کد خبر 1240134
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کارشناسان اماراتی: ایران و کره جنوبی رقبای اصلی ما هستند

کارشناسان فوتبال امارات معتقدند که ایران و کره‌جنوبی رقبای اصلی کشورشان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی قطر هستند.

به گزارش مشرق، کارشناسان فوتبال امارات و مربیان شاخص این کشور در گفت‌وگو با روزنامه امارات الیوم قرعه تیم ملی این کشور در مرحله مقدماتی جام جهانی را مناسب ارزیابی کردند و بر این نکته تاکید کردند که تیم ملی امارات در این گروه به جز مقابل ایران و کره جنوبی از سایر حریفان قدرتمندتر است.

عبدالمجید النمر سرمربی سابق تیم ملی المپیک امارات در این خصوص گفت: اگر تیم ما به دنبال صعود است باید برنامه‌های آماده‌سازی مناسبی داشته باشد و در رقابت با حریفان هم باید بدانیم که رقبای اصلی ما کره جنوبی و ایران خواهند بود. آنها اصلی‌ترین مدعیان حاضر در این گروه هستند و تیمی که می‌خواهد به جام جهانی صعود کند باید از این دو تیم پیشی بگیرد.

النمر اضافه کرد: می‌توانیم بگوییم در این گروه تا حدودی احساس آرامش می‌کنیم و به جز ایران و کره جنوبی از سایر حریفان حاضر قدرتمندتر هستیم.

خالد عبید سرپرست سابق باشگاه النصر امارات نیز در این خصوص گفت: امارات در گروه مناسبی قرار گرفته در حالی که با توجه به قرعه‌کشی انجام شده گروه دوم مسابقات را می‌توان گروه آهنین توصیف کرد. گروه ما هم آسان نیست اما با برنامه‌ریزی و آمادگی مناسب می‌توانیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

عبدالرحمن محمد ملی‌پوش سابق فوتبال امارات و عضو هیئت مدیره باشگاه النصر نیز گفت: ما در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و به برنامه‌ریزی و و تدارکات مناسبی همچنین بازی‌های مفید تدارکاتی برای حضور در این مرحله نیاز داریم. امیدوارم همه باشگاه‌ها، رسانه‌ها و اهالی فوتبال در این مرحله از تیم ملی حمایت کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    2 1
    ایران و کره اول و دوم،عراق و سوریه سوم و چهارم،لبنان و امارات هم پنجم و ششم
    • ایرانی IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      1 0
      اگه به لطف پول نفتتان چهارم بشیدشانس آوردین
  • Po IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    2 0
    نه دادا شما حریف ایران نیستین بلکه زنگ تفریح همه تیمهای گروه هستید
  • ایراندوست IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 0
    کارشناسان فوتبال اماراتی : ایران شما را اصلا به حساب نمیاورد. تیم امارات فقط ممکن است با کمک " ای.اف. سیرک " و دسیسه و فوتبال " چرک" به جائی برسد مثل اغلب کشور های حاشیه خلیج فارس. شما ها ننگ فوتبال هستید.
  • a.m IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    1 0
    به جز کره جنوبی،بقیه تیم ها برای ایران دست گرمی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس