امروزه افراد ترجیح می­‌دهند تا خریدهای خود را بصورت اینترنتی انجام دهند. راحتی در خرید، امکان مقایسه قیمت و برند، تنوع در انتخاب، صرفه­ جویی در زمان و دلایل دیگر سبب شده تا صاحبان کسب و کار چنین امکاناتی را برای مشتریان خود فراهم آورند. فروشگاه اینترنتی آلین ­لند یکی از فروشگاه‌های فعال کشور می­‌باشد که فروش اینترنتی خود را با توزیع کالای سوپرمارکتی و سریع مصرف آغاز کرد و در حال حاضر محصولات متنوع­‌تری را با هدف خدمت­‌رسانی مطلوب‌تر و بالاتر بردن رضایت مشتریان در بستر فروش اینترنتی فراهم نموده است. فروشگاه آلین ­لند محصول تلاش گروهی کاردان و مسئولیت‌­پذیر است که با تأمین و توزیع کالاهای باکیفیت و با تحویل به موقع آن بدست مشتریان بر عملکرد خود اعتبار خاصی بخشیده است. یکی از مهمترین امتیازات این فروشگاه تخفیف­‌هایی است که سبد خرید مشتریان تعلق می­‌گیرد. علاوه بر آن امکان شرکت در قرعه­ کشی و اهدای جوایز ویژه را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

http://file.tesmino.ir/content/35484821/image_895fc19c809266bba36efb990754f4e8c66aa00f.png

با خرید از فروشگاه آلین لند تجربه خوشایندی را کسب نمایید!

فروشگاه آلین لند یک فروشگاه اینترنتی چندمنظوره برای تهیه کالای مصرفی خانوار از جمله محصولات پروتئینی، لبنیات، نوشیدنی، محصولات بهداشتی و مراقبتی، لوازم برقی خانه و آشپزخانه، صنایع دستی و بسیاری دیگر از کالاهای موردنیاز می­‌باشد. کاربران با ورود به سایت این فروشگاه می­‌توانند از طریق دسته­ بندی که برای هر نوع محصول برای راحتی مشتریان در نظر گرفته شده از قیمت و از تخفیفی که برای هر محصول مشخص شده مطلع شوند. در واقع تخفیفات بالایی که این مجموعه بر روی محصولات خود گذاشته است همان پیشنهاد اسرارآمیزی است که موجب خرسندی مشتریان آلین ­لند می­‌شود. علاوه بر کاربری ساده سایت فروشگاه و قیمت­‌های مناسب و رقابتی، پشتیبانی این مجموعه در ساعات کاری می‌­باشد و کاربران می­‌توانند در زمان سفارش، سوالات خود را مطرح نمایند. این فروشگاه محصولات خود را با برندهای معروف و معتبر به مشتریان خود ارائه می‌­کند.

http://file.tesmino.ir/content/35484821/image_ec140ae021fba3984d61abe99c11b9e55b84a157.png

از دیگر ویژگی­‌های فروشگاه آنلاین آلین­ لند امکان برگشت دادن کالای خریداری شده در صورت هرگونه مشکل یا مغایرت تا 7 روز بعد از خرید به همان شکل که مشتری آن را دریافت نموده است می‌­باشد. مجموعه آلین­ لند با این که فعالیت خود را از سال 1399 آغاز نموده اما بدلیل مدیریت صحیح و ارزش نهادن به حقوق مشتریان و بهره‌مندی از برندهای نام آشنا و مطرح بطور قابل توجهی رضایت خریداران را جلب نماید. همچنین این مجموعه، مطالب زیادی را با موضوعات مختلف در جهت آشنایی بیشتر کاربران درباره موضوعات مختلف در وبلاگ سایت خود گنجانده است که شما می­‌توانید با خواندن این مطالب بر اطلاعات خود بیفزایید و خریدی آگاهانه‌­تر داشته باشید. لازم بذکر است که این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، دارای نشان ملی ثبت و نماد اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی می­‌باشد. برای اطلاع بیشتر از خدمات ارزنده آلین ­لند و خرید از آن می­‌توانید به سایت https://www.alinland.com مراجعه کنید و در صورت تمایل عضو اینستاگرام آلین لند و خبرنامه این مجموعه شوید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس