تسلیت

سیدابراهیم رئیسی در پی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش مشرق،متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

سانحه تلخ واژگونی اتوبوس اعزامی جمعی از خبرنگاران حوزه محیط زیست  به آذربایجان غربی که منجر به فوت ۲ تن از خبرنگاران عزیز شد، مایه تأسف و تاثر اینجانب گردید.

این سانحه ناگوار را به خانواده های محترم ایشان، جامعه مطبوعاتی کشور و تمامی فعالین صیانت از محیط زیست تسلیت گفته و برای مصدومان این سانحه از خداوند متعال شفای عاجل مسئلت دارم.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی نیز موظف است به منظور رسیدگی «سریع و دقیق» به پرونده قضایی تشکیل شده در این زمینه، «نظارت» لازم را بعمل آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ES ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    9 0
    آنطور که پیداست چهل روز باقیمانده از دولت اصلاحات، کشور آبستن حوادث بسیار خواهد بود. اتفاقاتی که تصور میشد قبل از انتخابات، از طریق ارباب ثروت و قدرت، کشور را دچار تلاطم کند با پیش بینی پیروزی جبهه ی انقلاب، به بعد از انتخابات شیف شد تا کشوری در اوج التهاب، از بابت به حد خطر رسیدن آستانه ی تحمل مردم (گرانی های افسارگسیخته، اتفاقات ناگوار اجتماعی، توافق احتمالی خسارت بار با غرب و ...) تحویل دولت تازه پا گرفته شود. بر آقای رییسی و اطرافیانش لازم و واجب است هوشیار بوده و از اکنون اوضاع را به دقت رصد کنند.
  • وطن پرست DE ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    2 0
    خون خبرنگارها رنگین تر است؟
    • انرژی هسته ای IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      0 1
      برای سرباز ها هم تسلیت گفتن
  • شهروند شهرستان ارومیه IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام اگر برای منابع اطلاعاتی ایران ثابت شود که اشکال ترمز اتوبوس سانحه خبرنگاران و اتوبوس سرباز معلمان کار دشمنان پیروزی مقاومت چه صهیونیزم ها و چه وهابی ها باشد ضربه های هزاران بار سهمگین تر را از نیروهای مقاومت با سرعت خیلی سریع دریافت خواهند کرد نیروهای اطلاعاتی کشور تیزبینانه با این حادثه ها برخورد کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس