کد خبر 1236025
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

پالایش یکم، اولین روز تابستان و چهارمین روز هفته را در محدوده قیمتی مثبت به پایان رساند و در آخر معاملات ارزش هر واحد آن با احتساب ۱.۵۵ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۲ هزار و ۲۲۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز پالایش برخلاف روز گذشته مثبت شروع به کار کرد و مثبت به پایان رسید و با رشد ۱.۵۵ درصدی به کار خود پایان داد. شپنا از نمادهای با تاثیر مثبت بر شاخص کل بود و شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است.

نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۲.۵۴ درصدی، نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (رشد ۲.۹۵ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۵ درصدی امروز را به پایان رساندند و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.


ارزش پالایشی یکم ۱ تیر ۱۴۰۰

امروز سه شنبه ۱ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۱.۵۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۲۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۱۱ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۱.۲۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۹۸ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱ تیر +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    بورس داره به اون جایگاه واقعی خودش میرسه الان نوسانگیری کاربسیار اشتباهی هست تو کف کف طبق تکنیکال بخر یه مدت صبر کن راحت 20 تا 30 درصد گیرت میاد مخصوصا نمادهای خودرویی بانکی بیمه بعدش پترو پالایشی فلزی سیمانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس