تهامی:تیم ملی از زمان ویلموتس و کی‌روش هم بهتر بازی کرد/مسئولان اسکوچیچ را تا مرحله نهایی حفظ کنند

بازیکن اسبق تیم فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی نه تنها نسبت به زمان ویلموتس بلکه حتی بهتر از زمان کارلوس کی‌روش فوتبال بازی می‌کرد.

به گزارش مشرق، ابراهیم تهامی در خصوص اینکه در فاصله چهار روز تا قرعه‌کشی مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال مشخص نشده است، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال باید هر چه سریع‌تر تکلیف اسکوچیچ را مشخص کند. اگر این اتفاق نیفتد، برای بازیکنان تیم ملی خوب نیست و طبیعتاً آنها دچار سردرگمی خواهند شد. 

وی افزود: تیم ملی در چهار مسابقه اخیر نتایج خوبی گرفته و من فکر نمی‌کردم بتواند از این بازی‌ها سربلند بیرون بیاید، اما نه تنها نسبت به زمان ویلموتس بلکه معتقدم حتی بهتر از زمان کارلوس کی‌روش فوتبال بازی می‌کردیم زیرا کی‌روش تیم‌هایش تدافعی بازی می‌کنند ولی ما در این مسابقات هجومی بازی کردیم. 

بیشتر بخوانید:

برانکو: اسکوچیچ بهتر از کی‌روش است

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد: تیم ملی متعلق به فدراسیون فوتبال نیست بلکه متعلق به 80 میلیون ایرانی است. مردم برای پیروزی این تیم نماز و قرآن می‌خوانند و همه این تیم را دوست دارند. عرب، کرد، آذری‌زبان و... موفقیت تیم ملی را می‌خواهند و به همین دلیل است که مردم از مسئولان انتظار دارند این تیم بلاتکلیف نباشد. 

تهامی با تأکید بر اینکه پیش از حضور اسکوچیچ در تیم ملی به این مربی انتقاد داشت گفت: قبل از حضور این مربی اصلاً از او خوشم نمی‌آمد اما انسان باید در اظهاراتش خدا را درنظر بگیرد. وقتی بازی‌های تیم ملی را دیدم و همچنین ترکیب تیم ملی در مسابقات مختلف و تعویض‌های اسکوچیچ را مشاهده کردم، نظرم نسبت به این مربی تغییر کرد. خیلی‌ها می‌گفتند عراق و بحرین ضعیف هستند، ولی مگر می‌شود یک مربی روی تیمش کار نکند؟ قطعاً تیم ملی کشورمان با مربی تمرینات خوبی داشته که منجر به چهار پیروزی شده است. 

وی خاطرنشان کرد: بهترین کار مسئولان فدراسیون و مسئولان کل کشور در شرایط فعلی این است که اسکوچیچ را حداقل تا مرحله نهایی حفظ کند. وقتی یک مربی نتیجه می‌گیرد، باید او را حفظ کرد. فرض کنید قرار باشد فدراسیون فوتبال کی‌روش را برگرداند، در این صورت این مربی می‌خواهد سیستم مدنظر خود را پیاده کند و تا بازیکنان از سیستم اسکوچیچ به کی‌روش برسند، فرصت از دست رفته و تیم ملی ما در آستانه جام جهانی بزرگترین ضربه را خواهد خورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس