علی فتح الله زاده

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: آقای سلطانی فر در این مدت اندکی که به پایان کارت مانده بیا و توبه کن وگرنه هواداران سر پل صراط یقه ات را می گیرند.

به گزارش مشرق، پیرو تغییرات چندباره طی سال های اخیر در هیئت مدیره باشگاه استقلال با یکی از مدیران اسبق این مجموعه که در سالهای پس از انقلاب، پر افتخارترین مدیر باشگاه استقلال بوده صحبت کردیم.

علی فتح الله زاده، درباره انتصاب‎های جدید در هیئت مدیره باشگاه استقلال، وضعیت بغرنج مدیریت در این مجموعه، آینده باشگاه، دولت رو به پایان حسن روحانی و انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جدید دولت بعد حرف زد. 

گزیده صحبت های مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال؛

*آقای سلطانی فر بیا و توبه کن
*این هوادار سر پل صراط یقه وزیر روحانی را می گیرد
*روحانی ۵ سال صدای ضجه هوادار استقلال را نشنید
*به زندان می رم ولی دیگر ساکت نمی مانم
*آقای روحانی تشکر می کنیم که دلار را ۲۵هزار تومان کردید
*شما نمی توانید قهرمان آسیا شوید باید استقلال را بزنید؟
*رییسی به فریاد استقلالی ها برسد
* لابد روحانی مثل بنزین می گوید صدای اعتراض استقلالی ها را نشنیدم
* کسی نیست این سلطانی فر را سین جیم کند؟
*پشت پرده چه خبر است؟
* استقلال گناه کرده دو ستاره آسیایی گرفته؟
* به تیم تان کمک کنید ولی حق ندارید استقلال را از بین ببرید
* آقای روحانی چکار کردی که از تو تشکر کنیم؟
* رییسی انتخاب شد چون ثابت کرده از مردم حرف شنوی دارد
* آمد و رفت ۷۰ مدیر طی ۵، ۶ سال یک رکورد است
* مسئول چه حقی دارد از جایگاهش سوء استفاده کند؟
* با هزار میلیارد هزینه کدام جام را برای هوادار آوردید؟
* دیگر نمی گذاریم برند استقلال را بیش از این تخریب کنید
* با هواداران دو تیم چه کردید که اینطور به جان هم می افتند؟

بیشتر بخوانید:

حجازی: اتفاقات مدیریتی استقلال عجیب است

آقای فتح الله زاده، باز هم برای چندمین بار طی سالهای اخیر شاهد تغییر چند باره در جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بودیم. این روال تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

واقعیت این است وقتی می گفتند آقای وزیر می خواهد استقلال را نابود کند، به مخیله کسی نمی گنجید که واقعاً چنین باشد! که وزیر یک مملکت اینقدر سطح فکری پایین داشته باشد تا برای موفقیت تیم محبوبش، رقیب آن را تخریب کند! این شیوه یکی از سطح پایین ترین روش‎ها در بحث هواداری است که حتی در پایین‌ترین رده ، یعنی آنهایی که برای طرفداران تیم رقیب شان کری می خوانند هم راضی نمی شوند با ناجوانمردی، رفتارهایی را در قبال تیم رقیب شان انجام بدهند که منجر به تخریب آن می شود.

به زندان می روم اما همه چیز را می گویم/ از کدام کار روحانی تشکر کنیم؟/ آقای رئیسی به داد استقلال برسید!

بیشتر توضیح می دهید؟

رفتارهایی که از سوی وزارت ورزش طی این سال ها در قبال باشگاه استقلال انجام شده در تاریخ ورزش کشور ما بی نظیر است. تا به حال دیده نشده و تا ابد هم دیده نخواهد شد. دلیلش هم هویداست! چطور ممکن است ظرف شش، هفت سال ۶۰، ۷۰ نفر در این باشگاه پست بگیرند و از آن برکنار شده یا خودشان کناره گیری کنند؟ این یعنی ما هیچ تخصصی در زمینه انتخاب مدیر نداریم و این قدر افراد را جابجا می‎ کنیم تا در نهایت به فرد درست برسیم! ولی من می گویم این راهش نیست.

چرا این مسائل از طریق دولت پیگیری نشد؟

لابد می گویند من خبر نداشتم! اگر این مسائل را به آقای روحانی بگویید با این که پنج سال است هوادار ما ضجه می زند که یک نفر به داد تیم اش برسد، حتما باز هم می گوید من چیزی در این باره نشنیدم! این موضوع درباره آقای روحانی مسبوق به سابقه است. مثل آن روزی که صبح بیدار شده بود و فهمید بنزین گران شده! بعد پشت میکروفون رفت و گفت: "من خبرنداشتم و امروز شنیدم"! آخر مگر می‌شود کسی وزیر ورزش را در قبال این همه رفتارهای یکسویه سین جیم نکند؟

در این سالها این شائبه همواره مطرح بود که افرادی در بدنه دولت علاقمند به تیم پرسپولیس هستند. نمونه اش هم آذری جهرمی وزیر ارتباطات بود!

اشکالی ندارد! شما اگر دوست دارید تیم محبوبتان بالا برود مهم نیست اما حق ندارید برای بالا رفتن تیم محبوبتان تیم رقیب را تخریب کنید. چوب لای چرخش بگذارید و سنگ جلوی پایش بیندازید.

به زندان می روم اما همه چیز را می گویم/ از کدام کار روحانی تشکر کنیم؟/ آقای رئیسی به داد استقلال برسید!

مهدی عبدیان از اعضای هیئت مدیره با انتشار متنی در صفحه شخصی اش به برخی مسائل اشاره کرده که...؟

... بله! ما باید بدانیم پشت پرده چه معاملاتی انجام می ‎شود؟ چه پرونده هایی وجود دارد؟ این همه بده و بستان برای چیست؟ آیا استقلال تیمی است که به خاطر معاملات شخصی درباره‌اش تصمیم گیری شود؟ این مسائل باید افشا شوند. یک مسئول حق ندارد از جایگاهش سوء استفاده کند. مأخوذ به حیایی هواداران هم حدی دارد.

مددی به تازگی اعلام کرد گرفتاری های مالی اش به خاطر بدهی های قبلی بوده است. شنیدید؟

این حرف تکراری بود! این چه بهانه هایی است که شما به مدیران منصوب تان یاد داده‌اید که هی بیایند و بگویند ما مشغول پرداختن بدهی های ۱۰ سال گذشته بودیم؟ آخر مگر مدیران ۱۰ سال پیش هم مثل شما با سرمایه بیت المال چنین کارهایی کردند؟ آیا چنین نتایجی گرفتند که این را اینقدر تکرار می کنید؟ حرف دیگری یادتان نداده اند؟ بهانه ای بهتراز این ندارید؟ به خدا گوش هوادار از این بهانه ها تکراری پر است! در همین ۱۰ سال، هزار میلیارد تومان پول به باشگاه استقلال آمده ولی آقایان چند جام برای هواداران آوردند؟ ما با ۶۰ میلیارد تومان ۱۰ جام برای باشگاه استقلال آوردیم اما شما با این هزار میلیارد فقط یک جام آوردید که آن هم سهم سیدرضا افتخاری بود.

چه کسی باید به این مسائل رسیدگی کند؟

من این را از شما می‌پرسم که اصحاب رسانه! آیا در مملکت ما کسی نیست این افراد را سین جیم کند؟ از آنها جواب بخواهد؟ حساب بخواهد، کتاب بخواهد؟ قطعا هستند افرادی که این مسایل را به درستی می بینند. ولی چرا کسی به فکر نیست؟ این همان پشت پرده هایی است که عبدیان هم درباره اش گفته. مردم باید این مسایل را بدانند. من از امروز ایستاده‌ام. پای کار هستم. حتی اگر به زندان بروم. این باشگاه حاصل تلاش میلیونها انسان طی ۷۶ سال است که زحمت کشیده‌اند تا برندی به نام استقلال را بسازند آن وقت شما می‌آیید مربی را می‌زنید، پیشکسوت را می‎زنید، هوادار را می‌زنید... برای چه؟ به چه دلیل؟ مگر چه چیزی بیشتر از موفقیت تیم استقلال از سوی این‎ها خواسته شده است؟ استقلال چون زحمت کشیده و توانسته دو ستاره آسیایی بگیرد و دو بار قهرمان آسیا شود، گناه کرده؟ اینکه شما نمی توانید قهرمان آسیا شوید، تقصیر هوادار استقلال چیست؟ تقصیر بازیکنان استقلال چیست؟ شما به خاطر منیّت‎ها بین طرفداران دو باشگاه تفرقه انداخته اید.

چطور؟

شاهد هستیم در این چند سال اخیر کری خوانی بین هواداران سرخابی از شکل و شمایل کری خوانی های دهه های قبل به وضعیت بدی تغییر پیدا کرده است. بزرگان این دو باشگاه هرگز با هم عناد نداشتند. هرگز بین استقلالی و پرسپولیسی جنگ نبود. دو دوست استقلالی و پرسپولیسی روی یک موتور برای تماشای دربی به استادیوم می رفتند. شما امروز چه کرده‌اید که این همه تفرقه بین طرفداران دو تیم به وجود آمده؟ به خدا قسم باید توبه کنید. این هوادار سر پل صراط یقه تان را می‎گیرد.

در پایان رای گیری انتخابات ریاست جمهوری، ابراهیم رئیسی با آرای بیش از ۱۸ میلیون نفر به این عنوان انتخاب شد. شما به عنوان یکی از مسئولان موفق پیشین در باشگاه استقلال با توجه به شرایط امروز این مجموعه طی این سالها چه تقاضایی از رئیس جمهور منتخب و رئیس دولت آینده دارید؟

اولاً جا دارد این انتخاب را به آقای رئیسی تبریک بگویم. یکی از دلایلی که مردم رویکرد مثبتی نسبت به ایشان پیدا کردند به خاطر حرف شنوی، فساد ستیزی و عدالت محوری ایشان بوده است. مردم این را در دوران ریاست رئیسی بر قوه قضاییه دیدند. دیدند که چطور به نحو مطلوبی آن را نشان داد و مقابل خلافکار و فساد ایستاد.

حالا چه توقعی از رئیس جمهور جدید می‎ رود؟

آقای رئیسی درد مردم را می‌شنود و قطعاً خودشان و اطرافیانش از مصائب و مسائلی که در این سالها بر باشگاه استقلال و هوادارانش گذشته مطلع هستند. این توقع می رود که آقای رئیسی با حضور بر مسند ریاست جمهوری به فریاد این هوادار رسیدگی کند.

حرف آخر؟

جالب است آقای روحانی در تازه‌ترین صحبت‌هایش گفت "چرا کسی از ما تشکر نکرده است؟". تشکر؟ کدام تشکر؟ برای کدام کارتان باید از شما تشکر کنیم؟ چه گلی به سر این مردم زدید؟ اینکه دلار ۲۰۰۰ تومانی را ۲۵ هزار تومان کردید، تشکر دارد؟ کسی می توانست چنین کاری را ظرف ۳، ۴ سال انجام دهد؟ اگر این اقدامات تشکر دارد، بنده شخصاً از شما تشکر می کنم. متشکرم قیمت دلار را به ۲۵ هزار تومان افزایش دادید.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 36
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    12 4
    آقای رئیسی از شما خواهشمندیم نگذارید فوتبالیست های استقلال و پرسپولیس قراردادهای نجومی ببندند و بیت المال را هاپولی کنند چرا حقوق یک رفتگر شهرداری یا حقوق پرستاران و معلمان اینقدر کم باشد ولی بازیکنان انگل فوتبال میلیارد میلیارد از بیت المال غارت کنند مگر فوتبالیست ها چقدر به این جامعه خدمت می‌کنند که این همه پول می گیرند ولی کارگر شهرداری که زباله ها رو جمع می کند چندرغاز بیشتر حقوق ندارد
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    6 14
    فتح الله زاده نباید به استقلال برگردد. یک مدیر خوب میخایم مثل واعظ آشتیانی.
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      8 6
      از فرمایشات یک لنگی که با اسم فتح الله زاده شب کابوس میبینن
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      1 4
      فتل انقدر اسکل و اسکله که میگه اگه به ما رانت ندی سر پل صراط گیری. چی را با چی قاطی میکنه. با این سن و سال گیج میزنه که هنوز. اتفاقا بیارنش استقلال کمی بخنیدم حالمون خوش بشه
  • علی US ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    9 12
    تیمت جام نمیگیره مقصر کیه یعنی وزیر پاس داد ال کثیر گل زد خب برو مشکل رو حل کن یه عده مفت خور افتادن به جان استقلال و فوتبال ول کنید کار کنید هرکسی کارشو کنه مثلا باختید به تاکتیک اشتباه مربی باختید نه به وزیر به بازیکن بی غیرت باختید پرسپولیس مردانه بازی میکنه مثل هودارانش و مردم ایران و انقلاب
    • آقامجتبی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      9 4
      وزیر پاس نمیده آره؟ بیا امکانات و هیئت مدیره و مدیرعاملای دو تا تیم عوض. ببینم یه هفته می تونید دَووم بیارید؟! گوش عالم و آدمو کر می کنید که اینا نمیخوان ما قهرمان شیم. وزیر گل نمیزنه، هتریک می کنه
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      8 8
      اون مفتخور های لنگی با ظاهر استقلالی رو وزارت ورزش انداخته تو استقلال تا تیم رو داغون کنن که تیم سوگلی تند تند جام اسنپی بگیره
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      8 4
      سه هفته پشت سرهم پنالتی دقیقه ۳ استقلال سوخت. پنالتی سپاهان هم سوخت. مهدی ترابی هم وقتی تیم وزیر عقب بود اخراج نشد... تمام این اشتباهات به نفع تیم وزیر هم احتمالا سهوی بود؟؟؟
  • علی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    9 5
    دمتگرم حاجی حرف حق،،، سلطانیفر و دارودسته روحانی بایدمحاکمه شوند،،، درودخدا برسید عالم روح القدس یاررهبری رییسی
  • سوهان روح کیسه IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    6 10
    به بابامسعودتون توهین نکنید، کیسه کشا برای سرپوش گذاشتن به ناکامیهای چند سالشون به بابامسعود نیاز دارن، البته بابامسعود بره کیسه کشا یکی دیگرو پیدا میکنن که پشتش قایم شن
    • آقامجتبی IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      9 3
      دست پیش میگیری که پس نیوفتی لنگی. کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما امثال شما که خودتون رو به خواب زدید، نه. با بابامسعودتون خداحافظی کنید که بعد اون برمیگردید به دوران سجده ی بقا
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      7 1
      من ی پرسپولیسیم.این ادبیات همونیه که آقای فتح الله زاده ازش حرف میزنه.چرابجای کریهای باحال این نوع حرف زدن مدشد؟چون استقلال وپرسپولیس روازدورقیب تبدیل کردن به دودشمن.باخت استقلال روگفتن بی کفایتی مربی وبردپرسپولیس روگفتن تبانی.دستهای پشت پرده هردوهم یکی بود.برای آبادکردن مجددمنتظرجناب رئیسی نمونیم ازخودمون شروع کنیم
    • سوهان روح کیسه IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      3 6
      جناب مجتبی اتفاقا دقیقا شما دست پیش گرفتین که پس نیفتین، بازم میگم منطق کیسه کش هرگز حاضر به قبول مسئولیت شکست نیست، کیسه کشا هرگز حاضر نیستن بپذیرن که ضعف از خودشونه، اگه یه وزیر 100٪ کیسه کش بیاد تو رأس وزارت بازهم کیسه کشا اونو مقصر ناکامی هاشون میدونن، بنظرم کیسه کشا باید کمی عاقلانه و منطقی رفتار کنن، بجای اینکه زمین و زمان رو مقصر اوضاع داغونتون ببینید کمی تلاش کنید و زحمت بکشید
    • آقامجتبی IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      5 1
      لنگی جان یه نگاه به دور و برت بنداز بعد بگو ما دست پیش گرفتیم. صدای عالم و آدم رو در آوردید از بس سر همه تیما رو بریدن تا ویترین خالی افتخاراتتون رو با جامای اسنپی پر کنن. شکست اگر در شرایط برابر و یکسان صورت بگیره، کسی از پذیرفتنش در نمیره، منتها به شرطی که همه چیز برابر باشه، نه مثل شما که بالا و پایین مملکت برا موفقیتتون بسیج شدن و انصافا موفق هم بودن. اگه یه وزیر تاجی هم سر کار بیاد انقدر انصاف و مرام داره که اگر به تیم محبوبش کمک می کنه حداقل تیم رقیبش رو از بین نبره، نه مثل بابامسعود و مامان آذرتون که شمشیر رو برای ما از رو بستن. شما از منطق و عقل حرف نزنید که خندمون میگیره. سرت رو از برف بیرون بیار و به تصمیماتی که برای دو تیم از بالا میگیرن و من هوادار کوچکترین نقشی درش ندارم خوب نگاه کن، بعد بیا برامون حرف از تلاش و زحمت بزن. و در نهایت، "بیایید در شرایط برابر بجنگیم #ترسوها"
    • سوهان روح کیسه IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      5 2
      مجتبی کیسه کش جان من دیگه با شما حرفی ندارم حرفی رو که باید بزنم زدم چون احساس می کنم اگه ادامه بدم توهین ها و بی ادبی های شما بیشتر میشه و من هم کسی نیستم که مقابله به مثل کنم موفق باشی
    • آقامجتبی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      3 3
      عیب نداره لنگی جان، با هر کدومتون که بحث می کنیم، تهش کم میاره و همین رو میگه :)) بله شما حرفت رو زدی جوابت رو هم گرفتی، قضاوت هم باشه با خوانندگان گرامی. ضمنا من کوچکترین توهینی به شما نکردم و نخواهم کرد چون ارزشش رو نداره. توهین به ادبیات داخل ورزشگاه میگن که قطعا شما هم باهاش آشنا هستی و اگر الان ناراحت شدی به خاطر تلخی حرفام بوده که باهاش مواجه شدی. در هر صورت، چه اینجا چه در سایت مطالب ورزشی مشرق اگه لازم شد در خدمت شما خواهم بود :)
    • صادق IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      1 2
      در جواب اون کیسه کشی که میگه تصمیمات دو تیم در بالا گرفته میشه و هوادار کوچکترین نقشی درش نداره عرض میکنم گیریم که همینجوره که شما میگید ولی سوالم اینه اون سالها که شما قهرمان میشدین هم نگاهتون به فوتبال این شکلی بود؟ به عبارت دیگه اگه الان کیسه کشای محترم قهرمان بشن و جام بگیرن شما سر این اعتقاد هستی که تصمیمات جای دیگه گرفته میشه؟ یا نه از اعتقادت برمی گردی و میگی این قهرمانی ها و جام ها حق ما بوده و دخالت و تصمیم گیری دیگران درش دخیل نبوده؟ چیزی که من از منطق 99٪ استقلالی ها متوجه شدم اینه که این نگاه به فوتبالشون فقط برای زمانی هست که دستشون از جام کوتاه هست ولی به محض اینکه به جام برسن انوقت همه چیز با سعی و همت و پشتکار خودشون بوده و همه اتفاقات تو مستطیل سبز رقم خورده نه در وزارت خونه و فدراسیون یا جای دیگه.. خلاصه اینکه ما با همچین موجوداتی طرف هستیم که با دگرگونی اوضاع افکارشون هم دگرگون میشه والسلام
    • آقامجتبی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      2 1
      به به، یه لنگی دیگه :)، آقا صادق بله دقیقا نگاهمون همینطوری بود. منتها همونطور که عرض کردم اون موقع فقط از شما حمایت خالی میشد. اما دیدن صرف حمایت از تیم مورد علاقشون نمیتونه اونا رو به نون و نوایی برسونه، رو آوردن به بریدن سر رقبا. به عنوان یه مثال کوچیک، شما فقط به مدیرعامل های گماشته ی وزارت نگاه کن حساب کار دستت میاد. اما صحبتایی که کردی دقیقا استدلالای خودتون بود. وقتی که همه چیز گل و بلبله میگین انقدر غر نزنین و تو زمین تلاش کنین، اما وای به حال اینکه یه روز، فقط یه روز از شرایط مطلوب تون دور شید. از بازیکن گرفته تا مدیرعامل میان داد و بیداد می کنن که اینا نمیخوان ما قهرمان شیم. اما بلافاصله وقتی باز چندتا اتفاق علیه رقباتون ایجاد می کنن و شما رو به شرایط دلخواه تون بر میگردونن، باز دوباره میگین چقدر غر می زنین تو زمین تلاش کنین دیگه :)). حنای شما دیگه رنگی نداره برید که دستتون برای هودارای همه تیمای لیگ رو شده
    • محمد MD ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      0 0
      رئال و بارسا هم تو دوران اوجشون نتونستن چهار پنج بار متوالی قهرمان لیگشون بشن و تو جام حذفی هم جام بیارن و دوبار پیاپی برن فینال اروپا مثلا یا سوپر جام رو هم بگیرن... ولی پرسپولیس تونست/ چرا؟ چون وقتی شما در یک کشور جهان سومی باشی و 8 سال یک دولت پشتت باشه فقط میتونی این کارو بکنی... چراگفتم کشور جهان سوم چون شما در کشور جهان اول یه دولتم پشتت باشه نمیتونی اینجوری باشی مثل منچسرسیتی چرا که در اونجاها با این که کافرن ولی حداقل بین خودشون وجدان دارن... تو مسلمون جماعته که بدتر از کافر سر بیرون میاره... دیگه حتی من میبینم برخی پرسپولیسی های اطرافمم خودشون یه جورای اعتراف میکنن دولت پشتشون هست... تعصبات کور کورانه را بگذار کنار... این دولت انقدر کثیف بود که حتی توی فوتبال هم گند زد و هوداران دو تیم را با هم دشمن کرده در هیچ زمانی اینطوری نبود ولی الان شاهدیم هواداران میان به فیفا و ای اف سی خط میدن و لو میدن اشتباهات تیم رقیب رو تا نقره داغ بشن و اینها همه بخاطر فسادهای اقتصادی و اخلاقی این دولت بود که خشم هوداران استقلال و حتی سپاهان و تراکتور را در اورد. تیمی که 5 سال پیاپی شانس اول قهرمانی میشه و بخاطر حمایت های مالی و معنوی دولت دو بار فینال اسیا میره و جام حذفی میگیره سوپر جام میگیره این همه جام رو درو میکنه تو مملکت اگر واقعا از زحمات خودش هست چنین تیمی قطعا باید در فینال اسیا هم بتونه یه بار حداقل جام رو میگرفت ولی اونجا نتونست چرا؟ چون اونجا دیگه دولت نمیتونست کاری بکنه زورش نمیرسید چون تو عرصه بین الملل بود... انقدر همه چیز واضحه که حتی برخی هودارای پرسپولیسم معترفن . تعصب رو بزار کنار اقا. اول پیرو حق باش بعد طرفدار تیمت
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 3
    سلام.امیدوارم اقایی رئیسی به کارهای محترم،به جزء این قشر مرفع و بی درد و بی هدف در زندگی برسه..
  • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    8 3
    دمتگرم حاجی حرف حق،،، سلطانیفر و دارودسته روحانی بایدمحاکمه شوند،،، درودخدا برسید عالم روح القدس یاررهبری رییسی
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 7
    یکی نیس بگه بتوچه تو الان دقیقا چکاره استقلالی؟ اونموقع که بودی چیکار کردی براش؟ این هوچیگرها و خودشیرینی برا هوادارا و عجز ولابه خوشبختانه روی آقای رئیسی کمترین تاثیری نداره خودتو خسته نکن و تهمت نزن میگن جلو قاضی و ملق بازی!!!
  • یاسر IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 3
    شوالیه ها فریاد نمی زنند هیس . آخر دولت است تو کوچه خلوت عربده می کشی و همه می شناسنند و سکوت کن آخر عمری
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 2
    فتعل خودش بهتر است توبه کرده وپولهای هنگفتی که‌ از بغل استقلال خورده برگرداند. تمام زندگی اوازاستقلال است وگرنه یک کارمند اینهمه ثروت ازکجا آورده است.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 1
    آخه یکی نیست ازاین خبرنگار که خودش هم چون فتعل بیسواد است. درباره انتخابات میپرسد ایشان دست راست وچب خودرا نمی شناسد. درثانی همین اقا نبودکه با پول استقلال ۵۰۰۰دلارداده بود.یک شال شوالیه خریده بود. حتمآ ايشان رادرزیر پل صراط خفتش میکنند. وبقیه راسرپل وشایدهم ايشان راسرپل ذهاب یاپل تجريش وپل امام زاده معصوم.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 4
    سلطانی فر مگه توی بی همه چیزو مدیر نکرد وفرار کردی؟ نون به نرخ روز خور، حالا چون رئیسی اومده طرفدار رییسی شدی، قبلش روحانی، هی داد میزنی میزی بهت بدن؟ پیام منو منتشر نکردین من میدونم و شما
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      2 1
      لنگی خان، سلطانی فر با فشار هواداران استقلال ایشون رو مدیرعامل استقلال کرد، ولی با مافیا بازی لنگی می خواستن فتح الله زاده رو خرابش کنن که او زودتر دستشون رو خوند و استعفا داد
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 3
    بابااااااا چی میزنین چرا اینقدر هوچیگری میکنین اخههههه ادم هارو چی فرض کردین ک اینجوری دارین شعر میبافین یا خوده خداااا خودت ظهور کن اینا دیگ کی هستن
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    7 2
    دمت گرم حاجی، همون موقع که مافیای لنگی دولت فراری دادن فهمیدم که اوضاع استقلال قراره بدتر بشه
  • هانی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 5
    یکی به این اسقاطی تارخ مصرف گذشته بگه سلطانی فر نبود جاتون دسته 3 بود باز . این همه پول ریخت به پاتون هر فصل بهترین بازیکنای لیگ برای شما جذب شدن .زمانه احمدی رو خوب یادمونه . اگرهم سلطانی پرسپولیسی بود نوشجونمون اگرم کمکی کرد . ما تونستیم پوکر کردیم شاید گلات هم بکنیم ولی شما با وجود وزیر استقلالی و رییس جمهوریکه علنی سر بازیاتون اومد نتونستید این افتخارات رو جمع کنید . از خدا میخوام تا ابد دراین جهل بمونید هم خودتون هم پیشکسوتاتون که ما بتونیم هروز بیشتر بدرخشیم . تماااام
  • شاهین IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 3
    این اگه وجود داشت این حرفارو حداقل ۴سال قبل میزد.الان منم میتونم اینجوری حرف بزنم.وقتی تیمت عرضه جام گرفتن نداره،بخور بخور توش زیاده و سیرمونی هم ندارن چراالکی میای هوچی گری راه میندازی؟بیشترین توجه وحمایت مالی ازتیم شماشده اونوقت میادحرف مفت میزنه
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    4 2
    قشنگ بازی را بلده تا الان میگفت در این ۸ ساله دولت ۸۰۰ میلیارد به استقلال پول تزریق کرده و براش کم نذاشته الان که فهمید پایان دولته غش کرد بسمت مخالف آفرین کاربلد
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 2
    جیغ بنفش این آقا برای اینکه توی بازی نیست. قراردادها بیشتر شده... دوست داشت تو این قراردادها باشه... امثال شما ساکت باشید و هوادار را تحریک نکنید تیمتان نتیجه می‌گیرد. به مردم آدرس غلط ندهید.
  • هوار فوتبال IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    با سلام.در این چندین سال اخیر همیشه مدیران و اعضای هیئت مدیره و بازیکنان زمانی که به مشکل می خورند اظهار می فرمایند که اگر چنین شود یا چنان شود همه چیز را خواهم گفت.اگر مسئله ای هست که خلاف هست و به ضرر مملکت و مردم یا ورزش میباشد نمی گوئید؟؟؟؟.این اسرار مگو را روزی خواهند گفت که متضرر شوند و به عنوان یک اسلحه جهت منافع خود نهگداشتن.چون همیشه به فکر قدرت و منافع خود هستنند.
  • IE ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    جناب اقای فتح اله زاده تا الان خواب بودی ،خود شما هم تازه بیدار شدی ،دولت قرا ر شد عوض شود سودای مدیریت بسر داری ،چرا تا حالا سکوت کردی ،مثل اقای روحانی صبح بیدار شدی دیدی استقلال نابود شد واقعا خنده دار است یا میدانستی خودت را به خواب زدی ای ول بتو
  • زهره IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    کدام وزیر؟ بازی ششتقلال اخر شب است. پنالتی نمی گیرند برای گل گهر. مربی ششتقلالی ها تبانی می کنند. مس رفسنجان و شله زرد زرد اصفهان تبانی می کنند. بازیکنهای پرسپولیس همین وزیر ششتقلالی در آستانه فینال اسیا فراری می دهند. پرسپولیس تو زمین چمن مصنوعی بازی می کند. ششتقلال بحران دارد؟؟؟؟؟؟؟ پول عروس عربها از کجا آمده است؟؟؟؟؟؟ از کیسه خلیفه دوبی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس