کد خبر 1237229
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
ترافیک در هراز و آزادراه پردیس-تهران/کندوان به علت حجم زیاد خودرو یک طرفه شد

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب کندوان در اغلب مقاطع گزارش شده است، گفت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار داشت: طبق اطلاعات ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های تهران-شمال گفت: در حال حاضر در ‌مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ تردد روان است.

وی اظهار داشت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و در حال حاضر ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب کندوان در اغلب مقاطع گزارش شده است.

* ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه و هراز و آزادراه پردیس-تهران

آشوری ادامه داد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده های بایجان، شاهاندشت، آب اسک و مبارک آباد نشان می دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده دماوند، از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود خبر داد.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران 

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، از بروز ترافیک سنگین در محور تهران - فشم و بالعکس خبر داد.

آشوری درباره وضعیت جوی جاده‌ها بیان داشت:‌ در محورهای تهران-شمال و دیگر جاده‌های کشور، بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات ۱۹ تا ۲۰

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ‌۲۲۷۵ ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل ۰.۲ درصد کاهش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها ۱۲.۹ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شد.

*‌ آزادراه تهران-کرج-تهران پرترددترین جاده کشور

وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج با ۱۴۳ هزار تردد، آزادراه کرج-تهران با ۱۳۸ هزار تردد و آزادراه‌ ‌کرج‌-قزوین با ۱۳۱ هزار تردد ثبت شد.

* هشت جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است 

آشوری اظهار کرد: محور لارستان-کهورستان در استان هرمزگان از ۴ تیر ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده پونل-خلخال، محور خرم‌آباد-پل دختر، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، جاده شهداد-نهبندان‌، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین-همدان در کیلومتر ۱۱۰ و محور خرم‌آباد-پل دختر،  به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    جهت استفاده بهترمنحنی ترددبیست وچهارساعته راارائه فرمایید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس