بنیامین نتانیاهو نمایه

ابوشریف گفت: جنگ ۱۲ روزه ضربات جبران ناپذیری به اسرائیل وارد کرد که برکناری نتانیاهو از علایم مهم آن بود.

به گزارش  مشرق، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران روز پنجشنبه در همایش بین المللی «نبرد سیف القدس؛ محور مقاومت و دفاع از مسجد الاقصی» در قم گفت: حامی اصلی و بزرگ مقاومت فلسطین، جمهوری اسلامی ایران است و این کشور در برابر کشورهای مرتجع که هماهنگ با محور غرب هستند در دفاع از آرمان قدس شریف ایستادگی می‌کند.

او با بیان این که نشانه های پیروزی بر اسرائیل غاصب کاملا ظاهر شده است، افزود: گروه های مقاومت اسلامی نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری کرده اند که عملیات های موشکی در نوار غزه از مصادیق آن است.

بیشتر بخوانید:

شیوه جدید رژیم صهیونیستی برای اعمال نفوذ در مذاکرات وین

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان این که نتانیاهو امروز با رو سیاهی به گوشه‌ای رانده شده است، گفت: جنگ ۱۲ روزه ضربات جبران ناپذیری به اسرائیل غاصب وارد و رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرد و برکناری نتانیاهو از علایم مهم آن بود.

ابوشریف عنوان کرد: ارتش صهیونیستی که ادعا می کرد شکست‌ناپذیر است با ضربت اولیه مجاهدان فلسطینی کاملا اعتبار خود را از دست داده است، هرچه ما در این نبرد ۱۲ روزه دستاورد داشته‌ایم در طرف مقابل شکست و عقب‌نشینی نمودار شده است.

او عنوان کرد: این روایت آمریکایی و صهیونیستی که اسرائیل را بر حق و برتر در کل دنیا می‌دانست در حال رنگ باختن است.

ابوشریف اضافه کرد: تظاهراتی که در انگلستان و جاهای دیگر علیه اسرائیل صورت گرفت نشان دهنده این بود که معرکه ای که بندگان صالح خدا آغاز کرده‌اند برگ برنده را در اختیار دارد.

او ادامه داد: آنچه که از ملت‌های مسلمان می‌خواهیم این است که بر جانبداری از حق ادامه دهند و علامت های پیروزی که ظاهر شده باید ما را به سمت جدیت و عزم شدید بر ادامه راه سوق دهد.

ابوشریف گفت: همان طور که دشمنان با هم در برابر ما متحد هستند، ما و امت‌ اسلامی هم باید برای رسیدن به وعده‌هایی که داده شده متحد باشیم و از غزه و مقاومت آن حمایت بیشتری کنیم.

او تاکید کرد: همان گونه که سید حسن نصرالله گفت هرگونه تعرض به قدس تعرض به مقدسات همه ما است و ما هم ساکت نمی‌نشینیم.

 نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: خود فلسطینی‌ها در غزه و فلسطینی‌های داخل سرزمین‌های اشغالی هنوز مقاومت و نبرد خود را ادامه می‌دهند و ممکن است دوباره یک معرکه جدی آغاز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روشن فکر IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 1
    خوشتیپ بود
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 0
    همین جنگ کوتاه مدت حربه خودش بود تا توی قدرت بمونه که بدتر سریع تر رفت
    • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      بالاخره پشت هر حمله ایی در اسرییل یک نادانی نشسته است، مهم تو سری خوردن از مقاومت بود که خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس