کد خبر 1239947
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
پاری‌سن‌ژرمن در یکقدمی جذب راموس

مدافع سال‌های اخیر تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

به گزارش مشرق، سرخیو راموس که پیش از این جدایی‌اش از رئال مادرید قطعی شده بود و شب گذشته (چهارشنبه) هم به طور رسمی قراردادش با این باشگاه اسپانیایی منقضی شد، به نظر فصل آینده در فرانسه توپ خواهد زد. شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از منابع آگاه خبر داد که پاری‌سن‌ژرمن در حال انجام مذاکرات سطح بالایی است تا سرخیو راموس را برای پیوستن به تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو متقاعد کند.

طبق این گزارش؛ انتظار می‌رود در روزهای پیش رو این انتقال عملی شود. راموس خواهان امضای قراردادی دو ساله با پاری‌سن‌ژرمن است، اما مدیران این باشگاه فرانسوی به او پیشنهاد قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم داده‌اند. دستمزد دریافتی او از چیزی که در رئال مادرید هم می‌گرفته است، پایین‌تر خواهد بود.

پیش از این برنامه «تیمپو دخوئگو» از شبکه رادیویی «کادنا کوپه» اسپانیا مدعی شده بود راموس ۳۵ ساله به هم‌تیمی‌هایش در رئال مادرید گفته است که در مسیر پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد. چندی پیش بود که راموس با فالو کردن (دنبال کردن) بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به شایعه پیوستنش به این تیم فرانسوی دامن زد.

راموس که پس از ۱۶ سال از رئال مادرید جدا شد، گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی، میلان و حتی رم نسبت به جذبش علاقه‌مند هستند.

او که در سال ۲۰۰۵ از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد، به رئال برای کسب ۲۲ جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

راموس در ۶۷۱ بازی برای رئال به میدان رفت و ۱۰۱ گل هم به ثمر رساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس