تهدید

یک شرکت تسلیحات سازی صهیونیستی با انتشار تصاویری تبلیغاتی از موشک کروز جدید خود، یک کشتی جنگی روسی را به نمایش کشید که توسط این موشک نابود می شود.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، شرکت تسلیحات سازی صهیونیستی «رافائل» با ساخت یک انیمیشن ویدئویی، تصاویری از محصول جدید خود به نام «دریا شکن» که یک موشک کروز محسوب می‌شود را به نمایش گذاشت که با حمله علیه یک ناو جنگی شوروی سابق، آن را نابود می کند.

بر اساس این گزارش، شرکت رافائل در توضیح این موشک جدید خود، آن را موشکی با ضریب هدایت دقیق توصیف کرد که از قابلیت حداکثری علیه گستره‌ای از انواع اهداف دریایی و زمینی برخوردار است.

به ادعای رافائل، این موشک کروز قابلیت اصابت به اهداف تا فاصله ۱۸۶ مایل دارد.

اما نکته قابل توجه در این ویدئوی تبلیغاتی رافائل، هدف قرار دادن کشتی نظامی «شویا ۷۱» است که در سال ۱۹۸۳ توسط شوروی سابق ساخته شده و در خدمت ناوگان دریایی مسکو در دریای سیاه قرار داشته است؛ موضوعی که منجر به واکنش گسترده رسانه‌های روسی مبنی بر قصد احتمالی رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن کشتی‌های جنگی روسی به ویژه در دریای سیاه شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    11 1
    باز مگسهای اسرائیلی ابراز وجود کردن ! مگسن دیگه ! ویز وییییییییییییییییییییییییییز ویززززززززز. زیاد اذیت کردن مگش کش های نسل جدید رو هوا اینا رو نقطه ای میزنه !
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    10 4
    کروز ایران ۱۳۰۰ مایل برد دارد جوجه ها. میدونی یعنی چه؟
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    10 0
    « جلوی قاضی معلق بازی » !!! چه غلط های ، اینارو باید یک گوش مالیشون کرد زیادی پررو شدن بازی بازی با دمب شیرم بازی؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس