کد خبر 1238457
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
ضرب الاجل دادستان‌های نیویورک به وکلای ترامپ در خصوص اتهامات مالی

دادستان‌های نیویورک تا روز دوشنبه به وکلای سازمان تجاری و اقتصادی ترامپ فرصت داده‌اند تا دلایل خود را برای عدم طرح اتهامات مجرمانه علیه فعالیت‌های تجاری خانواده ترامپ ارائه کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، روزنامه واشنگتن پست یکشنبه نوشت: دادستان‌های نیویورک به وکلای دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته‌اند تا روز دوشنبه باید دلایل خود را اعلام کنند که چرا نباید اتهامات مجرمانه علیه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی خانواده ترامپ مطرح شود.

بیشتر بخوانید:

ترامپ کجاست و چه کار می‎کند؟

بر اساس این گزارش، واشنگتن پست به نقل از ۲ منبع آگاه افزود: این ضرب الاجل نشانه دیگری است که دادستان‌های نیویورک قصد دارند اتهامات مجرمانه را علیه این شرکت مطرح کنند.

دفتر دادستان منهتن روز جمعه به وکلای دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا اطلاع داده است که این دفتر در حال بررسی طرح اتهامات مجرمانه علیه فعالیت‌های اقتصادی و تجاری خانواده ترامپ است.

نیویورک تایمز نیز نوشت: سیروس وینس دادستان منطقه منهتن احتمالا طی هفته آینده اتهامات مجرمانه علیه سازمان ترامپ و آلن وایسلبرگ مدیر ارشد مالی آن را اعلام خواهد کرد.

یکی از وکلای سازمان ترامپ در مصاحبه با ان بی سی نیوز گفت: به نظر می‌رسد مقام‌های دادستانی منهتن قصد دارند علیه این شرکت اتهاماتی را مطرح کنند و این اقدام کاملا عصبانی کننده است. این شرکت هیچ گونه گناه و خطایی را مرتکب نشده و ما فورا برای رد این اتهامات اقدام خواهیم کرد.

دفتر دادستان منهتن تحقیقات گسترده‌ای را علیه کلاهبرداری مالیاتی و بیمه‌ای سازمان ترامپ و سایر تخلفات آن انجام داده است.

ان بی سی نیوز فاش کرده است که وکلای سازمان ترامپ روز پنجشنبه گذشته با دادستان‌های منهتن دیدار کرده و از آنها خواسته‌اند تا اتهامات مجرمانه را علیه این شرکت مطرح و دنبال نکنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس