کد خبر 1238386
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰

به گزارش مشرق صفحه اینستاگرامی جنبش مقاومت در جنگ ارزی نوشت: درحالی‌که ایران درگیر رکن چهارم جنگ اقتصادی یعنی جنگ منابع شده است و لیبرال‌ها از طریق تریبون‌های خود قصد تخریب کشاورزی ایران با توقف تولید گندم و واردات این محصول را دارند، محققان چینی با کشت برنج، یک تیر و دو نشان می‌زنند.

محققان چینی با کمک یک ملات ساخته شده از مواد گیاهی توانستند ماسه کویر را به یک خاک حاصلخیز برای کشاورزی تبدیل کنند. اما ما هشت سال گذشته درگیر برجام و تفکر آبگوشت بزباش و قیمت دلار و رنگ ریش و ... بودیم؛ وطن فروشان رشد علمی متناسب با نیازها را متوقف کردند و فقط می‌خواستند با بازی‌های روانی هشت سال را تمام کنند.

قدرت در حال جا به جایی است اما بنگاه‌های سم‌پراکنی آن‌ها در کانال‌های تلگرامی، پیج‌های اینستاگرامی، مجلات، کرسی‌های دانشگاهی و ... دست از سر این مردم مستضعف برنخواهند داشت.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • DE ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    3 0
    این اصلاحاتچی ها دلشون برای مردم و کشور نسوخته! فقط به فکر راندبازی خودشون بودند وبه توسعه و پیشرفت کشاورزی اهمیتی ندادند. همه کشورهای اروپایی و غربی تمام تلاش شون رو میکنند که کشاورزی شون قائم به خودشون باشه ووابسته نباشن تا مورد تهدید غذایی قرار نگیرند. ولی اصلاحاتچی ها حتی همین یک ذره شعور رو هم نداشتند.
  • سید IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    4 0
    تنها راه نجات زمین های خشک ایران و نیز حفظ مراتع و جنگل ها و کلاً پوشش گیاهی و رونق کشاورزی در ایران دوکار است: جلوگیری از تبدیل اراضی زراعی و طبیعی به انواع ساخت و ساز و کار دیگر شیرین کردن آب دریاهای جنوب و انتقال شان به داخل کشور در حجم زیاد. والسّلام.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    2 0
    وزارت جهاد کشاورزی لطفا از خواب بیدار شید و با برنامه ریزی درست و ارایه لیست کشت محصولات کشاورزی و کمک های حمایتی به کشاورزان و افزایش قیمت محصولات مهم کشاورزی چون گندم و.... به داد کشاورز و حتی کشور برسید.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    جنبش مقاومت در جنگ ارزی نوشت: درحالی‌که ایران درگیر رکن چهارم جنگ اقتصادی یعنی جنگ منابع شده است و لیبرال‌ها از طریق تریبون‌های خود قصد تخریب کشاورزی ایران با توقف تولید گندم و واردات این محصول را دارند، محققان چینی با کشت برنج، یک تیر و دو نشان می‌زنند./جواب / یک طرف دعوا هم خود شما هستید . ارامش مردم را سلب کردید . با دعوای زرگری قدرت تفکر مردم را خراب کردید .
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 3
    چرا اینقدر اسم لیبرالیسمو بد میکنید همین لیبرالها بودند که جلوی غارت منابع کشورهای جهان سوم توسط ارتشهای غربی را گرفتند و الا امروز چیزی به اسم ایران یا هند امکان داشت اصلا وجود نداشته باشه همین لیبرالها بودند که جلوی رفتار زشت کشورهای غربی با مردم خودشان را گرفتند و ان جبهه ای که جلوی میلیتاریسم جهان غرب ایستاده لیبرالها غرب هستند هستند واقعا فکر کردید موشکهای شما انها را ترساندند دیدید که ترامپ با شما چه کرد تازه اون عاقله از این دیوانه ها زیاد در غرب داریم که خون فاشیسم در رگهاشان قل قل میکند پس دوست و دشمن خود رابشناسید لیبرالها با شما دشمنی ندارند فقط راه دیگر را در کمال احترام پیشنهاد میکنند حساب انها را با مشتی خود فروخته وطن فروش غرب زده زن باره فاسد جدا کنید
  • NL ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    کشت برنج توی خاک بیابان؟ با کدوم آب این کار رو کردن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس