نوبخت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: کارکنان دولت بدانند بدهی‌ها به آنها پرداخت می‌شود و نمی‌گذاریم دولت سیزدهم درگیر بدهی به بازنشستگان باشد.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان، اظهار داشت: کشور در یک محاصره تنگاتنگ و جدی اقتصادی قرار دارد، دشمنان ما تیم بزرگی هستند که به صورت لحظه‌ای ما را رصد می‌کنند اما ما با انسجام ملی مقابل دشمنان می‌ایستیم.

وی افزود: تا جایی که بتوانیم زانویی که می‌خواهد راه تنفس کشور را ببرد قطع می‌کنیم، ما نباید مقابل مردم از مشکلات بگوییم و باید با استواری پیش رویم.

وی ادامه داد: دشمنان این بار مصمم بودند که ملت ایران را از حرکت باز دارند و می‌خواستند فشار بیاورند تا مردم قیام کنند که خوشبختانه ناکام ماندند.

معاون رئیس جمهور درباره سفرهای هیئت دولت به استان گلستان گفت: در دو سفری که رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان داشتند، در دولت یازدهم ۱۴۴ پروژه با اعتبار ۹۵۵ میلیارد تومان تصویب شد اما ۳ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان پرداخت شد.

نوبخت افزود: در دولت دوازدهم هم برای ۶۹ پروژه هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی ادامه داد: در سفر قبلی به استان گلستان ۸۹۳ میلیارد تومان تعهد کردیم که برای ۳۹ طرح و پروژه مصرف شود و امروز هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده که یک و نیم برابر تعهد ماست.

نوبخت خاطرنشان کرد: در چهل روز باقی مانده عمر دولت مصمم به فعالیت بیشتر هستیم، کارکنان دولت بدانند بدهی به آنها پرداخت می‌شود و نمی گذاریم دولت سیزدهم درگیر بدهی به بازنشستگان باشد.

وی یاداور شد: طلب گندمکاران را پرداخت خواهیم کرد، همچنین از دستگاه‌های مختلف خواسته‌ایم مطالبات پیمانکارانی که برای دولت کار کردند را پرداخت کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به دلیل کمبود منابع مجبور شدیم مقداری از اوراق مالی را به جای منابع نفتی خارج شده استفاده کنیم و حتی یک روز هم اجازه ندادیم پرداخت نشود و برای سال‌های اینده هم زمان بندی آن مشخص است.

نوبخت افزود: برای دولت آینده دارایی‌هایی گذاشته‌ایم، بسیاری از طرح‌هایی که افتتاح شد را به قیمت امروز محاسبه و منتشر می‌کنیم تا دارایی‌های سرمایه‌ای ما مشخص شود.

وی ادامه داد: باید کشور را در این شرایط اداره می‌کردیم و اکنون روی بسیاری از پروژه‌ها نظارت داریم تا پیش از اتمام دولت مورد بهره برداری قرار گیرند.

نوبخت در خصوص پروژه‌های مهم استان گلستان گفت: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برای علاج بخشی خلیج گرگان در نظر گرفته شده که قابل پرداخت است و انجام خواهد شد.

وی افزود: زهکشی اراضی استان گلستان باید تکمیل شود که ۱۵۰ میلیارد تومان نیازمند است و پیگیر آن خواهیم بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان گفت: به رغم خواست منفی و ناپاک دشمنان این نظام دهه‌ها پایدار بوده و عمر آن قرن‌ها ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    براي دولت اينده تپه اي نزاشتيم
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    جناب نوبخت با توجه به اون اختلاس هزاران میلیاردی که از بورس کردید ،باید برای دولت بعدی و دولتهای بعدتر هم دارایی هایی بگذارید. ولی این نکته را هم مد نظر داشته باشید که برای همیشه از صحنه ی سیاست ، توسط مردم کنار گذاشته شدید. برای همیشه خداحافظی کنید.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    نوبخت خاطرنشان کرد: در چهل روز باقی مانده عمر دولت مصمم به غارت و فساد بیشتر هستیم
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    4 0
    صبح نبودن شما کی میرسه خدا حافظ شیخ حسن و نوبخت تا قیامت
    • 56م IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      دادا شیخ یعنی یکی مث ابوعلی سینا یا سعدی ک باسواد و دانش بودن
    • وطن پرست DE ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      جوان های اصفهانی شش ماه پیش برای گفتن همین چیزی که شما اینجا گفتید با برخورد شدید وزارت اطلاعات و حتی خبرگزاری های اصولگرا مواجه شدند. صدای مظلومین در طول تاریخ می پیچه تا روزی که منتقمی ظهور کنه.
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 0
    شما زمان جنگ ،جبهه داری این همه سال از انقلاب ارتزاق مفت فرمودیی؟
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    بنده.خدا.فوت.کرد.ورثه.وصیت.نامهاش.راکه.خواندند.لیست.بلندی.از.بدهی.وخرابی.وحقالناس.بجا.گذاشته.بود.که.سهمالارث.ورثه.شد.شماهم.برای.دولت.بعد.چیزهای.بسیاری.گذاشته.اید
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    دولت روحانی زمینی سوخته را تحویل خواهد داد
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    توهیچ وقت زانوی خودت و رئیست رو قطع نمی کنی. منت می گذارند که پس از خالی کردن خزانه، گرد و خاک ته خزانه رو برای دولت بعد باقی خواهند گذاشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس