سلاح سارقان تهران

یک دادستان قضایی اعلام کرد: "متهمین تیراندازی‌های خطرناک به‌عنوان محاربه مجازات می‌شوند."این تصمیم بایستی به برخورد با قدرت‌نمایی اوباش و ژست‌های سفیهانه‌ای نظیر جنگی بودن! نیز منجر شود.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

مقدمه‌چینی داوطلب ردّ صلاحیت شده برای "فتنه آینده"

مقدمه‌چینی داوطلب ردّ صلاحیت شده برای "فتنه آینده"/ فاضل‌میبدی: تا به اعتدال روحانی نرسیم مشکلات‌مان باقی است!

مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح‌طلب و از نامزدهای تأیید نشده انتخابات 1400 اخیرا در یک توییت نوشت:

"سه راه اصلاح‌طلبان: اول بقای تشکیلاتی، رسانه‌ای و انتخاباتی به هر قیمت. دوم صبر و سکوت اعتراضی تا زمان شکست پروژه یکدست‌سازی حکومت. سوم دفاع از اصلاحات ساختاری و تبیین مخاطرات یک‌نفره، مطلقه و غیر پاسخگو شدن قدرت، حتی اگر با تضییقات جدید مواجه شوند."

*اگر با اطمینان نگوییم که این محتوا به معنی همراه شدن تاجزاده با سایر هم‌مسلکانش در ستاد هسته سخت اصلاحات برای مواجهه براندازانه با نظام اسلامی پس از انتخابات 1400 است ولی می‌توان با اطمینان گفت که راه مورد تأکید تاجزاده مبنی بر تبیین مخاطرات قدرت یکنفره یا همان "معارضه با ولایت فقیه" به ناکجا ختم خواهد شد و جزئی از پازل "فتنه آینده" است.

 تاجزاده با راه اول که مدل عقلانی کارگزاران است مخالف است و به نظر می‌رسد با راه دوم یعنی سکوت اعتراضی هم مخالف باشد زیرا پایانی برای آن متصور نیست.

فلذا می‌ماند راه سوم پیشنهادی او که البته در مطالب سابق تاجزاده اثراتی از تأکید بر آن وجود دارد.

البته شاید بهتر باشد که شخص آقای تاجزاده توضیحات کامل‌تری را در این باره بدهد و از آنچه که خودش آنرا "تضییقات جدید" نامیده نهراسد!

 اصلاح‌طلبان ستادی از آنرو که پس از انتخابات 1400؛ وارد فاز برخورد سخت با نظام اسلامی شده‌اند؛ بوضوح هرچه تمامتر می‌دانند که نگاه امنیتی نظام به آنها یک امر عقلانی است و از همین روست که به لفافه‌گویی و حرف‌های نامشخص اما با اهداف یکسان روی آورده‌اند.

خواص دلسوز کشور در نور تاباندن به ابعاد تاریک این نقشه شوم؛ وظایفی حیاتی دارند.

اصلاح‌طلبان علیرغم اینکه می‌توانستند در انتخابات 1400 نامزد داشته باشند و یا از نامزدهای اصلاح‌طلب موجود حمایت کنند اما دست به تحریم خاموش انتخابات زدند و بصورت رسمی از فرایند دموکراسی خارج شدند. این رفتار به معنی ورود آنها با آنارشیسم و فاز مسلحانه است.

***

فاضل‌میبدی: تا به اعتدال روحانی نرسیم مشکلات‌مان باقی است!

مقدمه‌چینی داوطلب ردّ صلاحیت شده برای "فتنه آینده"/ فاضل‌میبدی: تا به اعتدال روحانی نرسیم مشکلات‌مان باقی است!

محمدتقی فاضل میبدی، فعال اصلاح‌طلب و از تحریم‌کنندگان انتخابات 1400 اخیراً در اظهاراتی که خبرگزاری ایلنا آنها را منتشر کرد در اشاره به انتخابات 1400 گفته است: توجه داشته باشید این‌که اکثر کسانی که به اصطلاح توانایی رأی داشتند در پای صندوق‌ها حاضر نشدند و تعداد آرای شرکت‌کننده‌ها به خاطر همین مشکلاتی است که در کشور وجود دارد، حال چه اقتصادی و چه سیاسی مهم این است که مشارکت به ۵۰ درصد نرسید.

او می‌افزاید:

"تا ما به آن اعتدالی که روحانی شعارش را داد اما نتوانست درست عمل کند، نرسیم مشکلات‌مان همچنان باقی است."

میبدی همچنین تصریح می‌کند: امیدوارم هر کسی که در این دوره کشور را مدیریت می‌کند، واقع‌گرا و اعتدال‌گرا باشد، این نگاه افراط و تفریط را کنار بگذارد، تمام سرمایه‌های کشور را به کار گیرد و با تمام کشورهای دنیا اگر مصلحت اقتضا کرد، رابطه برقرار کند؛ چراکه تحریم‌ها بسیار خطرناک است و برجام باید به هر وسلیه‌ای که هست به یک جایی برسد؛ امروز مشکل ما مشکل تسلیحات نیست، مشکل ما گوشت، نان، مرغ و گرانی است.[1]

*اینکه آقای میبدی همچنان بر تکرار روحانی تأکید دارد و راه او را ناتمام می‌داند ناشی از یک بیماری سیاسی است!

بیماری‌ای در نزد برخی فعالان سیاسی که هرگز قادر به دیدن اشتباهات خود و رؤیت خطاهایشان نیستند و لجبازی‌های کودکانه در نزد آنها بر هر چیزی ارجحیت دارد.

چه اینکه کارنامه آقای روحانی و دولتی اعتدالی ایشان، امروز پس از 8 سال آزگار در مقابل چشم همگان گشوده است و معدل پایین این کارنامه هم چیزی نیست که بتوان با روش‌های پینوکیویی در مقابل آن ایستاد و انکارش کرد.

در اینجا اشاره به یک نکته مهم نیز ضروری می‌نماید و آن اینکه همه باید بدانند منظور از "اعتدال" که طی 8 سال گذشته بر آن تأکید شد مقولاتی مثل عدم نظارت بر بازار، مذاکره به هر قیمتی، قناعت به میان‌پایه‌گی قدرت ایران و تمسخر هژمونی بودن، اعتقاد به گلوبالیزاسیون در معنای غیر ویرایش شده آن و بروکراتیک بودن به جای جهادی بودن است.

مقولاتی که اگرچه در 8 سال قبل و پیش از انتخابات 92 از سوی خواص و حتی از سوی رهبری نظام به مردم هشدار داده شد اما امروز نتایج آنها به نحوی کاملا واضح قابل لمس است.

در گام بعدی، اشاره میبدی به برجام و اینکه تأکید می‌کند "مشکل ما مشکل تسلیحات نیست، مشکل ما گوشت، نان، مرغ و گرانی است" نیز یک غلط آشکار است زیرا این مقولات تماما منشأ داخلی دارند و با یک "نظارت ساده بر بازار" قابل رفع هستند.

حقیقتی که جماعت برجامیان اصرار به کتمان آن دارند.

گفتنیست بر خلاف ادعای تحریم‌کنندگان انتخابات مبنی بر کم‌بودن مشارکت در انتخابات 1400؛ اولا میزان مشارکت در این انتخابات نسبت به انتخابات مجلس یازدهم 7 درصد افزایش یافت.

ثانیا مشارکت 49 درصدی مردم در انتخابات قانونی ایران یک عامل افتخار است و نمی‌توان به بهانه 1 درصد کمتر یا بیشتر (که از نظر برخی آن هم با اهمال وزارت کشور در انتخابات روی داده) مدعی نبود اکثریت در انتخابات ایران شد.

***

مجازات سنگین "محاربه" در انتظار متهمان تیراندازی

لات‌های قدرت‌نما بخوانند

مقدمه‌چینی داوطلب ردّ صلاحیت شده برای "فتنه آینده"/ فاضل‌میبدی: تا به اعتدال روحانی نرسیم مشکلات‌مان باقی است!

ایرنا گزارش داد: آقای افشین خسروی، دادستان شهرستان کوهدشت در یک مصاحبه مطبوعاتی به مناسبت هفته قوه قضائیه گفته است:

"متهمین تیراندازی‌های خطرناک به‌عنوان محاربه مجازات می‌شوند."[2]

*اگرچه نبایستی از مجازات حتی یک نفر خوشحال شد اما اعلام مجازات سنگین محاربه برای قدرت‌نمایان با اسلحه و معدود کسانی که اقدام به تیراندازی می‌کنند؛ موجب امنیت بیشتر مردم خواهد شد.

در این راستا به نظر می‌رسد همانطور که درنظر گرفتن مجازات سنگین از سوی محاکم قضایی برای مورد استفاده از اسلحه غیر مجاز یک امر عقلانی و مطلوب بوده است؛ مسئله اتخاذ مجازات‌های مناسب و بازدارنده برای "قدرت‌نمایی" اراذل و اوباش نیز یک ضرورت است.

چه اینکه از مقدمه همین قدرت‌نمایی‌هاست که کار برخی از این افراد به استفاده از اسلحه نیز می‌رسد.

فلذاست که بر مقامات انتظامی و قضایی است که با پیشگیری، اجرا و تبلیغات مناسب که از جمله لوازم آن اعلام همین نوع مجازات‌های سنگین و بازدارنده است؛ رذیلت‌های کوچه بازاری را در نطفه خفه‌سازی کنند تا جان و ناموس مردم در آرامش باشد.

قدرت‌نمایی‌های اینستاگرامی، ژست ایجاد بلوا و آشوب، یادکرد از اوباش معدوم و فراگیر شدن ژست‌های سفیهانه‌ای نظیر جنگی بودن و لات بودن! در نزد عده‌ای از افراد که ثمره اهمال برخی مسئولان قضایی و امنیتی است؛ می‌تواند سبب‌ساز خطرات بزرگی شود و البته در رخدادهای سهمگین امنیتی نیز موجب تقویت جبهه دشمن شود.

بایستی به این حقیقت تلخ اشاره کرد که قاتل طلبه همدانی تا قبل از ارتکاب به جنایت، بارها ژست قدرت‌نمایی و حتی استفاده از اسلحه گرفته بود و تصاویر این رفتارهای خود را نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود اما هیچ برخوردی با وی صورت نگرفت.

در همین زمینه قابل تأمل است که دیده شده برخی اراذل و اوباش نیز برای این شرور معدوم (که توسط نیروهای امنیتی در یک عملیات کشته شد) اقدام به برگزاری یادبود کرده‌اند!

اعلام مجازات‌های سنگین برای این انگل‌های اجتماعی، یکی از عقلانی‌ترین راه‌های پیشگیری از جرائم خشن توسط مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی است.

***

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • سعید IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    61 10
    متاسفانه یک عده آشوبگر فتنه گر با دروغ و مکر و حیله به نیروهای انقلابی و مومن و دلسوز فحاشی می کنند در شهرستانهای انقلابی و شهید پرور اما مسئولین آن شهر سکوت اختیار کرده اند و با سکوتشان حق راضایع می کنند. ما شهید دادیم که از نیروهای دلسوز دفاع کنیم.
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      32 6
      تهدیدات تاجزاده یادآور روش ملانصرالدین در ترساندن همسایگانش است!
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      31 2
      هیچ نسبتی بین تفکرات یک اصلاحطلب که روزی چپگراهای افراطی بودن و امروز نادان های لمپن هستند، با منافع ملی و ملت وجود نداره. لعنت به همشون که 32 سال از عمر مارو به فنا دادن.
    • حجت MD ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      20 3
      این اقا نبفهمه که اگر تسلیحات را از او بگیرند نه تنها غذا باو نمی دهند بلکه زندگی هم نمی دهند
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      17 0
      برجامو پله کردند و مردمو ذله کردند بازهم دست بردار نیستن !
    • سوخته IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      7 0
      تاج زاده ( پخ ) ببین از ترس خودت را خیس نکردی . چی زدی و کجا سیر می کنی .خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    42 1
    هنوز توی اعتدال روحانی هستیم و مشکلاتمان باقی ست، و هر روز هزار برابر میشود، مربا شد 30000 هزار تومن
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      19 0
      با برجام شون مرغ و تخم مرغ و گوشت و روغن و برق را هم به بحران تبدیل کردند.
    • SE ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      11 0
      ای مرده شور این اعتدال رو ببرند که کشور را در مقابل دشمنان خار و خفیف کرد و بهرمندی از آب را رو هم به مذاکره با دشمنان پیوند زد
    • CA ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
      0 0
      ما که دیگه هیچی نمیخریم بخوریم. اینه اعتدال روحانی
  • مصطفی IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    31 7
    سران فتنه رو حصر خانگی کنید برای همیشه. یک جوری که دیگه نتونند صداشون رو به گوش هوادارهاشون برسونند. کار تمومه./ هر چند که طرف دار آزادی هستم ولی امنیت از همه چیز مهمتره
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      20 2
      حکم محاربه باید برای اونایی که تحریک به عمل مسلحانه می کنن هم صادر بشه، یعنی دقیقا امثال حجاریان صهیونیست و تاجزاده ی ....! اون موقع امنیت و ارامش به جامعه بر میگرده.
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      0 0
      چقدر نفهمی توو
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    31 5
    به نظرم اگر چند نفر از اراذل بی شرف درملا عام به دار مجازات آویخته شوند مابقی این بی شرف ها حساب کار دستشون میاد.
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    29 0
    "لات‌های قدرت‌نما بخوانند" لات‌های قدرت‌نما اصولا نمی خوانند. اگر می خواندند که "لات‌های قدرت‌نما" نمی شدند.
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      8 1
      اتفاقا چیزایی که باید بدونن رو خوب میخونن! همشون قوانین سلاح گرم رو می دونن و واسه همین میرن کلت بادی تهیه میکنن.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    17 2
    چرا عوامل فتنه به راحتی در حال جولان در کشورند!، آیا این یک سیاست از طرف حکومت است!،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    برخوردی که با پلیس هتاک به پیرمرد ها در صف تزریق واکسن شد چی بود؟ کسی فهمید یا اینم رفت بغل دست عنابستانی و دادستان سیلی زن و مافوق فحاش
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      16 25
      در لحنت عقده نهفته عجیبی هست! به نظر مشکل تو اجرای عدالت نیست بلکه عقده و کینه انتقام در روحت رخنه کرده است!
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      13 20
      رفت کنار چشمهای کور شده با فلش بال و گردن شکسته سیاهان و نعش خونین معترضان به کنگره
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    12 51
    این افسادطلبان طی این ۳۰واندی سال اینقدر مملکت ومردم را غارت کردند که میتوانند براحتی یک مبلغی بیاندازند جلوی امثال میبدی،عبدی،تاجرزاده و‌‌‌‌.‌‌..‌که برایشان موعظه کنند(بدبخت حالا که ازدست این افسادطلبان جیرهخواری میکنی بازهم گرسنکی میکشید-درراه خدا کشور مردم اقتدار استقلال خودکفایی مبارزه با عارتگران طالمان لشعالگران واستکباز شرق وغرب .‌‌باش
  • حجت MD ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    7 2
    خیلی خودشان را روشنفکر می دانند اما الف بای زندگی و الفبای برخورد با شیطان را نم دانند
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    5 14
    تاجزاده اخرین امید شماست روزی را میبینم به تاجزاده التماس میکنید تا واسطه شود.اما مردم روی تاجزاده را هم نمی گیرند
  • DE ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    4 0
    فضول میی بیدی ؟ نبیدی ؟ اصلاح طلب: تا ما به آن اعتدالی که روحانی شعارش را داد اما نتوانست درست عمل کند، نرسیم مشکلات‌مان همچنان باقی است، شما اگر در بخور بخور .....اعتدال پیشه کرده بودید و زیاده روی نکرده بودید ملت دست رد به سینه تون نزده بودند. سعی کنید اول خودتون را اصلاح کنید بعد ادعای اصلاح جامعه را داشته باشید . یا ایهاالذین آمنو عیلکم انفسکم. اول از خودتون شروع کنید. جامعه پیش کش. اگر از همه این هپل هپوها کمی به افرادیکه بهتون حداقل 32 ساله رای دارن میدهند هم میدادید , اینجور الان ازشون سیلی نمیخوردید.
  • حامی قوانین درست IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    8 0
    بنده به عنوان یک شهروند از حکم محاربه برای افرادی که سرکشی و اسلحه کشی و قلدربازی و رعب و وحشت می کنند به شرط اجرای سریع احکام محاکمه شفاف و علنیو اطلاع رسانی رسانه ای درست از قوه قضاییه حمایت می کنم، باید یاد بگیریم اگر چیزی غلط است در مقابلش قانون بازدارنده و اگر درست است قانون حمایتی بگذاریم و ما مردم پشتیبان اجرای درست و اصولی آن باشیم #حکم_محاربه_برای_اسلحه_و_رعب_وحشت
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      0 1
      با اسراییل چرا محاربه نمیکنی
  • ابوالفضل IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 9
    این که کسی حقش رو بخواد اسمش فتنه نیست
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      9 1
      فتنه انگیزی تاجزاده و دوستانش در سال 88 قابل اغماض نیست.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    3 0
    هیچی را نباید برای این آدمک هدر داد
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    6 1
    تاجزاده مرد درگیری هستی بسم الله. ببین چکار میکنیم، در دو روز اول، سر فتنه را می زنیم تا بقیه تکلیفشان مشخص شود. سال ۸۸ تموم شد کلی تجربه و انگیزه پیدا کرده ایم
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      0 3
      این که روبه روی شما ست یک ایرانی هست که مطابق با قانون اساسی حق اعلام نظر داره شما با این رفتار غیر عقلانی8تون به دیگران فقط می فهمانید حق با شما نیست
  • ایرانی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 1
    بابا چرا یه نفر این را ادب نمی کند باید قانونی اصلاح بشه برای این خیانت کار ها تا در کمال پررویی به خیانت ادامه ندهند ولی یک نفر باید این تاجرزاده خیانتکار را ادب کنه
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 0
    حقوق 85 میلیونی از شرکت بیمه مبارک باشد . جالب اینکه افرادی که باعث اخراج تاج گردون شده بودند ، خودشان اخراج شدند و تاج گردون دوباره آمد . شغل این افراد در کشور چیه که اینقدر پول خوبی به جیب می زنند ؟؟؟ شاید از هزار فامیل باشند .تاجگردون تاجزاده تاج تاجری
  • حیدر صالح IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 0
    حکم محاربه در قانون مجازات اسلامی
  • مسیحا IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 0
    دیگه اینا از ریگی و روح اله زم و اینا که گنده تر نیستن..
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    انگل های اجتماعی قشننگ بود
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 0
    تاج‌زاده ناهار خورد!
  • FR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 0
    هدف بوجود آمدن و بعد تبلیغاتی دادن به این اراذل برای شرایط امنیتی بوده است که سوسولها در پستوی خانه قایم میشن و یا فرار میکنند تا این اراذل و اوباش را به جان مردم و بچه های بسیجی آنها بیندازند بشدت باید با آنها برخورد شود...
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    قراره این آقایون به اصطلاح اصلاح طلب برای مردم کار کنند یا مردم قراره به این آقایون خدمت کنند؟!!! مردم در انتخابات سال ۹۸ و ۱۴۰۰ ثابت کردند که دیگر تمایلی ندارند این آقایون برایشان کار کنند. این آقایون اگه واقعا طمع قدرت ندارن تنها راه حلی که دارن عذرخواهی از مردم و اعلام بازنشستگی است ،و نه تهدید دولت و حاکمیت برای تشکیل دولت ائتلافی و پیدا کردن جایی برای این آقایون تو دولت و کشور. همانطوری که جناب آقای حداد عادل فرمودن نقشه سیاسی کشور تغییر کرده و می بایستی طیف جریان انقلابی با ارائه تعریفی نو از انقلابی گری در گام دوم انقلاب و آغاز قرن جدید و با تحول در گسترش دایره معیارها و شاخص ها تا آنجا که می تواند این قشر از مردم را جذب جریان انقلابی نماید و این کار شدنی و امکانپذیر است .
  • FR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 0
    تاجزاده آخرین مهره و امید اصلاحاتچی های در واقع برانداز بود که سوخت !........کشور در هیچ شرایطی به اصلاح طلبهای خائن نیازی ندارد شاید به لطف خیانتهایحماقتهای خود آنها
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 1
    لات نیستم ولی در جامعه بعضی ها عمدا میخواهند اعصاب آدم را خراب کنند بعد که واکنش نشان میدهیم میشویم لات و ارازل! اون هایی ارازل هستند که سابقه شرارت و دعواهای فراوان دارند
  • صادق IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    ای‌تاجزاده‌خوب‌گوش‌کن‌وقتی‌اخور بعضیهاتنگ‌میشود‌صدایشان .همچون‌ جنابعالی‌گوش‌فلک‌راکر‌میکند.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    فتنه را بایستی در نطفه خفه کرد.
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    به به عمله ها وپادوهای ملکه باز هم شروع کردن دیگه جای شما باعملکرد افتضاحتان زباله دانی تاریخ است
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 0
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ ﴿۱﴾ واى بر هر بدگوى عيبجويى (۱) الَّذِي جَمَعَ مَالًا وَعَدَّدَهُ ﴿۲﴾ كه مالى گرد آورد و برشمردش (۲) يَحْسَبُ أَنَّ مَالَهُ أَخْلَدَهُ ﴿۳﴾ پندارد كه مالش او را جاويد كرده (۳) كَلَّا لَيُنْبَذَنَّ فِي الْحُطَمَةِ ﴿۴﴾ ولى نه قطعا در آتش خردكننده فرو افكنده خواهد شد (۴) وَمَا أَدْرَاكَ مَا الْحُطَمَةُ ﴿۵﴾ و تو چه دانى كه آن آتش خردكننده چيست (۵) نَارُ اللَّهِ الْمُوقَدَةُ ﴿۶﴾ آتش افروخته خدا[يى] است (۶) الَّتِي تَطَّلِعُ عَلَى الْأَفْئِدَةِ ﴿۷﴾ [آتشى] كه به دلها مى ‏رسد (۷) إِنَّهَا عَلَيْهِمْ مُؤْصَدَةٌ ﴿۸﴾ و [آتشى كه] در ستونهايى دراز آنان را در ميان فرامى‏ گيرد (۸) فِي عَمَدٍ مُمَدَّدَةٍ ﴿۹﴾ در ستونهاي كشيده و طولاني! (۹)
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 1
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خداوند رحمتگر مهربان وَيْلٌ لِكُلِّ هُمَزَةٍ لُمَزَةٍ ﴿۱﴾ واى بر هر بدگوى عيبجويى (۱) الَّذِي جَمَعَ مَالًا وَعَدَّدَهُ ﴿۲﴾ كه مالى گرد آورد و برشمردش (۲) يَحْسَبُ أَنَّ مَالَهُ أَخْلَدَهُ ﴿۳﴾ پندارد كه مالش او را جاويد كرده (۳) كَلَّا لَيُنْبَذَنَّ فِي الْحُطَمَةِ ﴿۴﴾ ولى نه قطعا در آتش خردكننده فرو افكنده خواهد شد (۴) وَمَا أَدْرَاكَ مَا الْحُطَمَةُ ﴿۵﴾ و تو چه دانى كه آن آتش خردكننده چيست (۵) نَارُ اللَّهِ الْمُوقَدَةُ ﴿۶﴾ آتش افروخته خدا[يى] است (۶) الَّتِي تَطَّلِعُ عَلَى الْأَفْئِدَةِ ﴿۷﴾ [آتشى] كه به دلها مى ‏رسد (۷) إِنَّهَا عَلَيْهِمْ مُؤْصَدَةٌ ﴿۸﴾ و [آتشى كه] در ستونهايى دراز آنان را در ميان فرامى‏ گيرد (۸) فِي عَمَدٍ مُمَدَّدَةٍ ﴿۹﴾ در ستونهاي كشيده و طولاني! (۹)
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    3 0
    سلاح گرم با سرد چه فرقی داره؟ باید با چاقوکشها و زورگیرها هم همینطور برخورد بشه
    • DE ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      3 0
      نانوایی محله ما را که با سیخ نانوایی مشتریش را زده بود بعنوان حمل سلاح گرم کردنش سالها زندان .چون سیخ یا انبر نانوایی لامصب خیلی گرمه دست آدم تاول میزنه.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 0
    .... پدر تاجزاده....
  • حمید IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    4 0
    این اراذل و اوباش یکی میخوان مثل اردوغان!
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 0
    مملکت پلیس قدرتمند و قوی میخواد .پلیسی که وقتی یه مشت آت و آشغال حتی وقتی اسم مامور میاد خودشون رو خیس کنن
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    6 0
    این حجاریان باید به جرم خیانت هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی در کشور کرده محاکمه گردد اما همیشه یک مصونیت مرموز ماع بوده است !!!!!!!!!!!
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 0
    لعنت به فتنه گر و وطن فروش های خائن و همین طور شیطان بنفش که این شده حال روز مملکت کشور شده پر از نفوذی و عامل دشمن باید ریشه تمام اینها در کشور زده شود
  • امیر عباسی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 0
    تاجزاده واصلاح طلبان و براندازان،غلط زیادی میکنن،مگه مردم ایران مرده باشن که یکمشت مرفه بیدرد برج عاج نشین،که همیشه رفیق ویار اجنبی وبیگانه و منافقین و دشمنان بودن،وسبک زندگی طاغوتی و اشرافی وبی بندوبار و متکبرانه شان اعصاب ملت رو بهم ریخته،بخواهند فتنه ی جدیدی درست کنن و مملکت رو به آشوب بکشانند،دیگه نه سال ۷۸ونه ۸۸ ونه ۹۸،اینبار غلطی بکنن،خودمردم اینارو از قاموس این کشور محو وحذف خواهند کرد،این مزخرفات تاجزاده،چرندیات وهذیون های یک دیوانه است که گوشه ی تیمارستان در خیال خویش از خود قهرمانی ساخته،دست این جماعت مکار ومنافق خیلی وقت است رو شده
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    اگر قانون رسیدگی به اموال مدیران کشور که در مجلس دهم به تصویب رسید به اجرا در آید این مزدوران اجانب چه مزد بگیرند چه نگیرند برای همیشه خفه خواهند شد چون اینها با پولهای باد آورده و از راه رانتخواری بدست آورده اند و برای خرج کردنش هم هیچ نگرانی ندارند چون برایش زحمت نکشیدند بنابر این با پول بیت المال با جمهوری اسلامی میجنگند
  • امیرو IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 0
    چرا برای نمونه چند تا از این افساد طلبهای خائن رو بازخواست نمیکنند تا هم ما دلمون آروم بگیره هم ترس به جان دشمنان اسلام بیفته
    • حمید IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      0 0
      بله؟ روبات نما!
  • عبداله اسدی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    2 0
    تاج زاده و همه اصلاح طلبان نوکری آمریکا را به همه چیز ترجیح می دهند
  • BR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 0
    اعتدال روحانی؟؟؟!!!!! اینها ایران زندگی میکنن؟ چرا نمیفهمن؟
  • BR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    1 0
    پررویی نجومی
  • BR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 0
    پررررروییییی نجوووومیییییی ای خدااااا
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    0 0
    مملکت مملکت نیست طرف ضدنظامه اما حقوق بگیر نظامه با پول و امکانات نظام علیه نظامه... شما فقط میخای یک عده ...بشن برن جلو خودشون رو بدن به فنا شما هم پولتون رو بگیرید عمرا کسی ... بشه برا امثال تاجزاده ونیبدی ورهامی
  • CA ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    0 0
    اعتدال روحانی؟!!!!!!
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    0 0
    ازاینکه افرادفاسد ووطن فروش مثل تاج زاده حجاریان وعبدی و. را مطرح می کنید ممنون هستم اگر چه زجر اوراست اماباعث قدر شناسی از خدمت گذاران وارزش انها میشود همانطور که بامشاهده نجاسات ارزشواهمیت مطهرات روشن میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس