آیت الله رئیسی: دوران رقابت انتخاباتی پایان یافته است/ آغاز دوره رفاقت و همدلی برای حل مشکلات مردم

رئیس جمهور منتخب گفت: احساس مردم باید این باشد که همه نگاه‌های سیاسی و دیدگاه‌ها منتهی به رفع مشکلات و گره‌ها از زندگی آن‌ها می‌شود.

به گزارش مشرق، شش کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ساعتی پیش با حضور در دفتر آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» با وی دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه که به دعوت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری درباره وضعیت کشور و راه‌های حل مشکلات موجود با رئیس جمهور منتخب هم‌اندیشی و تبادل نظر کردند.

سید «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محسن مهرعلیزاده»، «علیرضا زاکانی»، «عبدالناصر همتی»، «سعید جلیلی» و «محسن رضایی» کاندیداهایی بودند که در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری حضور داشتند و امروز با پایان یافتن رقابت‌ها، برای تبریک به رئیس جمهور منتخب و اعلام همکاری با دولت آینده، با دکتر سید ابراهیم رئیسی ملاقات کردند.

دوران رقابت انتخاباتی پایان یافته است/ آغاز دوره رفاقت و همدلی برای حل مشکلات مردم

رئیس جمهور منتخب در پایان این نشست، دیدار ۲ ساعته خود با کاندیاداهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را جلسه‌ای بسیار خوب توصیف کرد و گفت: دوستان در این جلسه دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح و اولویت‌هایی که فکر می‌کنند دولت آینده باید در این یک ماه پیگیری نماید بیان کردند.

وی افزود: در این جلسه راهکارهای مختلفی که برای حل مسائل کشور وجود دارد و بخشی از آن‌ها در مناظرات انتخاباتی نیز مطرح شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مسلماً همه دوستان دغدغه کشور، انقلاب، رفع مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مردم را دارند که این خیلی مهم است.

رئیس جمهور منتخب با ابراز امیدواری نسبت به تداوم این نوع جلسات تأکید کرد: دوره رقابت‌های انتخاباتی پایان پذیرفته و اکنون دوره رفاقت، همدلی، همراهی و همکاری برای رفع مشکلات مردم است که یک دغدغه همگانی است.

 آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله همدلی و هم‌اندیشی‌ها منحصر به این جلسه نبوده و این روش ادامه می‌یابد و مردم هم باید احساسشان این باشد که همه نگاه‌های سیاسی و دیدگاه‌ها منتهی به رفع مشکلات و گره‌ها از زندگی آن‌ها خواهد بود.

در پایان این نشست کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، با رئیس جمهور منتخب عکس یادگاری گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    16 1
    آخه با گرگ وافساد طلب چه همدلی ورفاقتی میتوتی داشته باشی-بحزاینکه بیت المال عارت شده را ازشون بگیری واعدامشون کنی وبزنی به زخنهای کشور که این خاندان درست کردنند
    • حجت MD ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      4 2
      بزرگواری اقای رئیسی دیدنی است خدا بر توفقیاتشان بیافزاید دست علی همراهت اقا سید
    • یک استقلالی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      2 1
      خدا می داند که اصلاح طلبان و اعتدالیون و در یک کلمه نفوذی ها چه خوابی برای آقای رئیسی دیده اند. شاید به دنبال حذف فیزیکی آقای رئیسی باشند
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      4 5
      رفتار آقای رییسی آرامش و وحدت رو در جامعه ترویج میکنه. واقعا با این همه مشکلات اجتماعی و اقتصادی دیگه تاب تحمل نیش و کنایه و توهین مسئولین برای عموم مردم سخت شده. متانت و ادب و در عین حال ثبات قدم، از رفتار امامان ما نشات میگیره
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    6 0
    اقای رئیسی تا این افساد طلبان را رد وصبط مال نکنی مطمین باش توبه گرگ مرگه-آخه چه رفاقت وهمدلی برلی رفع مشکلات مردم!؟مگر میتونی لزغارتگر توقع کمک ورفاقت وهمدلی داشت-اینها فرصت دیگه پیدا کنند ازپشت به تو ونردم آخرین خنحرهاشونو وارد میکنند
  • ناشناس IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 4
    احسنت به مرام و روش این سید بزرگوار ، جذب حداکثری و دفع حداقلی برای آبادانی و شکوفائی ایران اسلامی ، لازم است از تمامی ظرفیت ها و سلایق گوناگون استفاده و بهترین ها را اجرائی کرد . مرحبا
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 2
    رئیسی واقعا سعه صدر بالایی داره
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 6
      و حکیمانه رفتار کرد . امید است با اتحاد ملی و حضور میدانی مردم در کنار دولتشان آن شود که همه آرزومندیم . شرطش حضور همه جانبه مردم و تذکر به کم کاری ها . مثل ابتدا امر بمعروف و نهی از منکر به برخی که با تنبلی و سنگینی خو گرفتند و احتیاج به محرک دارند تا همیشه آماده کار و خدمت رسانی باشند .
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 0
    اگر واقعا میخواهید مملکت درداخل،منطقه ودنیا مشکلات ومعصلاتش حل بشه،باید مثل(چین،کره جنوبی،ژاپن وغریها...)تمام نحومیبگیران،عارتگران،مفسدان،امتیازیها،خاندان باندبازها وپارتی بازها،خائنین وجنایتکاران خودیهاشان وتمام بیت المال،شرکتها وکارخانه ها،معادن،فولاد،نفت،گاز،پالایشگاهها،پتروشیمیها‌‌،خصولتیها،خصوصی وابسته.‌..فله ای دستکیر،رد وصبط مال شوند-ولاغیر
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    آدم تاسف میخوره!!جناب رئیسی تعامل خوبه اما وقتی امثال روحانی و همتی و جهانگیری و... که باعث فروپاشی اقتصاد و حیف و میل و چپاول بیت المال هستن اینها تعامل باهاشدن حرومه اینه باید محاکمه شن نه اینکه ...
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    7 0
    جناب رئیسی آخه کدام رفاقت وهمدلی با افسادطلبهای!؟
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 3
    آقا سید دم شما گرم . خدا بهت کمک کنه در این مسیر دشوار پیشِ رو . انشالله اونایی که با دوستانشون هم حرف نمی زنند یادبگیرند.
  • زبان سرخ IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    6 0
    مشرق طرفدار حق باشی بایستی حرف حق هر چند تلخ باشه را منتشر کنی بعد از دیدار فوق این سوال پیش میاد اگر مطالب اون مناظرات و کم کاری ها و بی تدبیری ها و در برخی مواقع دزدی ها و فساد ها که مطرح شد درست بود پس جمع شدن با بانیان این شرایط چه معنایی اندیشی می دهد بنده به آقای رئیسی رای دادم که حقم رو از حلقوم مفسدین بیرون بکشد. توقع هم ندارم که در این چهارسال با جریان غربگرا و وطن فروش جنگ و درگیری به وجود بیاورد و انرژی کشور رو مشغول تسویه حساب کند. اما مشورت خواستن از دزد و فاسد و دروغگو و غربگراها یعنی با طناب پوسیده به چاه رفتن هست. یعنی رودربایستی کردن برای به بند کشیدن مفسدین.
  • یک استقلالی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    3 1
    این که روحانی و اعتدالیون و مهرعلیزاده و همتی با رئیسی معزز دیدار می کنند کمی مشکوک است و به نظرم کاسه ای زیر نیم کاسه است بیم آن دارم که جوخه های ترور صهيونيسم با همکاری نفوذی های داخلی آقای رئیسی رو ترور کنند.
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    برای نشستن روی صندلی‌ها، قرعه‌کشی شده؟ پیروز رقابت همه چیز تمام.
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    4 0
    اینطوری که همین راه افساد طلبها را دنبال میکنی!؟پس وعده وعیدهایت دررابطه بامبارزه جدی وبدون اغماض چی میشه،؟بابا آخرهمین وعده وعیدها وفساد مملکت را ازریشه نابود ومحو میکنه
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 4
    نه قبلا رقابتی وجود داشت نه الان رفاقتی!!مردم رو خر فرض نکنید!
  • DE ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 0
    اره تو حتما می تونی! هفت سال زمان داری وگرنه سیستم باید جمع اوری بشه فقط هفت سال نه بیشتر
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 0
    بازهم دیت رو دست بذارید وفقط وعده وعید بدهید تا وقتی مردم خودشان دست بکار شدنند
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    6 0
    آقای رئیسی یادآوری می کنم کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی رو بخوانید. قرار نیست که برای نشان دادن رحمت اسلامی، با عاملان وضع موجود جلسه و نشست و برخواست بگذارید اگر این ها راه حل داشتند یا در هشت سالی که بر مسند بودند کاری می کردند یا مردم به آنها رای می دادند و به شما رای نمی دادند. حضرت علی که عمار و مالک رو جذب می کرد طلحه و زبیر و خوارج رو دفع می کرد. ما از شما در مقابل عاملین وضع موجود رحمت نمیخواهیم بلکه اقدام انقلابی می خواهیم.
  • DE ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 4
    مسلماً همه دوستان دغدغه کشور، انقلاب، رفع مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مردم را دارند که این خیلی مهم است.. // زیرا بعضی ها فکر میکنند تنها غرب و امریکاست که به دادِ ما میرسد که البته منظور به داد خودشان و دسته و گروهشان است که خداوکیلی باید به داد این بیچاره ها رسید که خیلی گیج و منگ هستند و بعضی ها فکر میکنند که خب مثلا دستگاه سی ان سی تراش تمام اتو اتیک مثلا آلمانی از آسمون قلپی افتاده پایین بریم بخریم خوب اون ملتهای صنعتی سالها شبانه روز کار و تلاش کردند ساختند و ما هم میتوانیم و ما فکر میکنیم جوان ایرانی منبع و سرچشمه ذوق و شوق و خلاقیت و اعتماد به نفس و ما میتوانیم ...است و باید کشور را داد دست صاحبانش تا با تلاش شبانه روزی خود ایران را آباد کنند .ای قربانت برم سید بزرگوار هنوز نیامده رای هات دو برابر شده و در قلب ما جا داری چون خیلی خیلی صادق و مردمی هستی انشاالله شروع بکار کردی نسلی که اولِ انقلاب را ندیده اند و مسئولین مردمی را تا کنون ندیده اند میبینند. مدیران اشرافی را بفروشید به همون خارج پولش را تقسیم کنید بین فقرا. محال بخرند خودشون هرچی جنس بنجل تاریخ دررفته دارن صادر میکنن به ایران.
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    0 6
    کابینه دولت رئیسی باید حداقل اینها باشند(رضایی هم وزیر امور خارجه و هم وزیردفاع که دنیا بداند با کسی شوخی نداریم مثل امریکا که پمپیو را گذاشت)(قاضی زاده هم وزیر نفت وهم وزیر اقتصاد تا هرچی افرادو شرکتهای خودی نفت گاز پالایش پتروشیمی... دزد برچیده بشه)(زاکانی هم وزیر صمت وهم وزیر کشور تا هرچی افراد وشرکتهای خصولتی،خصوصی وابسته معدنی صنعتی فولادی خودروسازی; دزد ....برچیده شود)(جلیلی هم وزیر بهداشت وهم آموزش پرورش تا گوش مدیران مدرسه های دولتی عیرانتفاعی ومدیران کارکنان ومسئولین خودی نا کارمد زیر میزی بی لیاقت ودزد را برچیند)(احمدنژاد وزیر دادگستری تا حای یک مفسد نجومیبگیر درسیستم باقی نذارد)(سلامی فدوی هم معاونین رییس جمهوری که افساد طلبان را دادگاه کند وبه قوه قصاییه وزندانها کار سپاری وزحمت ندهد)همتی ومهر علیزاده هم اگر دزدی نکرده باشند باید یک مدت بروند اب خنک بخورند بخاطر بی تفاوتی وکارهای نکرده شان وسنگ شیفتکان استکبار وخود استکبار را به سینه میزنند
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    1 0
    باسمه تعالی آقایان مسئولین محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور و خیران عزیز سلام علیکم در حا شیه جنوبی شهر میانه تعدادی زیادی از دانش آموزان بی بضاعت حتی نان خالی نیز ندارند بخورند من مدیر مدرسه می بینم این کودکان چه زجری می کشند؛ چرا رسیدگی نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟
  • جلالی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 0
    آقای رییسی ،جمله رفاقت وهم دلی شما را قبول داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس