کد خبر 1235999
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱

امروز سهامداران شرکت‌های پالایش نفت تبریز، سایپا و لیزینگ کارآفرین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرابورس، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و پخش هجرت در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۸هزار و ۲۳۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۶هزار و ۸۹۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰میلیارد و ۵۵۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۲۷۹میلیارد تومان در بیش از ۶۳۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پالایش نفت تبریز، سایپا و لیزینگ کارآفرین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بین المللی محصولات پارس، ایران دارو و لبنیات پاک بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۴۷۵میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۲۳۹میلیارد تومان در ۲۶۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۰۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۲۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرابورس، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و پخش هجرت بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توزیع دارو پخش، شیر پاستوریزه پگاه گلستان و صنعت روی زنگان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس