کد خبر 1236331
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
یورو 2020| بازی «مرگ و زندگی» برای اسپانیا/ در آرزوی انقلابی بزرگ در تیم انریکه

امشب تیم ملی اسپانیا یکی از حساس‌ترین بازی های سال‌های اخیر خود را برگزار خواهد کرد و به همین علت تمام کشور در اندیشه حمایت از تیم انریکه است.

به گزارش مشرق، امشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های یورو ۲۰۲۰، تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه لاکارتوخا شهر سویا میزبان اسلواکی خواهد بود. این تیم برای صعود محکوم به کسب امتیاز است و اگر می‌خواهد صعودش به اما و اگر نیفتد باید بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

تیم ملی اسپانیا در این یورو اصلا خوب کار نکرده و به شدت در ساخت موقعیت و زدن گل ناتوان است. به همین دلیل امیدها از تیم انریکه بسیار کاهش یافته و برخی معتقدند که شاید اصلا این تیم به مرحله بعدی صعود نکند.

البته مطبوعات اسپانیا به حمایت از لاروخا پرداختند و پیش از بازی حساس مقابل اسلواکی از تیم انریکه حمایت کردند تا این مرحله به سلامت به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید:

کرواسی اسیر شگفتی نشد؛ پایان تلخ اسکاتلند مقابل چشم هواداران

مارکا که یکی از منتقدین بزرگ تیم انریکه بود، پیش از این بازی از انتقاد دست کشید به حمایت از لاروخا پرداخت. این نشریه جلد اصلی خود را با تیتر «ما به شما اعتماد داریم» بست و با انتشار عکسی از تیم ملی اسپانیا به حمایت از آنها پرداخت.

تیم ملی اسپانیا اکنون با ۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد و اگر بازی خود را ببرد، در صورت باخت سوئد می‌تواند صدرنشین این گروه شود. 

آ.اس با انتشار عکسی از «بوسکتس، آلبا و تیاگو» به عنوان کاپیتان های تیم ملی اسپانیا نوشت که این تیم باید باور کند که می‌تواند صعود کند. آ.اس با تیتر «شما باید باور کنید» از احتمال صعود لاروخا نوشت و از بازی سخت مقابل اسلواکی حرف زد.

بازی «مرگ و زندگی» برای تیم اسپانیا

اسپورت جلد اصلی خود را به عکس انریکه اختصاص داد و با تیتر «لاروخا آماده صعود است» از حمایت خود در برابر انتقادها نوشت. اسپورت نوشت که یک انقلابی در ترکیب تیم انریکه اتفاق خواهد افتاد.

بازی «مرگ و زندگی» برای تیم اسپانیا

موندو دپورتیوو که جلد اصلی خود را به پیشنهاد اینترمیلان برای جوردی آلبا اختصاص داد در بالای جلد خود در خصوص تیم ملی اسپانیا نوشت. این رسانه بارسایی با تیتر «بازی مرگ و زندگی»‌ از اهمیت دیدار با اسلواکی حرف زد.

بازی «مرگ و زندگی» برای تیم اسپانیا

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    اسپانیا که واسم مهم نیست فقط می خوام پرتغال حذف بشه و رونالدو از تیم ملی خداحافظی کنه تا رکورد علی دایی بازم پابرجا باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس