image-20210624160138-1.jpeg

مسکن یکی از بازارهای امن و کم ریسک در حوزه‌ی سرمایه گذاری است. تمام ثروتمندان دنیا بخش عمده‌ی سرمایه‌شان به صورت ملک است.

چرا سرمایه‌گذاری در ملک؟

مسکن یکی از بازارهای امن و کم ریسک در حوزه‌ی سرمایه گذاری است. تمام ثروتمندان دنیا بخش عمده‌ی سرمایه‌شان به صورت ملک است.

دانشگاه UCLA کالیفرنیا گزارشی منتشر کرده که می‌گوید: با سرمایه گذاری در ملک، حس قدرت در افراد بیشتر دیده می‌شود.

اشخاصی که با خرید ملک اعتماد به نفس پیدا می‌کنند، راحت‌تر به اهداف مالی خود می‌رسند.

 پس اگر شما هم می‌خواهید شروع به سرمایه‌گذاری کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

همیشه فرصت‌های عالی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید، در این مقاله یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

مزیت‌های سرمایه‌گذاری در املاک

هر روش سرمایه‌گذاری، مزایا و معایبی خاص خود را دارد که شما باید به برآیند این دو توجه کنید. برای مثال مهم‌ترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در ملک که باعث شده است در حال حاضر به‌عنوان بهترین راهکار شناخته شود، عبارت‌اند از:

-ملک، کالای وارداتی نیست

مهم‌ترین تفاوت البته برتری املاک نسبت به سایر روش‌های سرمایه‌گذاری در این است که ملک را نمی‌توان از خارج از کشور وارد کرد. در واقع تمام مردم باید برای خرید ملک، به سراغ زمین‌های داخل کشور بروند در نتیجه دست رقابتی از طریق واردات در این زمینه وجود ندارد.

-در ایران محدودیت ملک داریم

جالب است بدانید علی‌رغم اینکه ایران یک کشور پهناور است اما عمده زمین‌های آن به کوهستان، دشت و کویر اختصاص دارد و همین باعث می‌شود ما دچار محدودیت ملک برای زندگی شویم. در واقع املاکی که قابلیت ساخت‌وساز دارند، کمیاب شده و همان تعداد باقیمانده، بسیار ارزشمند خواهند شد.

-ملک همیشه ارزش خود را حفظ می‌کند

فرض کنیم که شما در زمان انقلاب، یک‌تکه زمین و مقدار زیادی دلار خریده‌اید. اکنون مقایسه کنید سرمایه‌گذاری در خرید ملک بهتر بوده است و یا خرید دلار؟ متأسفانه دلار و طلا مدام در حال تغییر بوده و در چند سال اخیر شاهد ازدست‌رفتن سرمایه بسیار از هم‌وطنان عزیز بوده‌ایم که تمام دارایی خود را وارد خرید دلار کرده‌اند؛ بنابراین خرید ملک، کمترین ریسک را دارد. حداقل چیزی که وجود دارد این است که اگر بازار ملک خراب شد، می‌توانید زمین یا ساختمان را برای خودتان نگه دارید.

-امکان تغییر کاربری ملک وجود دارد

ملک تنها چیزی است که هر زمان خواستید می‌توانید کارایی آن را عوض کرده و در مسیر جدید از آن استفاده کنیم. برای مثال یک ملک صنعتی را به ملک کشاورزی تبدیل کنید. در واقع متناسب با شرایط فعلی و اینکه در حال حاضر فعالیت در چه زمینه‌ای بهتر است، کاربری ملک را عوض کنید. اما آیا چنین امکانی با خرید دلار یا طلا وجود دارد؟

-مهارت و دانش سرمایه‌گذاری در ملک را به راحتی می توانید یاد بگیرید!

بری اینکه بتوانید وارد بورس شوید، باید یک فرد حرفه‌ای در این زمینه باشید چون در غیر این صورت در مدت‌زمان کوتاهی، سرمایه خود را از دست می‌دهید. شما باید بدانید در حال حاضر باید در چه اموری در بورس سرمایه‌گذاری داشته باشید. یک خطا کافی است تا ضرر سنگینی را متحمل شوید. اما برای ملک چنین نیست. کافی است با یک مشاور املاک معتمد و باتجربه صحبت کنید تا یک ملک آینده‌دار را به شما معرفی کند و خرید را انجام دهید. حتی برای تغییر کاربری، زمان فروش، ساخت‌وساز و… نیز کافی است با مشاورین حرفه‌ای مشورت کنید تا نتیجه ایدئال را به دست بیاورید.

شما به عنوان یک سرمایه‌گذار نکات زیادی را باید یاد بگیرید تا یک معامله خوب و به دور از ریسک انجام دهید. به شما پیشنهاد می کنیم که از آموزش‌های رایگان و غیر رایگان سرمایه گذاری در املاک شزوما استفاده کنید.

چگونه بدون داشتن سرمایه زیاد، در خرید ملک سرمایه گذاری کنیم؟

اگر می‌خواهید در خرید خانه و زمین سرمایه گذاری کنید، اما سرمایه زیادی ندارید، راهکارهای زیادی وجود دارد. همیشه فرصت‌های بکر در مناطق رو به توسعه شهرها وجود دارد. حتما بارها و بارها شنیده‌اید که فردی سال‌ها پیش با پرداخت مبلغی ناچیز (که شاید از پول خرید یک خودرو نیز کمتر بوده) زمینی را خریده است.

اما اکنون با توجه به توسعه‌ی شهرها و رشد جمعیت، آن زمین که زمانی ارزش چندانی نداشت، بسیار ارزنده شده است و سود بسیار زیادی را برای مالک خود ایجاد کرده است.

اینکه شما توانایی تشخیص چنین فرصت‌هایی را داشته باشید بسیار مهم است و می‌تواند تحولی در زندگی مالی آینده شما ایجاد کند.

و اما برعکس این حالت هم کاملا صادق است. اگر شما به دلیل عدم آشنایی با اصول سرمایه گذاری مناطق نامناسبی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید، نه تنها در آینده سود چندانی به دست نمی‌آورید، بلکه سرمایه فعلی خود را، هر چند هم که کم باشد از دست خواهید داد. اگر قصد سرمایه گذاری در املاک را دارید، می‌توانید از آموزش‌ها و مشاوره آکادمی شزوما استفاده کنید.

یکی دیگر از روش‌ها آشنایی با اصول و تکنیک‌های پیش خرید آپارتمان است که می‌تواند به شما کمک کند که یک ملک را تا 80 درصد ارزانتر از قیمت واقعی آن خریداری کنید.

نکات زیادی در هنگام سرمایه گذاری املاک وجود دارد، از نکات حقوقی گرفته، تا گرفتن استعلام از ارگان‌های مختلف، تشخیص ارزش واقعی ملک و ...

اما سرمایه گذاری مناسب زمانی اتفاق می‌افتد که شما در زمان مناسب، فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری پیدا کنید و آن را شکار کنید!

یک سرمایه گذاری خوب، در آینده بازار فروش خوب همراه با سود قابل قبولی برای شما خواهد داشت. اما اگر سرمایه گذاری غلطی انجام دهید، ممکن است در آینده نتوانید ملک خود را بفروشید و مالک اول و آخر ملکی که خریده‌اید خودتان باشید

چرا سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران نسبت به مناطق دیگر پرسودتر است و بازدهی بیشتری دارد؟

طبق آخرین بررسی که از آمار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد خرید و فروش مسکن در شهر تهران انجام شده، منطقه 22 نسبت به منطقه 1 تهران (که منطقه 1 شامل مناطقی نظیر فرمانیه، تجریش، نیاوران می‌شود) بین 2 تا 3 برابر رشد بیشتری را تجربه کرده است.

از آنجایی که تقاضا برای سرمایه گذاری در منطقه 22 هر روز در حال افزایش است، این شدت تغییر و فاصله رشد قیمتی در منطقه 22 نسبت به مناطق دیگر شهر تهران هر سال افزایش پیدا می‌کند و پیش بینی‌ها حاکی از آن است که آپارتمان طی  3 سال آینده در منطقه 22 تا 7 برابر افزایش قیمت داشته باشد.

سرمایه گذاری در منطقه 22 یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در ایران است.

به دلیل رشد اقتصادی زیادی که در منطقه 22 شاهد خواهیم بود، پروژه‌های مسکونی بسیار زیادی در حال احداث است. که هر هفته تعدادی از این سازندگان به کارگروه شزوما مراجعه می‌کنند تا در پذیره نویسی به آنها کمک کنیم. ما در کارگروه شزوما، بیش از 10 معیار استاندارد برای تایید این پروژه‌ها داریم که تمامی پروژه‌هایی که از سمت ما معرفی می‌شوند، باید این استانداردها را داشته باشند.

جمع بندی

امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید، به منظور اطلاع از فرصت‌های ناب سرمایه‌گذاری، در سراسر کشور با کارشناسان شزوما تماس بگیرید. شما می‌توانید از طریق چت واتساپ، تلگرام یا اینستاگرام با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کافی است در گوگل نام شزوما را جستجو کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس