عادت اسپکهاش خوب نمیخوابه
  • ناشناس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    4 0
    بوی گنداز ورزش که سهله ازتمام زندگی ایرانیان به مشام میرسد سکوت خیانت است
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 1
    حیف شدقایمی بهترین سرویس زن پرشی تیم ملی بود واقعاحقشوخوردن نتیجه شم جام ملت هادیدیم دوازدهم جهان شدیم
  • ena IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 1
    مافیا پدر ایران رو دراورده داخل تمامه عرصه ها همه میدونن ولی همه خیانتکار هستن حرف نمیزنن و بفکر جیبشون هستن..
  • جواد بابایی US ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 7
    این مرتیکه امده والیبال مارو نابود کنه وقتی عبادی پور به درد نخور رو دعوت کرد و قائمی رو خط زود معلوم بود مربی بی خودیه
    • نیما IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      4 0
      عبادی پور ازگل باید خط میخورد ن قائمی ،قائمی مرد میدان کسای ک والیبال نمی دونن چنه خاهشا نظرندن
  • یاسر IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    فرهاد تو توی قلب ما جا داری چ تو تیم ملی باشی چ نباشی....برات فقط آرزوی سلامتی میکنیم
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    5 0
    درپاسخ به جوادبابایی؛مثل اینکه توخوابی!!!سال هاست که والیبالی های مغلطه کن ملیاردی پول میگیرند.ازاوضاع غافلی،وتاسف باراینکه سنگ به اصطلاح ورزشی هارابه سینه میزنی!حرف های معلم ورزش همه جوره راست ودرست است.
  • پریا IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 3
    اقا قائمی عالی بود الکنو خیلییی اشتباه‌کرد تو جام ملت ها هم باید از قائمی استفاده میکرد اما نکرد اخه بردیا سعادت رو چرا خط زد بردیا خیلیییییییییییی عالی بود وادی هم خوب بود باید افرادی که بازی شون خوب نبود رو خط میزد نه اینا رو
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    6 0
    به حرف های این فرد دقت کنید-مثلا گفته: النکو عروسک خیمه شب بازی است،واختیاری ازخودندارد-درصورتی که خود همین بازیکن!توسط داورزنی به گروه(تیم) دعوت شده!!!چطور وقتی ازجانب رییس فدراسیون وبدون دخالت سرمربی دعوت میشوی باکله در اردو حاضرهستی،هیچ حرفی نیست- ولی حالا که خط خوردی-النکوراسرزنش میکنی !!!؟وهنوز جرات انتقادمستقیم ازداورزنی رانداری چون انگارهنوزامیدهایی ازجانب رابطه داری.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    6 0
    بعنوان یک مربی بزرگ به تصمیماتش احترام میگذاریم
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    تو لیگ جهانی اصلیترین پاشنه اشیل ایران عبادی پور بود، چند تا بازی اول رو ایران با جوانهاش برد، اما از وقتی این اقا اومد زمین، تر خورد تو همه چی، جالب که با وجود همه تر کاریهاش، حتی معروف بارها تعویض شد امد عبادی پور حتی یک امتیاز هم بیرون نیومد، واقعا راست گفته،که هیچ کاره است، اکثر تایمها مشغول التماس کردن به عبادی پور بود، بعدم اگه، بله قربان گو نبود، با این نتایج به هیچ عنوان دیگه تو تیم ملی نبود، قائمی حق داره، به این ترتیب تو المپیک میشیم زنگ تفریح، فقط بعضی دوستان که میکوبنش،از ادبیات گفتاریشون کاملا معلوم که، وابسته به این دستگاه لابیسمن
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    فقط میخوام ببینم با این تیم پریشان که نه بازیکنانش درست انتخاب میشن و نه خبری از آرامش برای بودن مربی هست میخواین برای المپیک چیکار کنین بردیا سعادت هم که نباشه دیگه بد تر😓 از الان به هم میهنان عزیزم قعر جدولی در المپیک را تبریک می‌گویم البته بدون بردیای عزیزمان 😒😒🖤
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 0
    با سلام. ما از فدراسیون انتظار نتیجه داریم . هر موقع نتیجه گرفتید ، هر کسی رو که دوست داشتید کنار بگذارید حالا با مافیا یا بدون مافیا.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    فقط میخوام ببینم با این تیم پریشان که نه بازیکنانش درست انتخاب میشن و نه خبری از آرامش برای بودن مربی هست میخواین برای المپیک چیکار کنین بردیا سعادت هم که نباشه دیگه بد تر 😓 از الان به هم میهنان عزیزم قعر جدولی در المپیک را تبریک می‌گویم البته بدون بردیای عزیزمان 😒😒🖤
  • Reza IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    متاسفانه باند و مافیا همه جا رخنه کرده یکی از بازیکنابازیکنان خراب میکنه امتیاز میده ولی فیکس میدانه و بیرون نمیاد تا اخر هرامتیازی گرفت سه برابرش امتیاز داد همه فهمیدن سفارشیه از اونطرف بازیکنان خوب رو حذف میکنن . مربی خارجی پولش رو میخواد نسبت به کشوری غیر از خودش غیرت نداره
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 0
    مگر رییس فدراسیون بازیکن دعوت میکند!!!؟ وقتی بارابطه دعوت میشدی،فکرعواقبش هم باش.شما بازیکنان وقتی در اوج هستید،زبان به افشابازنمی کنید و ملاحظه کارمیشوید!وپس ازبازنشستگی وازتب وتاب افتادن وبه حاشیه رفتن-زبانتان آتشین میشود!!!!!
  • حسام IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    2 2
    زر نزن بابا بهترین مربیه آلکنو
  • سعید IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 2
    متاسفانه فکر نکنم با این شرایط تیم جواب بگیره
  • عامل بدبختی تیم ملی عبادی پور و آلکنو IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    فرهاد قائمی شما عزیز دل مایی هر چند که باهات بد رفتاری کردند در جای قلب ما مردم هستید در تیم ملی جای کسانی مثل آلکنو و عبادی پور نیست که گوه زدن به آبروی ایران اصلا براشون مهم نیست باختن بازی فکر پول خودشان هستن
  • سعید مرندیان IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    با درود و عرض ادب و احترام به هم میهنان در مورد مسائلی که دوستان بیان فرمودند بایستی گفت اینکه در ورزش ما مافیا وجود دارد جای هیچ تردیدی نیست و لین اصلا به ورزش هم محدود نیست بلکه در کل زندگی ما هست و وجودش احساس می شود. در مورد آقای فرهاد قائمی نیز بایستی گفت که وی از نظر فنی یکی از برترین بازیکنان حال حاضر ایران است و وی در توپگیری سالم و سرویس بی بدیل است و در حمله نیز به شرط پاس صحیح با توجه به چپ دست بودن ایشان می تواند بسیار موثر عمل کند و به نظر من در تیمی که از نظر دریافت مشکل دارد می تواند فردی موثر باشد اینکه آقای الکنو مربی بزرگیست هیچ سخنی نیست منتها بنظر من بایستی برای هدایت صحیح روی بازیکنان شناخت داشته باشد که فعلا این شناخت نیست و در آخر من واقعا دلم سوخت که به آقای معروف و برخی بازیکنان توهین می شود و به آنان با لحن باند ارومیه خطاب می شود آیا زحمت های ارومیه ای ها در والیبال قابل تردید است؟ البته من اهل ارومیه نیستم ولی دوستانی که اینرا می فرمایند آیا عقیده دارند که کشتی آزاد ما نیز از باند جویباریها تشکیل شده؟ و فرنگی ما را نیز باند دزفولیها اداره می کنند؟ و تکواندو ما هم باندی در میانه دارد؟ قبول بفرمائید که هر منطقه استعدادی دارد و در جائیکه همه محلات کشور تیم فوتبال دارند ارومیه ای ها در محلات والیبال بازی می کنند و این بازی در خون آنهاست خوب نیست به کسانیکه در تیم ملی زحمت کشیده اند توهین شود از دوستان بسیار سپاسگزارم و برای همه شما آرزوی تندرستی دارم
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    نمونه زبان بستن وباز کردن ها:امروزفردی مثل بردیاسعادت میگوید؛«به تصمیم النکو احترام میگذارم»-چون هنوزدرابتدای راه است وباید خودی نشان بدهد،تابه تیم دعوت شوداماهمین که دوره بازی اشان به پایان میرسدمثل قائمی ها-زبان انتقادیشان بازمیشود.
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 1
    همه حرفایی که زده شد غلط ه،فقط علت اینه داورزنی بازیکن دعوت کرده به تیم ملی اونم از طریق تلویزیون فرهاد هم بدو بدو رفت سرمربی هم بخاطر حفظ شان و سیاستش در تیم قائمی رو فوری خط زده که بگه حرف اول و آخر رو خودش میزنه.اینجا فقط باید داورزنی پاسخگو باشه که چرا بدون هماهنگی بازیکن دعوت کرده به تیم ملی؟
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    درپاسخ به نوین:شماباهرلحن ازالنکوانتقادکردی،قائمی هم یکی مثل اوست-هرچندشناختی ازالنکو ندارم،ولی ظرفیت وجنبه همه ایرانی های درون ورزش-رامیشناسم.بازیکن شما ودیگرهوادارانش،تافته جدابافته نیست.
  • Alireza IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    1 0
    قائمی دریافت کننده بدی نیست ولی باید قبول کنیم حمله خیلی ضعیف هست
  • مهدی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    باسلام هر جا که مردم کمی شاد هستند و سرگرم افراد نفوذی سعی میکنند شادی را از مردم بگیرند و مردم را عصبی کنند با ایجاد نارضایتی سعی میکنند مردم را ناامید و بدبین کننددر همه عرصه ها جامعه و نهادها و ادارات نفوذی ها با برنامه سعی دارند ایجاد نارصایتی کنند .نفوذیهایی که به دشمنان نظام وصل هستند حالا در ورزش مخصوصا رشته های پر طرفدار مثل فوتبال و والیبال و....سعی در تخریب افتخارات و ایجاد نارصایتی دارند تا مردم عصبی اماده اقدامات بعدی.... باشند.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    درودبرمردشجاع والیبال ایران.بله اونامیرن اونم بالی آبرویی
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    اگه قائمی بازیکن ضعیفی هست چرا ولاسکو اون رو دعوت کرد به تیم ملی ؟؟چرا همش درسالهای گذشته پای ثابت تیم ملی بوده؟ اون که میگه قائمی بازیکن ضعیفی هست پاسخ بده.
    • علی رضا LU ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 0
      بله دعوت میشده ولی به شکلی که خودش الان توضیح داده یعنی مافیا طور. راستی آقای قائمی دوران دعوت میشد چند بار جز ۶نفر اصلی بود؟
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      0 0
      چرا علی کریمی رو بلاژویچ و برانکو دعوت میکردن، الان اسکوچیچ دعوت نمیکنه
  • مسلم شادمهر IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    0 0
    به نظر من اقای قایمی باید سر جلسه اردو باشد یه بازیکن قدیمی هستش واقای النکو باید ایشون بپذیره ودعوتشوکنه ودر مسابقات باید یه بازبکن قدیمی به جوانان روحیه بدهد نمی دونم چرا النکو این بازی کن سر شناسو دعوت نکرده وحتی بردیا سعادت دیگه چرا
  • علی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    5 1
    اول اینکه تو خودت از والیبال خداحافظی کردی دوم اینکه مثل بچه هایی که کم دارند نباش مثلا تو حرفه ای هستی انتخاب بازیکن با سر مربی میباشد نه بازیکن این حرکت تو خیلی زشت و بچگانه است . اگه دعوت بشی مربی عالی تیم ملی عالی همه چیز گل و بلبل ولی اگه خط خوردی همه چیز لجن زار . این از بی ظرفیتی تو میباشد . سعی کن خودت رو اصلاح کنی و صبر و تحملت رو بالا ببربا این حرفا ارزش خودت رو پایین آوردی .
  • محمد IQ ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
    3 2
    اون دسته از اقایونی که اصلا نمیدونند والیبال چیه خواهشا دهنشون و ببندند بعد غلط زیادی بکنند .در مورد قائمی باید بگویم که هیچ کس جای او را تو پست دریافت کننده نخواهد گرفت از اونجایی که همه ما میدانیم در همین مسابقات ما مشکل دریافت کننده داشتیم و نمیتوانستیم سرویسهای تمام تیم هایی که باهاشون بازی کردیم رو بگیریم .مجتبی میرزاجانپورم هم بدتر از همه اونم اگه یادتون باشه در تمام مسابقات بازیکن های حریف فقط سرویس رو بخاطر ضعف میرزاجانپور به دستش میزدند و امتیاز میگرفتند الان بهترین دریافت کننده ما مثلل عبادی پور هست که تو مسابقات لیگ ملتها دیدیم که او هم مشکل دریافت داره قائمی بازیکن حرفه ای هست یادتون باشه ما با بودن قائمی تو دریافتها تونستیم برزیل رو تو خونه خودش ۳ بر صفر شکست بدیم اگه ندیدید اقایونی که حرف مفت میزنید میتونید خلاصه بازی رو از یوتیوپ ببینید بعد حرف مفت بزنید
    • ابراهیم IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      1 0
      نظر من این هستش توی المپیک مشخص میشه و تمام حرف هاش درسته
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 0
      شما هواداران قائمی نکنه انتظارداریدتا والیبال هست،این فردعضو تیم ملی باشد!!!!!!!؟
  • پران IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    من هم با نظر آقای قائمی موافقم
  • کاوه IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    جای اقا فرهاد و میرزا جانپور که از سرمایه های والیبال محسوب میشن تو این تیم خالیه. تمامی بزرگان ورزش دنیا اذعان دارند که میدان المپیک محل تجربه اندوزی نیست و این دو دلاور هم هنوز تا بازنشستگی فاصله زیادی دارند و تجربه و انگیزه فراوان .در چند ماه اخیر نیر با نجابت بی مهری ها را تحمل نموده و سکوت کردند ولی غیورانه در کنار تیم جوانان به شدت تمرین کرده اند تا از امادگی بدنی دور نبوده و در صورت نیاز تیم ملی دوباره مانند یک سرباز در خدمت باشند تا دوباره گل لبخند را ( که این روزهای اصلی ترین نیاز روحی ایرانیان است )بر لبهای ملت بنشانند. جوانترهایی مانند سعادت یا اسفندیار و یلی و امثال انها که به تک تکشان افتخار میکنیم نیز باید بعد از المپیک و در میدانهای دیگر ابدیده بشوند تا در المپیکهای بعدی افتخار آفرینی کنند . فراموش نکنیم تیم ملی والیبال به تلاش مدیران موفق ، انتخاب مربیان کاربلد و همت و غیرت بازیکنانش در قلب ملت جای گرفته و موجب افتخار ملت ایران شده است.البته مدتیست که بنظر میرسد راهش را گم کرده و به سرمایه هایش بی اعتنایی میکند مدتیست که دیگر جنگندگی در تیم دیده نمیشود و بازیکنان داخل زمین کم روحیه و بدون اعتماد بنفس بنظر میرسند. فراموش نکرده ایم که دو بار شکست دادن برزیل در خانه اش، بردن ایتالیا در خانه اش و شکست دادن روسیه در مسکو و .... که دنیای والیبال را شوکه کرده بود توسط همین تیم و با این دو دریافت کننده قدرتی در کنار عبادی پور و معروف و موسوی و غفور در تیم ملی بوده است. وجود بازیکنانی مثل قایمی یا میرزا جانپور برای هر تیمی نعمته و حتی اگر مربی فعلی تیم ملی نظر مثبتی نسبت به این دو ندارد ولی فدراسیون باید عاقلانه عمل کرده و از این دو دلجویی نماید .ضمنا جدای از بحث تواناییهای فنی که یقین دارم هر دو از بهترینهای پست خودشان در سطح جهانی هستند، قدرت روحی اقا فرهاد و میرزا و تزدیق امید به تیم در زمان لبخند هاش در اوج فشار حریفان و به سینه کوبیدن های میرزا پس از ابشارهای پرقدرتش در سخت ترین زمانهای بازی همبازیها و تماشاچی ها را شارژ میکرد و در بسیاری مواقع باعث میشد تا تیم در مسابقه ای که ظاهرا از دست رفته بود بازگشتهای موفقی داشته باشد. به امید موفقیت بچه های غیور ایرانی در المپیک
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    خوبه که خیلی خوب بازی نمیکنی ...
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    آ برادر فوتبال هم لجنزار شده است ...
  • US ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    4 1
    ایشان با پارتی میخواسته خودش رو به مربی‌ تحمیل کند برای همین دعوت شده بود، اما مربی‌ جوان گرا، قاطع و با برنامه زیر بار نرفته، برای همین حالا شاکیه. لجن طرز فکریست که میپندارد با رابطه و پارتی میتواند حق دیگری را بخورد و احترام به مربی‌ نمیگذارد.
    • فاطمه IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 0
      با اینکه والیبال لجنزار شده یا نه کاری نداریم ولی چیزی که مشهود بود در لیگ ملت ها عملکرد ضعیف تیم در دریافت بود و ضمنا جون بازیکنا همه جوان هستن و تجربشون کم هست خیلی زود روحیشون رو از دست میدادن به نظرم اقای قائمی حتما هم به خاطر تجربشون و انرژی که دارن و هم تکنیکشون میتونستن به تیم کمک کنن. ایشون همیشه قابل احترام هستن امید واریم که بچه ها بتونن مردم رو خوشحال کنن و جواب عشقی که مردم به والیبال پیدا کردن رو بدن
  • حسن سپهری IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    آب که یکجا بماند مرداب و متعفن میشود . قریب ده سال است که تیم ملی والیبال با ترکیب دست نخورده به مسابقات جهانی میرود . با این رویه بازی ایران برای دیگر کشور ها شناخته شده و قابل کنترل است
  • محمد جواد IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    حق فرهاد هست که درتیم ملی باشه وجای بعضی از بازیکنان نیست داخل تیم ملی بمب انرژی
  • علی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    بازیکنانی در تیم ملی بازی میکنند که به دلیل سن بالا نمیتوانند شیرجه بزنند و توپ را جمع کنند یا حتی مثل گذشته عمل کنند، منصف باشید و به این جوانان هم مثل آنها فرصت بدهید.
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    هرچند آقا فرهاد توپ گیریت رو قبول دارم، اما حرفات تناقض داره، میگی رئیس فدراسیون دعوتت کرده، و الکنو خطت زده، و الکنو هیچ اختیاری نداره و عروسک خیمه شب بازیه، اگر الکنو اختیاری نداره چطوری خطت زده؟ اگر رئیس فدراسیون دعوتت کرده و الکنو خطت زده نشان از اقتدار ایشونه، که کسی رو که رئیس فدراسیون دعوت کرده رو خط زده، هر چند انتظارم از الکنو این بود که شما توی ترکیب میموندی حداقل برای توپ گیری
  • علی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    شما میگی اون زمان که کسی نتونست سرویس بزنه ایشون فلان و بهمون میکرد.بله دستش درد نکنه دستمزد هم گرفته. حالا دوستان سن بالا بزن کنار جای خودشون و به جوانها بدن ،قرار نیست که تا ابد توی تیم بمونن.
  • نیکی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    1 0
    اگه قائمی را دعوت میکرد بهترین مربی جهان بود اما حالا که خط خورده، شده عروسک خیمه شب بازی. خیلی مسخره هست کلا سیستم اداری و مدیریتی مملکت
  • Mousa IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    من میگم همه حرفای قائمی درست اصا ، یه آدم دلسوز تیم ملی، یه بازیکن حرفه ای قبل تورنمتی مثل المپیک این حرفارو نمیزنه، میتونست بعد المپیک هرچی خواست بگه ، برخورد فرهاد قائمی با بردیا سعادت تو قضیه خط خوردشون رو باهم مقایسه کنید، کار قائمی خیلی احساسی و عجلولانه و صد البته غیر حرفه ای بود
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 1
    بردیا سعادت در این دوره بسیار خوش درخشید این که از تیم خط خورد جای تفکر داره
    • Ali IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 0
      با سلام آقای فرهاد قائمی همانطوریکه همه می دونیم یکی از والیبالیست های با اخلاق و از نظر فنی خیلی خوب در سطح تیم ملی بودند که در هر بازی نهایت تلاشش رو میکرد تا بهترین بازی رو ارائه بده و طبیعی است که در بازیهایی مهم به خاطر فشار بازی ، بازیکنان هم اشتباهاتی رو مرتکب بشن که اجتناب ناپذیر است پس ما نمیتونیم بگیم بازیکنی در یک بازی در تمام مناطق زمین موفق بوده، و بالاخره هر بازیکنی تا یک سن خاصی میتونه از نظر فیزیکی و روحی به تیم کمک کنه و با بالا رفتن سن طبیعیست که ورزشکاران دچارافت محسوسی میشوند که یواش یواش باید کنار گذاشته بشن تا نیروی جوانتری جای اونا رو پر کنه و آقای قائمی هم از این نظر مستثنی نیست ....با آرزوی موفقیت برای تیم ملی
  • محمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    سلام به نظر من که قائمی با این که یکی از بهترین سرویس زن هاست و در این دورانی که بیشترین مشکل بچه های تیم ملی سرویس هست و اصلا سرویس های خوبی نمی‌زنند قائمی خیلی میتونست تاثیر گذار باشه و این که با آبروی ایشون بازی کردن هم بهش حق میدم و عصبانیتش رو درک میکنم
  • US ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    یا کلا نباید دعوت میشد وقتی خدافظی کرده بود یا ام ک وقتی بهش میگن بیا بهت نیاز داریم!! باید انتخاب میشد قائمی هیچوقت یک بازیکن عادی نبوده ک انقدر راحت با ابروش بازی کنن از لحاظ بدنی هم مشکلی نداشت حتی اگر هم بگیم امادگی نداشته مگه از اول کور بودنو نمیدیدن ک اول میگن بیا بعد هنوز نیومده میفرستنش بره
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    چرا ایرانیها تا به یک جایی می رسند بفکر چالش درست کردند مثال بازیکن پرتغال که داریم بفکر چالش است تا از قسمت از آن آرامش تیم را بهم بزند ویا باعث از بین بردن بازیکن والیبال چرا باعث چالش هستی شما که رفتی بودی.
  • علیرضا LU ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    باز خوب شد خطت زدن اومدی درباره مافیا و عروسک خیمه شب بازی حرف زدی اگه دعوتت میکردن تو هم مثل کبک سرتو میکردی تو برف و لال مونی میگرفتی. مطمئن باش سرمربی های قبلی هم از خودشون هیچ اختیاری نداشتن ولی تو جرئت نمی کنی درباره اونها حرف بزنی چون خودت یه زمانی مهره مافیا بودی
  • حسین IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    آقای قائمی سلام و درود بر شما . ما شما را به عنوان یک قهرمان ملی می‌شناسیم و به آن افتخار می‌کنیم. اما واکنش شما به تصمیم آلکنو قدری خارج از ادب بود . فقط یک سوال از شما دارم . چرا وقتی شما به اردوی تیم ملی دعوت شدید ، چنین واکنشی را از خودتان بروز ندادید ؟
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    سلام بر مرد باغیرت تیم ملی هنوز اون سرویسهای به یاد ماندنی تو لرزه بر تیم مقابل میزنه
  • امیر علی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    0 0
    عوضی هایی که پشت این بازیکن ناسزا میگید شما لیگ ملت هارو ندیدین مگه دریافتاشون افتضاح بود اونایی که از والیبال سر در نمیارن لطفا نظر ندن این بازیکن از همه بازیکنا قویتره چون دریافت اول تو والیبال حرف اولو میزنه اگه به بازی های برزیلو لهستانوو... نگاه بکنین اینو متوجه میشین
    • داود وحدانی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      1 0
      واقعا با آبروی یک بازیکن بازی ‌کردن.بی تردید آقای قائمی یکی از بهترینهای والیبال هست. یکسری افراد هم بی تخصص متن ننویسند.
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 0
    کاظمی یه سروگردن از تو بالاتراست .اینقده شلوغش نکن .
  • ایکس IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
    0 0
    ماشالا!نظرات رو بخونین ببینین چقد کارشناس داریم!طرفدارای قائمی که بدون توجه به همه مسائل،دارن فحش میدن به مربی و فدراسیون!هیچ حقی هم برای مربی قائل نیستن!!انریکه کاپیتان رئال و کاپیتان تیم ملی اسپانیا رو خط زد و با خودش به یورو نبرد.همه احترام گذاشتن به نظر مربی چون در نهایت مربی مسئول نتایجه.فرهاد قائمی دوران درخشانی داشت اما دوران هر بازیکنی روزی تموم میشه.الکنو قصد داشت همه مهره ها رو بررسی کنه.اگر تمرین برگزار شد که الکنو خودش دید.اگر برگزار نشد هم یادمون نره قائمی از الریان قطر دیپورت شد!با همه تواناییهایی که داشت احتمالا امروز از اون آمادگی به دوره.عادت ما ایرانیا اینه که وقتی بخوانمون خوبن،وقتی نخوانمون عنن!!یه عده جوگیر هم بخاطر گذشته این بازیکن دارن فحش میدن به همه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس