وزارت خارجه آمریکا: واشنگتن به تعامل با کره شمالی پایبند می‌ماند!

سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده در واکنش به گفته های خواهر رهبر کره شمالی علیه آمریکا مدعی شد که واشنگتن همچنان به تعامل با کره شمالی متعهد است!

به گزارش مشرق به نقل از یونهاپ، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده روز سه شنبه در واکنش به گفته‌های خواهر «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی مبنی بر اینکه گفتگو با ایالات متحده ممکن است مایه ناامیدی بزرگ‌تری شود، ادعا کرد که واشنگتن همچنان به تعامل با کره شمالی متعهد است!

بیشتر بخوانید:

آمریکا: مشتاق پاسخ مثبت پیونگ یانگ هستیم

وی همچنین تأکید کرد که ایالات متحده امیدوار است کره شمالی (به این موضع واشنگتن) به طور مثبتی پاسخ دهد.

ند پرایس در یک کنفرانس خبری تلفنی با اشاره به نام رسمی کره شمالی (جمهوری دموکراتیک خلق کره) گفت: «ما همچنان آماده مشارکت در گفتگوهای اصولی با جمهوری دموکراتیک خلق کره برای حل و فصل چالش برنامه هسته‌ای این کشور است».

گفتنی است، «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره شمالی پیش تر گفته بود که امیدها برای گفتگو با (کره) شمالی به یک «ناامیدی بزرگ‌تر» منتهی خواهد شد.

پرایس با بیان اینکه از گفته‌های این مقام کره شمالی اطلاع دارد، مدعی شد که این اظهارات دیدگاه واشنگتن را نسبت به دیپلماسی تغییر نداده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    2 0
    اگر کره شمالی قدرت نداشت، پس آن تحقیری که خواهر رهبر این کشور در سخنانش نسبت به یانکی ها روا داشت، آیا یانکی ها حاضر بودند این گونه عاجزانه و ملتمسانه و محترمانه نسبت به کره شمالی سخن بگویند؟!؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس