عصائب اهل الحق

یک مسئول جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت که گروه‌های مقاومت برای گرفتن انتقام از آمریکا در آمادگی کامل به سر می‌برند.

به گزارش مشرق، "سید محمد طباطبایی" معاون دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: حمله ددمنشانه آمریکا به حشد الشعبی بار اول نبود که رخ می داد.

وی در گفت‌وگو با شبکه العهد اظهار داشت: دولت باید مواضع خود را در قبال این تجاوز آمریکا اعلام کند. ما در برابر این حملات هرگز ساکت نخواهیم نشست.

طباطبایی اظهار داشت: گروه‌های مقاومت در آمادگی کامل برای گرفتن انتقام از آمریکا هستند و ما به خانواده‌های شهدا این وعده را می‌دهیم که انتقام شهدا را از آمریکا خواهیم گرفت.

این مسئول جنبش عصائب اهل الحق در ادامه گفت: نیروهای اشغالگر آمریکایی به صورت مکرر به عراق حمله می‌کنند و این موجب می‌شود که ما در یک صف علیه او قرار بگیریم.

وی تاکید کرد: ما خاک عراق را از لوث داعشی‌ها و نیروهای اشغالگر آمریکایی پاک خواهیم کرد.

بامداد دوشنبه در حمله جنگنده های آمریکا به مناطق غربی این کشور ۴ نیروی حشد الشعبی به شهادت رسیدند و ۳ نفر نیز زخمی شدند.

این حمله به پایگاه های تیپ ۱۴ الحشد الشعبی در مرز سوریه انجام شد.

پس از این حملات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه ای مدعی شد که این حملات در پاسخ به حملات شبه نظامیان به پایگاه ها و نظامیان آمریکایی مستقر در خاک عراق صورت گرفته است.

پنتاگون مدعی شد که این مکان‌ها و تجهیزات توسط گروه‌های مقاومت کتائب حزب‌الله و کتائب سیدالشهدا استفاده می‌شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 1
    دمتون گرم. موازنه تلفات را ایجاد کنید، یک کشته در برابر هر شهید عراقی. بانک اهداف حساس دشمن را آماده و پاسخ سریع به هر حمله ای بدهید. در پناه خدا باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس